Marketing internetowy

Nowy artykuł na portalu marketingprzykawie.pl

Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszej content managerki pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl! Marta wyjaśnia w nim: co plain language i UX writing mają ze sobą wspólnego i liczą się w marketingu, czym różnią się od siebie copywriting i UX writing? czym jest i gdzie wykorzystuje się plain language? Jak łączyć plain language i […]

Czytaj więcej

Certyfikat rezydencji podatkowej – do czego służy i jak go zdobyć?

Czy reklamujesz swoje produkty lub usługi w systemach reklamowych takich jak Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads? Certyfikat Rezydencji Podatkowej będzie Ci potrzebny! W tym artykule dowiesz się, dlaczego dobrze go posiadać, przed czym chroni i jak go zdobyć. Zapraszamy do lektury. Czym jest Certyfikat Rezydencji Podatkowej? Najprościej rzecz ujmując, jest to zaświadczenie, […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #17 – Marketing w branży dziecięcej

17. Okienko Inmarketingowe odbyło się 11 kwietnia, gościem  odcinka była Weronika Pawlińska, założycielka sklepu dziecięcego online inspirowanego kulturą skandynawską – skiddou (link: https://skiddou.com/) W trakcie godzinnego spotkania nasz gość podzielił się m.in. spostrzeżeniami, jak doświadczenie zdobyte w pracy w agencji marketingowej i zdobyte wykształcenie wpłynęło na stworzenie marki kiddou. Dlaczego skiddou odniósł sukces? Na co […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #16 – Przez żołądek do serca. Kilka słów o jedzeniu i byciu szczęśliwym

16. Okienko Inmarketingowe odbyło się 21 marca, gościem odcinka była Renata Marcinowska, jedna z pierwszych w Polsce dnunastu certyfikowanych Chef Happinness Oficerów międzynarodowej organizacji Woohoo Inc. Jest to organizacja, która zrzesza managerów z całego świata i jej celem jest tworzenie szczęśliwych miejsc pracy. Misją naszego gościa jest połączenie swojej miłości do jedzenia i gastronii z […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #15 – Wyzwania dla HR na 2022 rok

15. Okienko Inmarketingowe odbyło się 30 grudnia 2021, gościem odcinka był dr hab. Marcin Gołembski z Katedry Zarządzania Zasobami Przedsiębiorwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest on współzałożycielem inicjatywy WsparcieDecyzji.pl, trenerem i konsultantem z zakresu strategii przedsiębiorstw, zarządzania zasobami ludzkimi, metod organizacji i zarządzania czy przywództwa. Z rozmowy dowiecie się, jakie zmiany w hr przyniosła […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #14 – Prawo w marketingu cz. 2

W 14. Okienku Inmarketigowym wrócimy do tematu prawa w marketingu. Gościem spotkania była Antonina Schneider, prawnik w Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy Sp.k. Tym razem dowiecie się wszystkiego na temat RODO i konkursów w social media: Czy popularne konkursy na Facebooku są legalne? Co powinna zawierać strona internetowa zgodna z RODO? Jak wyglądają prawidłowe […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #13 – Marketing na Black Fridaty. Jak przygować się do promocji?

W 13. Okienku Inmarketingowym skupimy się na Black Friday, który jest kochany przez klientów i marketerów na całym świecie. Żeby jednak osiągnąć zamierzone efekty, niezbędne są odpowiednio wcześnie podjęte działania i starannie opracowana strategia marketingowa. Gościem spotkania jest Jakub Gilge – strateg z wieloletnim doświadczeniem, który przygotowywał kampanie dla wielu sklepów internetowych. Opowiada między innymi […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #12 – Jak powstała największa konferencja marketingowa w Polsce?

W 12. odcinku Okienka InMarketingowego dowiecie się, jak to się stało, że konferencja „I Love Marketing” . Pierwsza edycja odbyła się w 2006 roku i wcale nie zapowiadało się, że stanie się to jest jednym z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce. Jak to się stało? Na to pytanie odpowie nasz gość – Katarzyna Granops-Szkoda, CEO […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #11 – Prawo w marketingu cz. 1

11. Okienko Inmarketingowego poświęcone jest zagadnieniom związanym z prawem w marketingu. Naszym gościem jest Anna-Maria Sobczak – prawnik ds. własności intelektualnej z Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy Sp.k., a także wykładowca m.in. prawa mediów i prawa reklamy na Collegium Da Vinci. W trakcie rozmowy dowiecie się m.in.  ✔ Czy prawo autorskie odnosi się do […]

Czytaj więcej

Czym jest marketing mix?

Marketing mix to mieszanka składników – narzędzi, które posłużą Twojemu przedsiębiorstwu w dostarczeniu właściwym ludziom właściwych produktów po właściwej cenie z właściwą promocją. Jednym słowem mówiąc jest to zbiór narzędzi, dzięki którym zrealizujesz swoje cele marketingowe i zadowolisz swoich klientów.

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #10 – Na czym polega holistic customer experience w e-commerce?

Gościem 10. Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 18 sierpnia 2021 r. był Krzysztof Stola – przedsiębiorca, CEO Blue Owl eCommerce Software House, trener biznesu i wykładowca akademicki na studiach podyplomowych oraz MBA. Na co dzień zarządza spółką IT – Blue Owl. Spotkanie poświęcone jest Customer Experience przedstawionym na przykładzie sklepów e-commerce. Okienko inmarketingowe to cykliczne […]

Czytaj więcej