e-mail.: jakub.g@inmarketing.pl
Kuba ukończył antropologię kulturową, handel zagraniczny oraz studia podyplomowe z e-marketingu na UAM, UEP i WSB.
Kuba zawodowo odpowiedzialny jest za tworzenie strategii marketingowych, reklamy google ads, email-marketing, analizy ux’owe, oraz analitykę. Pasuje się także reklamami w social-media.
Poza pracą interesuje się: bałkanami, grami wideo oraz psychologią. W życiu prywatnym i zawodowym kładzie duży nacisk na szczerość, współpracę oraz komunikatywność.
e-mail.: jakub.g@inmarketing.pl
Kuba ukończył antropologię kulturową, handel zagraniczny oraz studia podyplomowe z e-marketingu na UAM, UEP i WSB.
Kuba zawodowo odpowiedzialny jest za tworzenie strategii marketingowych, reklamy google ads, email-marketing, analizy ux’owe, oraz analitykę. Pasuje się także reklamami w social-media.
Poza pracą interesuje się: bałkanami, grami wideo oraz psychologią. W życiu prywatnym i zawodowym kładzie duży nacisk na szczerość, współpracę oraz komunikatywność.