Strategia marketingowa

Jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż w firmie?

Jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż w firmie? To pytanie zadaje sobie zapewne wielu CEO, Członków Zarządów, Dyrektorów oraz Managerów działów marketingu i sprzedaży. Część z nich stawia na operacyjne działania handlowców oraz outboundowe metody docierania do potencjalnych klientów (cold calling, cold mailing, networking, social selling, niezapowiedziane wizyty itd.), a marketing jest jedynie drobnym dodatkiem, którym zajmuje się jedna osoba na ¼ etatu.

Czytaj więcej

Wybór nazwy firmy – ważniejszy, niż myślisz

Choć dla wielu przedsiębiorców wydaje się to sprawą błahą, dobór odpowiedniej nazwy firmy może mieć istotny wpływ na to, jak będzie ona odbierana przez klientów i współpracowników. Skuteczna nazwa powinna zarówno dobrze się kojarzyć jak i być logiczna i łatwa do zapamiętania. Jak stworzyć dobrą nazwę dla firmy? O czym pamiętać? Jak to robią giganci? […]

Czytaj więcej

Kolory w marketingu. Jakie mają znaczenie dla firm?

Kolory odgrywają w naszym życiu ogromną rolę. Wpływają na nasze samopoczucie, energię oraz decyzje, które podejmujemy. Kolory w marketingu również mają duże znaczenie a ich wybór to jedna z pierwszych decyzji przy tworzeniu nowej marki. Dlaczego są tak ważne? Przeczytajcie niżej. Psychologia kolorów i wzmocnienie przekazu Większość naszych decyzji podejmujemy nieświadomie. Nasz umysł przechwytuje mnóstwo […]

Czytaj więcej