Marketing internetowy

Okienko inmarketingowe #18 – Nietypowe produkty w sprzeda偶y e-commerce. Czy lody kupuje si臋 przez internet?

18. Okienko inmarketingowe odby艂o si臋 19 lipca, go艣ciem odcinka by艂 Hubert Jezierski, Social Media & E-Commerce Manager w firmie Willisch. Z rozmowy dowiecie si臋 m.in.: Jakie by艂y pocz膮tki firmy i sklepu internetowego? Jak wygl膮da konkurencja w bran偶y lodziarskiej? Jak w dzisiejszych czasach sprzedawa膰 trudne produkty online? Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem […]

Czytaj wi臋cej

Do艣wiadczenie go艣cia restauracji z perspektywy marketingowej

Z ogromn膮 przyjemno艣ci膮 informujemy, 偶e artyku艂 naszego CEO Krzysztofa Goreckiego pojawi艂 si臋 w magazynie Restaurant Management! Dowiesz si臋 z niego, m.in.: jak okre艣lenie celu dla restauracji wp艂ywa na zaplanowanie do艣wiadczenia go艣cia, jak wygl膮da sam proces planowania za pomoc膮 narz臋dzia Customer Journey Map. Zapraszamy do zapoznania si臋 z artyku艂em Do艣wiadczenie go艣cia restauracji z perspektywy marketingowej

Czytaj wi臋cej

Certyfikat rezydencji podatkowej – do czego s艂u偶y i jak go zdoby膰?

Czy reklamujesz swoje produkty lub us艂ugi w systemach reklamowych takich jak Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads? Certyfikat Rezydencji Podatkowej b臋dzie Ci potrzebny! W tym artykule dowiesz si臋, dlaczego dobrze go posiada膰, przed czym chroni i jak go zdoby膰. Zapraszamy do lektury. Czym jest Certyfikat Rezydencji Podatkowej? Najpro艣ciej rzecz ujmuj膮c, jest to za艣wiadczenie, […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #17 – Marketing w bran偶y dzieci臋cej

17. Okienko Inmarketingowe odby艂o si臋 11 kwietnia, go艣ciem聽 odcinka by艂a Weronika Pawli艅ska, za艂o偶ycielka sklepu dzieci臋cego online inspirowanego kultur膮 skandynawsk膮 – skiddou (link: https://skiddou.com/) W trakcie godzinnego spotkania nasz go艣膰 podzieli艂 si臋 m.in. spostrze偶eniami, jak do艣wiadczenie zdobyte w pracy w agencji marketingowej i zdobyte wykszta艂cenie wp艂yn臋艂o na stworzenie marki kiddou. Dlaczego skiddou odni贸s艂 sukces? Na co […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #16 – Przez 偶o艂膮dek do serca. Kilka s艂贸w o jedzeniu i byciu szcz臋艣liwym

16. Okienko Inmarketingowe odby艂o si臋 21 marca, go艣ciem odcinka by艂a Renata Marcinowska, jedna z pierwszych w Polsce dnunastu certyfikowanych Chef Happinness Oficer贸w mi臋dzynarodowej organizacji Woohoo Inc. Jest to organizacja, kt贸ra zrzesza manager贸w z ca艂ego 艣wiata i jej celem jest tworzenie szcz臋艣liwych miejsc pracy. Misj膮 naszego go艣cia jest po艂膮czenie swojej mi艂o艣ci do jedzenia i gastronii z […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #15 – Wyzwania dla HR na 2022 rok

15. Okienko Inmarketingowe odby艂o si臋 30 grudnia 2021, go艣ciem odcinka by艂 dr hab. Marcin Go艂embski z Katedry Zarz膮dzania Zasobami Przedsi臋biorwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest on wsp贸艂za艂o偶ycielem inicjatywy WsparcieDecyzji.pl, trenerem i konsultantem z zakresu strategii przedsi臋biorstw, zarz膮dzania zasobami ludzkimi, metod organizacji i zarz膮dzania czy przyw贸dztwa. Z rozmowy dowiecie si臋, jakie zmiany w hr przynios艂a […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #14 – Prawo w marketingu cz. 2

