Content marketing

Korzy艣ci z prowadzenia bloga firmowego

Prowadzenie bloga jeszcze par臋 lat temu kojarzy艂o si臋 wy艂膮cznie ze sposobem na dzielenie si臋 swoj膮 pasj膮. Opis podr贸偶y na szczyt g贸ry, przepis na ulubion膮 tart臋 cytrynow膮 z bez膮 czy przegl膮d najpi臋kniejszych obraz贸w i rze藕b w danym mie艣cie 鈥 to nag艂贸wki, kt贸re spotyka si臋 niezmienne od parunastu lat w przestrzeniach Wordpressa, Blogspota i innych portali do zamieszczania blog贸w. Co wi臋c si臋 zmieni艂o? Podej艣cie do bloga, tre艣ci umieszczane na blogu, a przede wszystkim korzy艣ci, jakie mo偶na uzyska膰 z prowadzenia go!

Czytaj wi臋cej

Brief kreatywny dla copywritera – co to jest i jak go napisa膰?

Content marketing opiera si臋 na tworzeniu tre艣ci. To w艂a艣nie copywriter ma na nie najwi臋kszy wp艂yw i decyduje, jaki b臋d膮 mia艂y wyd藕wi臋k. Trzeba jednak pami臋ta膰, 偶e nie tworzy on dla siebie, a dla klienta. Co wi臋cej, za pomoc膮 tre艣ci musi osi膮gn膮膰 okre艣lony cel. Aby wi臋c u艂atwi膰 copywriterowi prac臋 i mie膰 pewno艣膰, 偶e tekst sprosta okre艣lonym za艂o偶eniom, warto sporz膮dzi膰 brief kreatywny.

Czytaj wi臋cej

Czym jest content marketing i dlaczego warto z niego korzysta膰?

Anga偶ujesz si臋 w dzia艂ania marketingowe, ale nie przynosz膮 one oczekiwanych efekt贸w? Problem mo偶e tkwi膰 w podstawie wszystkich Twoich dzia艂a艅 – w tre艣ciach, kt贸re tworzysz i udost臋pniasz. Content, to jeden z najwa偶niejszych element贸w marketingu, kt贸ry dobrze wykorzystany mo偶e przynie艣膰 wiele korzy艣ci. Zanim jednak dojdziemy do tego, jak prawid艂owo tworzy膰 takie tre艣ci, trzeba wiedzie膰 czym w og贸le […]

Czytaj wi臋cej

Co trzeba wiedzie膰 o User Generated Content?

Content is king 鈥 has艂o to s艂ysza艂 ka偶dy marketingowiec, a jego prawdziwo艣膰 potwierdzaj膮 liczby. Do sieci co minut臋 trafia ok. 900 000 post贸w na Facebooku, 50 000 zdj臋膰 na Instagrama, 72 godziny materia艂贸w video na YouTube. W艣r贸d tre艣ci znajduj膮 si臋 zar贸wno te tworzone przez firmy, jak i ich klient贸w. Nowy trend w e-marketingu zach臋ca do […]

Czytaj wi臋cej