Zeszły rok przyniósł sporo zmian. Systemy reklamowe Facebook Ads, Google Ads i Instagram Ads doczekał się wielu nowych funkcji. Nie wszystkie rozwiązania okazały się trafione, jednak na liście nowości pojawiło się też kilka perełek. Oto zwięzłe podsumowanie 2021 roku w systemach reklamowych.
Akademia Marketingu inmarketing
Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!
Dziś przychodzimy z krótkim poradnikiem, w którym wskażemy, w jaki sposób wykorzystać istniejącą listę mailową w systemie reklamowym Facebook Ads do budowania sprzedaży.
Google ADS jest jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych na świecie i w Polsce. Globalnie istnieje ponad dwa miliony kont Google ADS, a 80% biznesów działających w Internecie korzysta z narzędzia Google jako głównego kanału PPC – reklama w Google zdecydowanie przoduje. Zatem ile pieniędzy jest potrzebne, by zacząć nasze działania i czy jesteśmy w stanie prowadzić konto reklamowe na własną rękę?
Pinterest staje się coraz bardziej popularny. Na platformie pojawiają się nie tylko „zwykli” użytkownicy, ale też firmy, które chcą się w ten sposób wypromować. Możliwości są bardzo dużo, zwłaszcza, że poza działaniami organicznymi warte uwagi są także działania płatne. Kto powinien zainteresować się Pinterest Ads? O tym więcej w tym artykule.
Jak pisać teksty, żeby czytelnik nie wyłączał tekstu po przeczytaniu kilku pierwszych zdań. Oto kilka wskazówek!
Jeśli chodzi o trendy graficzne, rok 2021 był bardzo bogaty, różnorodny, niemalże eklektyczny. Tak jak w trendach innych dziedzin sztuki, muzyki czy mody, jesteśmy na etapie, gdzie modne jest niemal wszystko, jeśli tylko uda nam się to dobrze „ograć”. Jednak na pewno niektóre tendencje wybrzmiały mocniej niż pozostałe. W tym artykule zaprezentowane zostanie kilka z nich.
15. Okienko Inmarketingowe odbyło się 30 grudnia 2021, gościem odcinka był dr hab. Marcin Gołembski z Katedry Zarządzania Zasobami Przedsiębiorwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest on współzałożycielem inicjatywy WsparcieDecyzji.pl, trenerem i konsultantem z zakresu strategii przedsiębiorstw, zarządzania zasobami ludzkimi, metod organizacji i zarządzania czy przywództwa. Z rozmowy dowiecie się, jakie zmiany w hr przyniosła […]
Prowadząc profil na Instagramie bardzo ważna jest regularność w tworzeniu contentu. Oto kilka pomysłów na post na Instagramie!
W 14. Okienku Inmarketigowym wrócimy do tematu prawa w marketingu. Gościem spotkania była Antonina Schneider, prawnik w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy Sp.k. Tym razem dowiecie się wszystkiego na temat RODO i konkursów w social media: Czy popularne konkursy na Facebooku są legalne? Co powinna zawierać strona internetowa zgodna z RODO? Jak wyglądają prawidłowe […]
Bez mediów społecznościowych trudno wyobrazić sobie marketing. Trzeba jednak obserwować stale pojawiające się trendy, żeby móc czerpać z social media realne korzyści. Obecnie hitem jest coraz popularniejszy TikTok, który oferuje całkiem sporo opcji mogących korzystnie wpłynąć na sprzedaż.
Pobieranie faktury za reklamy na Facebooku bywa dla wielu przedsiębiorców problematyczne. Z tego krótkiego artykułu dowiesz się natomiast kiedy Facebook pobiera płatność i wystawia faktury.
Instalując jeden tag na stronie możemy implementować nieskończenie wiele innych tagów, które pomogą nam w takich zagadnieniach, jak analityka, raportowanie, tworzenie Google Ads remarketing czy mierzenie konwersji. Każde z nich jest istotne w badaniu skuteczności naszych działań.