Content marketing

Najciekawsze trendy graficzne w 2021 roku

Je艣li chodzi o trendy graficzne, rok 2021 by艂 bardzo bogaty, r贸偶norodny, niemal偶e eklektyczny. Tak jak w trendach innych dziedzin sztuki, muzyki czy mody, jeste艣my na etapie, gdzie modne jest niemal wszystko, je艣li tylko uda nam si臋 to dobrze 鈥瀘gra膰鈥. Jednak na pewno niekt贸re tendencje wybrzmia艂y mocniej ni偶 pozosta艂e. W tym artykule zaprezentowane zostanie kilka z nich.

Czytaj wi臋cej

Korzy艣ci z prowadzenia bloga firmowego

Prowadzenie bloga jeszcze par臋 lat temu kojarzy艂o si臋 wy艂膮cznie ze sposobem na dzielenie si臋 swoj膮 pasj膮. Opis podr贸偶y na szczyt g贸ry, przepis na ulubion膮 tart臋 cytrynow膮 z bez膮 czy przegl膮d najpi臋kniejszych obraz贸w i rze藕b w danym mie艣cie 鈥 to nag艂贸wki, kt贸re spotyka si臋 niezmienne od parunastu lat w przestrzeniach Wordpressa, Blogspota i innych portali do zamieszczania blog贸w. Co wi臋c si臋 zmieni艂o? Podej艣cie do bloga, tre艣ci umieszczane na blogu, a przede wszystkim korzy艣ci, jakie mo偶na uzyska膰 z prowadzenia go!

Czytaj wi臋cej

Brief kreatywny dla copywritera – co to jest i jak go napisa膰?

Content marketing opiera si臋 na tworzeniu tre艣ci. To w艂a艣nie copywriter ma na nie najwi臋kszy wp艂yw i decyduje, jaki b臋d膮 mia艂y wyd藕wi臋k. Trzeba jednak pami臋ta膰, 偶e nie tworzy on dla siebie, a dla klienta. Co wi臋cej, za pomoc膮 tre艣ci musi osi膮gn膮膰 okre艣lony cel. Aby wi臋c u艂atwi膰 copywriterowi prac臋 i mie膰 pewno艣膰, 偶e tekst sprosta okre艣lonym za艂o偶eniom, warto sporz膮dzi膰 brief kreatywny.

Czytaj wi臋cej