Akademia Marketingu inmarketing


Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!

Co warto wiedzieć rozważając zmianę logo?

Obracając się w świecie marek widzimy, że firmy co jakiś czas decydują się na zmianę logo. W Agencji inmarketing odświeżyliśmy znak graficzny po niecałych 5 latach działalności. Ktoś powie, że za szybko, że mogliśmy jeszcze poczekać, przecież klienci nawet nie zdążyli przyzwyczaić się do starej wersji. Kiedy zatem jest właściwy moment na modyfikację? Dlaczego marki […]

Czytaj więcej

Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich pomyśleć

Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszego specjalisty Karola Siódmiaka pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl! Karol wyjaśnia w nim, m.in.: dlaczego LinkedIn jest niedocenioną platformą dla reklamodawców, jak wygląda panel reklamowy, jakie są opcje targetowania. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w artykule: Reklamy płatne na LinkedInie – 5 powodów, dla których warto o nich […]

Czytaj więcej

Nowy artykuł na portalu marketingprzykawie.pl

Z ogromną przyjemnością informujemy, że artykuł naszej content managerki pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl! Marta wyjaśnia w nim: co plain language i UX writing mają ze sobą wspólnego i liczą się w marketingu, czym różnią się od siebie copywriting i UX writing? czym jest i gdzie wykorzystuje się plain language? Jak łączyć plain language i […]

Czytaj więcej

Certyfikat rezydencji podatkowej – do czego służy i jak go zdobyć?

Czy reklamujesz swoje produkty lub usługi w systemach reklamowych takich jak Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads? Certyfikat Rezydencji Podatkowej będzie Ci potrzebny! W tym artykule dowiesz się, dlaczego dobrze go posiadać, przed czym chroni i jak go zdobyć. Zapraszamy do lektury. Czym jest Certyfikat Rezydencji Podatkowej? Najprościej rzecz ujmując, jest to zaświadczenie, […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #17 – Marketing w branży dziecięcej

17. Okienko Inmarketingowe odbyło się 11 kwietnia, gościem  odcinka była Weronika Pawlińska, założycielka sklepu dziecięcego online inspirowanego kulturą skandynawską – skiddou (link: https://skiddou.com/) W trakcie godzinnego spotkania nasz gość podzielił się m.in. spostrzeżeniami, jak doświadczenie zdobyte w pracy w agencji marketingowej i zdobyte wykształcenie wpłynęło na stworzenie marki kiddou. Dlaczego skiddou odniósł sukces? Na co […]

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #16 – Przez żołądek do serca. Kilka słów o jedzeniu i byciu szczęśliwym

16. Okienko Inmarketingowe odbyło się 21 marca, gościem odcinka była Renata Marcinowska, jedna z pierwszych w Polsce dnunastu certyfikowanych Chef Happinness Oficerów międzynarodowej organizacji Woohoo Inc. Jest to organizacja, która zrzesza managerów z całego świata i jej celem jest tworzenie szczęśliwych miejsc pracy. Misją naszego gościa jest połączenie swojej miłości do jedzenia i gastronii z […]

Czytaj więcej

Umowa na SEO – na jaki okres Klient powinien ją podpisać, by nie dać się zamknąć w szkatułce Agencji?

Dlaczego umowa na SEO jest niezbędna? Klienci to dla Agencji marketingowej swoiste „klejnoty”. Każda Agencja chciałaby mieć dużo pięknych okazów, ale czy na pewno po to, by móc się szczycić ich obsługą? Wiele z nich praktykuje chowanie swoich klientów głęboko do szkatułki, do której nie dociera ani promyk wyników.

Czytaj więcej