Reklama Google Ads

Ile kosztuje reklama w Google i jak oszacowa膰 bud偶et?

Google ADS jest jednym z najpopularniejszych narz臋dzi reklamowych na 艣wiecie i w Polsce. Globalnie istnieje ponad dwa miliony kont Google ADS, a 80% biznes贸w dzia艂aj膮cych w Internecie korzysta z narz臋dzia Google jako g艂贸wnego kana艂u PPC – reklama w Google zdecydowanie przoduje. Zatem ile pieni臋dzy jest potrzebne, by zacz膮膰 nasze dzia艂ania i czy jeste艣my w stanie prowadzi膰 konto reklamowe na w艂asn膮 r臋k臋?

Czytaj wi臋cej

Facebook Business Manager – do czego s艂u偶y i jak go wykorzysta膰?

Facebook Business Manager (inaczej Mened偶er Firmy) to narz臋dzie stworzone przez Facebooka, kt贸re u艂atwia zarz膮dzanie dzia艂aniami marketingowymi w obr臋bie reklam Facebook Ads. Dzi臋ki niemu mo偶esz w prosty spos贸b zarz膮dza膰 kontami reklamowymi, stronami i pikselami z jednego miejsca. Mo偶na por贸wna膰 to do centrali, tam nadajesz dost臋py, kontrolujesz zasoby i dbasz o bezpiecze艅stwo Twojego konta.

Czytaj wi臋cej

Grupa docelowa klient贸w a efektywna reklama Google

Grupy u偶ytkownik贸w Google o konkretnych zainteresowaniach s膮 nazywane odbiorcami. Z odbiorc贸w korzystamy wtedy, kiedy chcemy doprecyzowa膰 kierowanie naszych reklam lub analizowa膰 aktywno艣膰 u偶ytkownik贸w, kt贸rzy klikaj膮 w nasze reklamy. Grupy odbiorc贸w lub grupy docelowe nie s膮 wymogiem w przypadku wi臋kszo艣ci archetyp贸w kampanii w Google ADS, lecz istniej膮 kampanie, kt贸re nie wystartuj膮 bez wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klient贸w. Grupa docelowa kampanii reklamowej mo偶e nas wspiera膰 lub troch臋 zaszkodzi膰, je艣li jest 藕le skonfigurowana.

Czytaj wi臋cej