Zeszły rok przyniósł sporo zmian. Systemy reklamowe Facebook Ads, Google Ads i Instagram Ads doczekał się wielu nowych funkcji. Nie wszystkie rozwiązania okazały się trafione, jednak na liście nowości pojawiło się też kilka perełek. Oto zwięzłe podsumowanie 2021 roku w systemach reklamowych.
Reklama na Facebooku
Dziś przychodzimy z krótkim poradnikiem, w którym wskażemy, w jaki sposób wykorzystać istniejącą listę mailową w systemie reklamowym Facebook Ads do budowania sprzedaży.
Pobieranie faktury za reklamy na Facebooku bywa dla wielu przedsiębiorców problematyczne. Z tego krótkiego artykułu dowiesz się natomiast kiedy Facebook pobiera płatność i wystawia faktury.
ończy się czas. Oczywiście mowa o przygotowaniach do wielkiego święta każdego marketingowego wyjadacza – Black Friday. Świętowanie trwa dzień, maksymalnie kilka – nie można jednak zapominać o przygotowaniach. Wyobraź sobie, że zaczynasz robić kolację wigilijną na godzinę przed przybyciem gości…
Facebook Business Manager (inaczej Menedżer Firmy) to narzędzie stworzone przez Facebooka, które ułatwia zarządzanie działaniami marketingowymi w obrębie reklam Facebook Ads. Dzięki niemu możesz w prosty sposób zarządzać kontami reklamowymi, stronami i pikselami z jednego miejsca. Można porównać to do centrali, tam nadajesz dostępy, kontrolujesz zasoby i dbasz o bezpieczeństwo Twojego konta.
Kim są odbiorcy na Facebooku? Temat ten od zawsze widnieje na tapecie i jest poruszany dość często. Ciężko nie myśleć o tym w wielu kategoriach, także z perspektywy firm, które próbują sprzedać swoje produkty przy pomocy systemu reklamowego Facebook Ads. Czy Facebook w ogóle sprzedaje? Czy jestem w stanie sprzedać swoje produkty użytkownikom, którzy pierwszy raz mają styczność z moją firmą? Jak dotrzeć do tych użytkowników, którzy dokonają zakupu? Pytań jest wiele. Mam nadzieję, że ten artykuł rozwieje choć część wątpliwości. Dowiesz się z niego więcej o konkretnych grupach odbiorców, które pozwalają generować sprzedaż. Przygotuj się na konkretne informacje, zapinaj pasy i ruszamy…
Czym jest Menedżer reklam na Facebooku? To narzędzie, bez którego nie jesteśmy w stanie stworzyć płatnych kampanii reklamowych w sieci Facebooka. Kiedyś mieliśmy popularnego Power Editora, a dziś reklamy tworzymy właśnie w Menedżerze reklam.
Ile kosztuje reklama na Facebooku? W pierwszej chwili wydaje się, że wytłumaczenie tego jest bardzo trudne, a nawet niemożliwe. Są jednak pewne czynniki, które pomogą określić budżet reklamowy.
Cześć! W tym artykule dowiesz się, jakie są trzy najczęściej używane cele reklamowe dla e-commerce w systemie Facebook Ads.
Rok 2021 już się rozpoczął, dlatego przychodzimy do Ciebie z nową dawką wiedzy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać możliwości Facebook Ads i czy coś zmieniło się w tej kwestii od zeszłego roku.
Umiejscowienia reklam na Facebooku – czym są, jak je wybierać i kiedy wybierać? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poniższym artykule, który, mam nadzieję, rozwieje Twoje wątpliwości.
Jeżeli Twoja reklama na Facebooku została odrzucona, to mamy dla Ciebie na początek dwie kluczowe informacje: