Jak pisać teksty, żeby czytelnik nie wyłączał tekstu po przeczytaniu kilku pierwszych zdań. Oto kilka wskazówek!
Content marketing
Prowadzenie bloga firmowego nie uda się bez odpowiedniego contentu. Publikowanie wartościowych treści to klucz do sukcesu, jednak bywa, że pomysłów na wpisy brak. Jeśli więc walczysz z brakiem weny, skorzystaj z tych 15 inspiracji!
Prowadzenie bloga firmowego niektórzy uważają za stratę czasu. Niektórzy z kolei mają to za coś banalnego i finalnie łapią się na tym, że przez opieszałe podejście do tematu nie odnotowują zadowalających wyników.
Prowadzenie bloga jeszcze parę lat temu kojarzyło się wyłącznie ze sposobem na dzielenie się swoją pasją. Opis podróży na szczyt góry, przepis na ulubioną tartę cytrynową z bezą czy przegląd najpiękniejszych obrazów i rzeźb w danym mieście – to nagłówki, które spotyka się niezmienne od parunastu lat w przestrzeniach Wordpressa, Blogspota i innych portali do zamieszczania blogów. Co więc się zmieniło? Podejście do bloga, treści umieszczane na blogu, a przede wszystkim korzyści, jakie można uzyskać z prowadzenia go!
Content marketing opiera się na tworzeniu treści. To właśnie copywriter ma na nie największy wpływ i decyduje, jaki będą miały wydźwięk. Trzeba jednak pamiętać, że nie tworzy on dla siebie, a dla klienta. Co więcej, za pomocą treści musi osiągnąć określony cel. Aby więc ułatwić copywriterowi pracę i mieć pewność, że tekst sprosta określonym założeniom, warto sporządzić brief kreatywny.
Tworzenie wartościowego contentu to często nie lada wyzwanie. Wymaga to od copywritera zaangażowania, a proces twórczy (w tym research) może zająć bardzo dużo czasu. Jak więc nie zaniedbać content marketingu, a jednocześnie oszczędzić czas? Z pomocą przychodzi recykling treści!
Dobry content jest bardzo ważnym elementem na stronie internetowej, więc copywriting staje się coraz bardziej doceniany przez przedsiębiorców.
Sukces firmy napędzany jest odpowiednią komunikacją (wiadomo to nie od dziś), a sedno skutecznej sprzedaży stanowi język korzyści.
AIDA to model od lat wykorzystywany w reklamie, który opiera się na czterech, określonych reakcjach konsumenta.
Ostatnio wyjaśniliśmy Ci, czym jest jest content marketing i co możesz zyskać, wykorzystując go prawidłowo w swojej komunikacji.
Angażujesz się w działania marketingowe, ale nie przynoszą one oczekiwanych efektów? Problem może tkwić w podstawie wszystkich Twoich działań – w treściach, które tworzysz i udostępniasz. Content, to jeden z najważniejszych elementów marketingu, który dobrze wykorzystany może przynieść wiele korzyści. Zanim jednak dojdziemy do tego, jak prawidłowo tworzyć takie treści, trzeba wiedzieć czym w ogóle […]
Content is king – hasło to słyszał każdy marketingowiec, a jego prawdziwość potwierdzają liczby. Do sieci co minutę trafia ok. 900 000 postów na Facebooku, 50 000 zdjęć na Instagrama, 72 godziny materiałów video na YouTube. Wśród treści znajdują się zarówno te tworzone przez firmy, jak i ich klientów. Nowy trend w e-marketingu zachęca do […]