Komunikacja marketingowa

Jak wypromować markę na TikToku?

Bez mediów społecznościowych trudno wyobrazić sobie marketing. Trzeba jednak obserwować stale pojawiające się trendy, żeby móc czerpać z social media realne korzyści. Obecnie hitem jest coraz popularniejszy TikTok, który oferuje całkiem sporo opcji mogących korzystnie wpłynąć na sprzedaż.

Czytaj więcej

Jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż w firmie?

Jak skutecznie połączyć marketing i sprzedaż w firmie? To pytanie zadaje sobie zapewne wielu CEO, Członków Zarządów, Dyrektorów oraz Managerów działów marketingu i sprzedaży. Część z nich stawia na operacyjne działania handlowców oraz outboundowe metody docierania do potencjalnych klientów (cold calling, cold mailing, networking, social selling, niezapowiedziane wizyty itd.), a marketing jest jedynie drobnym dodatkiem, którym zajmuje się jedna osoba na ¼ etatu.

Czytaj więcej

Agencja marketingowa – jakie usługi oferuje?

Agencje są wiodącym segmentem branży marketingowej i mogą oferować szeroki wachlarz usług. Obecnie powstaje coraz więcej firm marketingowych, nie tylko w rozumieniu tradycyjnym, ale również w ujęciu marketingu internetowego. Ale bez zrozumienia, czym jest agencja marketingowa, można zagubić się w tym cyfrowym labiryncie.

Czytaj więcej

Jak poprawić organizację pracy?

Organizacja pracy biurowej jest kluczowym elementem produktywności. Kiedy gromadzi się bałagan, nasza uwaga maleje, a w rezultacie może ucierpieć na tym również wydajność. Kiedy czas, miejsce pracy i projekty są zorganizowane, łatwiej jest usprawnić zarówno działania, jak i myśli. Przyjrzeliśmy się więc kilku najskuteczniejszym zasadom organizacji pracy.

Czytaj więcej