Content marketing

Korzyści z prowadzenia bloga firmowego

Prowadzenie bloga jeszcze parę lat temu kojarzyło się wyłącznie ze sposobem na dzielenie się swoją pasją. Opis podróży na szczyt góry, przepis na ulubioną tartę cytrynową z bezą czy przegląd najpiękniejszych obrazów i rzeźb w danym mieście – to nagłówki, które spotyka się niezmienne od parunastu lat w przestrzeniach Wordpressa, Blogspota i innych portali do zamieszczania blogów. Co więc się zmieniło? Podejście do bloga, treści umieszczane na blogu, a przede wszystkim korzyści, jakie można uzyskać z prowadzenia go!

Czytaj więcej

Brief kreatywny dla copywritera – co to jest i jak go napisać?

Content marketing opiera się na tworzeniu treści. To właśnie copywriter ma na nie największy wpływ i decyduje, jaki będą miały wydźwięk. Trzeba jednak pamiętać, że nie tworzy on dla siebie, a dla klienta. Co więcej, za pomocą treści musi osiągnąć określony cel. Aby więc ułatwić copywriterowi pracę i mieć pewność, że tekst sprosta określonym założeniom, warto sporządzić brief kreatywny.

Czytaj więcej

Czym jest content marketing i dlaczego warto z niego korzystać?

Angażujesz się w działania marketingowe, ale nie przynoszą one oczekiwanych efektów? Problem może tkwić w podstawie wszystkich Twoich działań – w treściach, które tworzysz i udostępniasz. Content, to jeden z najważniejszych elementów marketingu, który dobrze wykorzystany może przynieść wiele korzyści. Zanim jednak dojdziemy do tego, jak prawidłowo tworzyć takie treści, trzeba wiedzieć czym w ogóle […]

Czytaj więcej

Co trzeba wiedzieć o User Generated Content?

Content is king – hasło to słyszał każdy marketingowiec, a jego prawdziwość potwierdzają liczby. Do sieci co minutę trafia ok. 900 000 postów na Facebooku, 50 000 zdjęć na Instagrama, 72 godziny materiałów video na YouTube. Wśród treści znajdują się zarówno te tworzone przez firmy, jak i ich klientów. Nowy trend w e-marketingu zachęca do […]

Czytaj więcej