Weryfikacja reklamodawcy w Google Ads, czyli o co tutaj chodzi? Cały proces weryfikacji konta Google Ads polega na dostarczeniu kilku plików, zdjęć i informacji do systemu. Głównym celem programu jest ustalenie, kto płaci za reklamy i kogo te reklamy mają promować. Oczywiście w ramach takie pracy Google chce sprawdzić, czy nasza branża należy do tych […]
Reklama Google Ads
Interesuje Cię konkretna tematyka? Kliknij aby wybrać kategorię!
W tym artykule, na małych budżetach, przedstawię subiektywną propozycję prowadzenia działań w kampaniach Google Ads. Jeśli interesują Cię kampanie Google Ads, koniecznie przeczytaj ten uniwersalny poradnik!
Zeszły rok przyniósł sporo zmian. Systemy reklamowe Facebook Ads, Google Ads i Instagram Ads doczekał się wielu nowych funkcji. Nie wszystkie rozwiązania okazały się trafione, jednak na liście nowości pojawiło się też kilka perełek. Oto zwięzłe podsumowanie 2021 roku w systemach reklamowych.
Dziś przychodzimy z krótkim poradnikiem, w którym wskażemy, w jaki sposób wykorzystać istniejącą listę mailową w systemie reklamowym Facebook Ads do budowania sprzedaży.
Google ADS jest jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych na świecie i w Polsce. Globalnie istnieje ponad dwa miliony kont Google ADS, a 80% biznesów działających w Internecie korzysta z narzędzia Google jako głównego kanału PPC – reklama w Google zdecydowanie przoduje. Zatem ile pieniędzy jest potrzebne, by zacząć nasze działania i czy jesteśmy w stanie prowadzić konto reklamowe na własną rękę?
Pobieranie faktury za reklamy na Facebooku bywa dla wielu przedsiębiorców problematyczne. Z tego krótkiego artykułu dowiesz się natomiast kiedy Facebook pobiera płatność i wystawia faktury.
Instalując jeden tag na stronie możemy implementować nieskończenie wiele innych tagów, które pomogą nam w takich zagadnieniach, jak analityka, raportowanie, tworzenie Google Ads remarketing czy mierzenie konwersji. Każde z nich jest istotne w badaniu skuteczności naszych działań.
Potrzebujesz wsparcia przy kampaniach reklamowych? W tym artykule przedstawię Ci, jak wygląda proces rozpoczęcia współpracy z agencja marketingową. A precyzyjniej, jak rozpocząć działania w Google ADS i co należy przygotować, aby działania promocyjne mogły zostać uruchomione na czas.
Jeśli zajmujesz się kampaniami reklamowymi, płatność Google z pewnością jest dla Ciebie jedną z kluczowych kwestii. Dowiedz się o tym więcej!
Facebook Business Manager (inaczej Menedżer Firmy) to narzędzie stworzone przez Facebooka, które ułatwia zarządzanie działaniami marketingowymi w obrębie reklam Facebook Ads. Dzięki niemu możesz w prosty sposób zarządzać kontami reklamowymi, stronami i pikselami z jednego miejsca. Można porównać to do centrali, tam nadajesz dostępy, kontrolujesz zasoby i dbasz o bezpieczeństwo Twojego konta.
Grupy użytkowników Google o konkretnych zainteresowaniach są nazywane odbiorcami. Z odbiorców korzystamy wtedy, kiedy chcemy doprecyzować kierowanie naszych reklam lub analizować aktywność użytkowników, którzy klikają w nasze reklamy. Grupy odbiorców lub grupy docelowe nie są wymogiem w przypadku większości archetypów kampanii w Google ADS, lecz istnieją kampanie, które nie wystartują bez wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów. Grupa docelowa kampanii reklamowej może nas wspierać lub trochę zaszkodzić, jeśli jest źle skonfigurowana.
W tym krótkim artykule opowiem Wam, jak skonfigurować dane firmy do faktury Google, jak pobierać faktury i kiedy są one dostępne. Wszystkie te aktywności są niezwykle proste, lecz nie zdziwi mnie, jeśli ktoś zgubił się w interfejsie Google ADS.