W 14. Okienku Inmarketigowym wr贸cimy do tematu prawa w marketingu. Go艣ciem spotkania by艂a Antonina Schneider, prawnik w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wsp贸lnicy Sp.k. Tym razem dowiecie si臋 wszystkiego na temat RODO i konkurs贸w w social media: Czy popularne konkursy na Facebooku s膮 legalne? Co powinna zawiera膰 strona internetowa zgodna z RODO? Jak wygl膮daj膮 prawid艂owe […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #13 – Marketing na Black Fridaty. Jak przygowa膰 si臋 do promocji?

W 13. Okienku Inmarketingowym skupimy si臋 na Black Friday, kt贸ry jest kochany przez klient贸w i marketer贸w na ca艂ym 艣wiecie. 呕eby jednak osi膮gn膮膰 zamierzone efekty, niezb臋dne s膮 odpowiednio wcze艣nie podj臋te dzia艂ania i starannie opracowana strategia marketingowa. Go艣ciem spotkania jest Jakub Gilge – strateg z wieloletnim do艣wiadczeniem, kt贸ry przygotowywa艂 kampanie dla wielu sklep贸w internetowych. Opowiada mi臋dzy innymi […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #12 – Jak powsta艂a najwi臋ksza konferencja marketingowa w Polsce?

W 12. odcinku Okienka InMarketingowego dowiecie si臋, jak to si臋 sta艂o, 偶e konferencja „I Love Marketing” . Pierwsza edycja odby艂a si臋 w 2006 roku i wcale nie zapowiada艂o si臋, 偶e stanie si臋 to jest jednym z najwa偶niejszych wydarze艅 marketingowych w Polsce. Jak to si臋 sta艂o? Na to pytanie odpowie nasz go艣膰 – Katarzyna Granops-Szkoda, CEO […]

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #11 – Prawo w marketingu cz. 1

11. Okienko Inmarketingowego po艣wi臋cone jest zagadnieniom zwi膮zanym z prawem w marketingu. Naszym go艣ciem jest Anna-Maria Sobczak – prawnik ds. w艂asno艣ci intelektualnej z Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wsp贸lnicy Sp.k., a tak偶e wyk艂adowca m.in. prawa medi贸w i prawa reklamy na Collegium Da Vinci. W trakcie rozmowy dowiecie si臋 m.in.  鉁 Czy prawo autorskie odnosi si臋 do […]

Czytaj wi臋cej

Czym jest marketing mix?

Marketing mix to mieszanka sk艂adnik贸w – narz臋dzi, kt贸re pos艂u偶膮 Twojemu przedsi臋biorstwu w dostarczeniu w艂a艣ciwym ludziom w艂a艣ciwych produkt贸w po w艂a艣ciwej cenie z w艂a艣ciw膮 promocj膮. Jednym s艂owem m贸wi膮c jest to zbi贸r narz臋dzi, dzi臋ki kt贸rym zrealizujesz swoje cele marketingowe i zadowolisz swoich klient贸w.

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #10 – Na czym polega holistic customer experience w e-commerce?

Go艣ciem 10. Okienka Inmarketingowego, kt贸re odby艂o si臋 18 sierpnia 2021 r. by艂 Krzysztof Stola – przedsi臋biorca, CEO Blue Owl eCommerce Software House, trener biznesu i wyk艂adowca akademicki na studiach podyplomowych oraz MBA. Na co dzie艅 zarz膮dza sp贸艂k膮 IT – Blue Owl. Spotkanie po艣wi臋cone jest Customer Experience przedstawionym na przyk艂adzie sklep贸w e-commerce. Okienko inmarketingowe to cykliczne […]

Czytaj wi臋cej