Akademia Marketingu inmarketing


Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!

Ile kosztuje reklama w Google i jak oszacować budżet?

Google ADS jest jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych na świecie i w Polsce. Globalnie istnieje ponad dwa miliony kont Google ADS, a 80% biznesów działających w Internecie korzysta z narzędzia Google jako głównego kanału PPC – reklama w Google zdecydowanie przoduje. Zatem ile pieniędzy jest potrzebne, by zacząć nasze działania i czy jesteśmy w stanie prowadzić konto reklamowe na własną rękę?

Czytaj więcej

Pinterest Ads: Kto powinien reklamować się na Pinterest?

Pinterest staje się coraz bardziej popularny. Na platformie pojawiają się nie tylko „zwykli” użytkownicy, ale też firmy, które chcą się w ten sposób wypromować. Możliwości są bardzo dużo, zwłaszcza, że poza działaniami organicznymi warte uwagi są także działania płatne. Kto powinien zainteresować się Pinterest Ads? O tym więcej w tym artykule.

Czytaj więcej

Najciekawsze trendy graficzne w 2021 roku

Jeśli chodzi o trendy graficzne, rok 2021 był bardzo bogaty, różnorodny, niemalże eklektyczny. Tak jak w trendach innych dziedzin sztuki, muzyki czy mody, jesteśmy na etapie, gdzie modne jest niemal wszystko, jeśli tylko uda nam się to dobrze „ograć”. Jednak na pewno niektóre tendencje wybrzmiały mocniej niż pozostałe. W tym artykule zaprezentowane zostanie kilka z nich.

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #15 – Wyzwania dla HR na 2022 rok

15. Okienko Inmarketingowe odbyło się 30 grudnia 2021, gościem odcinka był dr hab. Marcin Gołembski z Katedry Zarządzania Zasobami Przedsiębiorwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest on współzałożycielem inicjatywy WsparcieDecyzji.pl, trenerem i konsultantem z zakresu strategii przedsiębiorstw, zarządzania zasobami ludzkimi, metod organizacji i zarządzania czy przywództwa. Z rozmowy dowiecie się, jakie zmiany w hr przyniosła […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #14 – Prawo w marketingu cz. 2

W 14. Okienku Inmarketigowym wrócimy do tematu prawa w marketingu. Gościem spotkania była Antonina Schneider, prawnik w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy Sp.k. Tym razem dowiecie się wszystkiego na temat RODO i konkursów w social media: Czy popularne konkursy na Facebooku są legalne? Co powinna zawierać strona internetowa zgodna z RODO? Jak wyglądają prawidłowe […]

Czytaj więcej

Jak wypromować markę na TikToku?

Bez mediów społecznościowych trudno wyobrazić sobie marketing. Trzeba jednak obserwować stale pojawiające się trendy, żeby móc czerpać z social media realne korzyści. Obecnie hitem jest coraz popularniejszy TikTok, który oferuje całkiem sporo opcji mogących korzystnie wpłynąć na sprzedaż.

Czytaj więcej