Jeśli masz do czynienia z e-mail marketingiem, na pewno obiło Ci się o uszy, że warto wykorzystywać Double Opt-in. Co to takiego i czy faktycznie jest to coś niezbędnego? Wyjaśniamy!
Email marketing
Interesuje Cię konkretna tematyka? Kliknij aby wybrać kategorię!
Tworząc kampanie mailowe oraz rzetelnie budując listę, ostatnie czego chcemy, to żeby nasze wiadomości nie docierały do odbiorców. Jeśli tak się dzieje, to nie tylko marnujemy swój cenny czas, ale często też przepłacamy za wykorzystywanie systemów do wysyłki. W uniknięciu tego problemu mogą nam pomóc regularne analizy statystyk – to właśnie wskaźnik hard bounce oraz soft bounce daje nam sygnał, że wystąpił problem w dostarczeniu kampanii.
Tworzenie kampanii mailowych to jednak nie tylko przygotowywanie angażującej treści czy ładnej grafiki, ale także konieczność analizy dwóch wskaźników – Open Rate i Click Rate. Co to takiego i dlaczego warto zwracać na to uwagę?
Jeśli zależy Ci, aby maile trafiały do odpowiedniego folderu, sprawdź, czym tak naprawdę jest spam i czego warto unikać podczas kreowania wiadomości.
Szacuje się, że do 2022 roku, na świecie będzie 4,2 miliarda użytkowników poczty elektronicznej.* Ogromna liczba, prawda?
35% odbiorców otwiera wiadomość tylko ze względu na tytuł. 69% z kolei oznaczyło e-mail jako spam nawet bez zaglądania w jego treść. O czym to świadczy?