Jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż w firmie? To pytanie zadaje sobie zapewne wielu CEO, Członków Zarządów, Dyrektorów oraz Managerów działów marketingu i sprzedaży. Część z nich stawia na operacyjne działania handlowców oraz outboundowe metody docierania do potencjalnych klientów (cold calling, cold mailing, networking, social selling, niezapowiedziane wizyty itd.), a marketing jest jedynie drobnym dodatkiem, którym zajmuje się jedna osoba na ¼ etatu.
Strategia marketingowa
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak stworzyć skuteczną reklamę? Jakie cechy powinna posiadać kreatywna reklama?
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie, czy w offline, pojęcie leada powinno być Ci znane. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest lead, jakie są sposoby generowania leadów oraz jak wygląda ich kwalifikacja.
Internet, Internet i jeszcze raz Internet. Spoglądając w przeszłość, dwadzieścia, trzydzieści lat wstecz, na branżę jubilerską, zobaczymy obraz marketingu i promocji skupiających się głównie na marketingu szeptanym
Branża modowa zawsze się broni. Zjawisko fast fashion, polegające na ciągłym i szybkim wytwarzaniu ubrań, prowadzi do pogłębiania konsumpcjonizmu i propagowania zjawiska ciągłej wymiany odzieży.
Chcesz wesprzeć rozwój swojego już istniejącego sklepu internetowego? Wiemy, jak Ci pomóc!
Korzystanie z usług agencji marketingowej to, w obecnych czasach, coraz częstsza praktyka.
Praca zdalna, do tej pory, była tylko jedną z zalet wymienianych w ofertach pracy. W Polsce pracodawcy dopiero zaczęli przekonywać się do takiej formy.
Porównywarki cenowe to inaczej witryny internetowe gromadzące oferty produktowe zewnętrznych firm.
Już w piątek 29 listopada słynny Czarny Piątek. Przybył do nas ze Stanów Zjednoczonych i z roku na rok zyskuje na znaczeniu.
Choć dla wielu przedsiębiorców wydaje się to sprawą błahą, dobór odpowiedniej nazwy firmy może mieć istotny wpływ na to, jak będzie ona odbierana przez klientów i współpracowników. Skuteczna nazwa powinna zarówno dobrze się kojarzyć jak i być logiczna i łatwa do zapamiętania. Jak stworzyć dobrą nazwę dla firmy? O czym pamiętać? Jak to robią giganci? […]
Kolory odgrywają w naszym życiu ogromną rolę. Wpływają na nasze samopoczucie, energię oraz decyzje, które podejmujemy. Kolory w marketingu również mają duże znaczenie a ich wybór to jedna z pierwszych decyzji przy tworzeniu nowej marki. Dlaczego są tak ważne? Przeczytajcie niżej. Psychologia kolorów i wzmocnienie przekazu Większość naszych decyzji podejmujemy nieświadomie. Nasz umysł przechwytuje mnóstwo […]