Reklama Google Ads

Weryfikacja Reklamodawcy w Google ADS

Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads, czyli o co tutaj chodzi? Cały proces weryfikacji konta Google Ads polega na dostarczeniu kilku plików, zdjęć i informacji do systemu. Głównym celem programu jest ustalenie, kto płaci za reklamy i kogo te reklamy mają promować. Oczywiście w ramach takie pracy Google chce sprawdzić, czy nasza branża należy do tych […]

Czytaj więcej

Ile kosztuje reklama w Google i jak oszacować budżet?

Google ADS jest jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych na świecie i w Polsce. Globalnie istnieje ponad dwa miliony kont Google ADS, a 80% biznesów działających w Internecie korzysta z narzędzia Google jako głównego kanału PPC – reklama w Google zdecydowanie przoduje. Zatem ile pieniędzy jest potrzebne, by zacząć nasze działania i czy jesteśmy w stanie prowadzić konto reklamowe na własną rękę?

Czytaj więcej

Facebook Business Manager – do czego służy i jak go wykorzystać?

Facebook Business Manager (inaczej Menedżer Firmy) to narzędzie stworzone przez Facebooka, które ułatwia zarządzanie działaniami marketingowymi w obrębie reklam Facebook Ads. Dzięki niemu możesz w prosty sposób zarządzać kontami reklamowymi, stronami i pikselami z jednego miejsca. Można porównać to do centrali, tam nadajesz dostępy, kontrolujesz zasoby i dbasz o bezpieczeństwo Twojego konta.

Czytaj więcej

Grupa docelowa klientów a efektywna reklama Google

Grupy użytkowników Google o konkretnych zainteresowaniach są nazywane odbiorcami. Z odbiorców korzystamy wtedy, kiedy chcemy doprecyzować kierowanie naszych reklam lub analizować aktywność użytkowników, którzy klikają w nasze reklamy. Grupy odbiorców lub grupy docelowe nie są wymogiem w przypadku większości archetypów kampanii w Google ADS, lecz istnieją kampanie, które nie wystartują bez wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów. Grupa docelowa kampanii reklamowej może nas wspierać lub trochę zaszkodzić, jeśli jest źle skonfigurowana.

Czytaj więcej