Strategia marketingowa

Jak skutecznie po艂膮czy膰 marketing i sprzeda偶 w firmie?

Jak skutecznie po艂膮czy膰 marketing i sprzeda偶 w firmie? To pytanie zadaje sobie zapewne wielu CEO, Cz艂onk贸w Zarz膮d贸w, Dyrektor贸w oraz Manager贸w dzia艂贸w marketingu i sprzeda偶y. Cz臋艣膰 z nich stawia na operacyjne dzia艂ania handlowc贸w oraz outboundowe metody docierania do potencjalnych klient贸w (cold calling, cold mailing, networking, social selling, niezapowiedziane wizyty itd.), a marketing jest jedynie drobnym dodatkiem, kt贸rym zajmuje si臋 jedna osoba na 录 etatu.

Czytaj wi臋cej

Wyb贸r nazwy firmy – wa偶niejszy, ni偶 my艣lisz

Cho膰 dla wielu przedsi臋biorc贸w wydaje si臋 to spraw膮 b艂ah膮, dob贸r odpowiedniej nazwy firmy mo偶e mie膰 istotny wp艂yw na to, jak b臋dzie ona odbierana przez klient贸w i wsp贸艂pracownik贸w. Skuteczna nazwa powinna zar贸wno dobrze si臋 kojarzy膰 jak i by膰 logiczna i 艂atwa do zapami臋tania. Jak stworzy膰 dobr膮 nazw臋 dla firmy? O czym pami臋ta膰? Jak to robi膮 giganci? […]

Czytaj wi臋cej

Kolory w marketingu. Jakie maj膮 znaczenie dla firm?

Kolory odgrywaj膮 w naszym 偶yciu ogromn膮 rol臋. Wp艂ywaj膮 na nasze samopoczucie, energi臋 oraz decyzje, kt贸re podejmujemy. Kolory w marketingu r贸wnie偶 maj膮 du偶e znaczenie a ich wyb贸r to jedna z pierwszych decyzji przy tworzeniu nowej marki. Dlaczego s膮 tak wa偶ne? Przeczytajcie ni偶ej. Psychologia kolor贸w i wzmocnienie przekazu Wi臋kszo艣膰 naszych decyzji podejmujemy nie艣wiadomie. Nasz umys艂 przechwytuje mn贸stwo […]

Czytaj wi臋cej