Obracając się w świecie marek widzimy, że firmy co jakiś czas decydują się na zmianę logo. W Agencji inmarketing odświeżyliśmy znak graficzny po niecałych 5 latach działalności. Ktoś powie, że za szybko, że mogliśmy jeszcze poczekać, przecież klienci nawet nie zdążyli przyzwyczaić się do starej wersji. Kiedy zatem jest właściwy moment na modyfikację? Dlaczego marki […]
Akademia Marketingu inmarketing
Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!
Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszego specjalisty Karola Siódmiaka pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl! Karol wyjaśnia w nim, m.in.: dlaczego LinkedIn jest niedocenioną platformą dla reklamodawców, jak wygląda panel reklamowy, jakie są opcje targetowania. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w artykule: Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich […]
Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszej content managerki pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl! Marta wyjaśnia w nim: co plain language i UX writing mają ze sobą wspólnego i liczą się w marketingu, czym różnią się od siebie copywriting i UX writing? czym jest i gdzie wykorzystuje się plain language? Jak łączyć plain language i […]
Czy reklamujesz swoje produkty lub usługi w systemach reklamowych takich jak Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads? Certyfikat Rezydencji Podatkowej będzie Ci potrzebny! W tym artykule dowiesz się, dlaczego dobrze go posiadać, przed czym chroni i jak go zdobyć. Zapraszamy do lektury. Czym jest Certyfikat Rezydencji Podatkowej? Najprościej rzecz ujmując, jest to zaświadczenie, […]
17. Okienko Inmarketingowe odbyło się 11 kwietnia, gościem odcinka była Weronika Pawlińska, założycielka sklepu dziecięcego online inspirowanego kulturą skandynawską – skiddou (link: https://skiddou.com/) W trakcie godzinnego spotkania nasz gość podzielił się m.in. spostrzeżeniami, jak doświadczenie zdobyte w pracy w agencji marketingowej i zdobyte wykształcenie wpłynęło na stworzenie marki kiddou. Dlaczego skiddou odniósł sukces? Na co […]
16. Okienko Inmarketingowe odbyło się 21 marca, gościem odcinka była Renata Marcinowska, jedna z pierwszych w Polsce dnunastu certyfikowanych Chef Happinness Oficerów międzynarodowej organizacji Woohoo Inc. Jest to organizacja, która zrzesza managerów z całego świata i jej celem jest tworzenie szczęśliwych miejsc pracy. Misją naszego gościa jest połączenie swojej miłości do jedzenia i gastronii z […]
Krzysztof Gorecki wystąpił na kolejnej edycji studiów podyplomowych „Zarządzanie Sprzedażą” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszego specjalisty Bartka pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl! Bartek wyjaśnia w nim, co powinny zawierać strony WWW lub landing page wykorzystywane pod działania Google Ads.
Czy w przypadku każdej firmy sprawdzą się reklamy w Google Ads? Zdecydowanie nie. Sprawdź, czy Twoja firma jest do tego odpowiednia.
Dlaczego umowa na SEO jest niezbędna? Klienci to dla Agencji marketingowej swoiste „klejnoty”. Każda Agencja chciałaby mieć dużo pięknych okazów, ale czy na pewno po to, by móc się szczycić ich obsługą? Wiele z nich praktykuje chowanie swoich klientów głęboko do szkatułki, do której nie dociera ani promyk wyników.
Jak można opisać marketing w 2021? “Harder, Better, Faster, Stronger”. Sprawdź, co zdefiniowało sposób w jaki kampanie marketingowe i reklamy tworzone są przez marketerów.
W tym artykule, na małych budżetach, przedstawię subiektywną propozycję prowadzenia działań w kampaniach Google Ads. Jeśli interesują Cię kampanie Google Ads, koniecznie przeczytaj ten uniwersalny poradnik!