Strona g艂贸wnaBlogJak zosta膰 mened偶erem projekt贸w Employer Branding?

Jak zosta膰 mened偶erem projekt贸w Employer Branding?

Tworzenie kampanii, zarz膮dzanie bud偶etem czy negocjacje i mediacje – to tylko fragment tego, co na nowym kierunku studi贸w podyplomowych przygotowa艂 Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Mened偶er projekt贸w Employer Branding, pod przewodnictwem dr Adama Weinerta, to pierwsza edycja studi贸w, na kt贸rych InMarketing zosta艂 zaproszony by by膰 partnerem merytorycznym.聽

Zosta艅 specjalist膮, niezale偶nie od Twojego do艣wiadczenia

Plusem studi贸w otwieranych na Uniwersytecie Ekonomicznym jest brak wymaga艅 dotycz膮cych wiedzy (oczywi艣cie poza posiadaniem przynajmniej tytu艂u licencjata). Z tego wzgl臋du, pojawi膰 mo偶e si臋 ka偶dy, w zale偶no艣ci od tego, czego oczekuje i jakie ma potrzeby. Jeste艣 specjalist膮 ds. komunikacji w firmie, z zakresu marketingu, zarz膮dzania projektami, a mo偶e uczestnikiem zespo艂贸w projektowych? To co艣 dla Ciebie! Kierunek jest dobrym rozwi膮zaniem dla do艣wiadczonych praktyk贸w, bo b臋d膮 mogli rozszerzy膰 i uzupe艂ni膰 ju偶 nabyt膮 wiedz臋 na podstawie specjalnych standard贸w, takich jak PMI, IPMA, PRINCE2 i AgilePM. Natomiast je偶eli dopiero zaczynasz swoj膮 przygod臋 z tak膮 tematyka 鈥 r贸wnie偶 przyjd藕 i pos艂uchaj.

Dlaczego warto rozpocz膮膰 studia?

Organizatorzy proponuj膮 kszta艂towanie umiej臋tno艣ci zwi膮zanych z zarz膮dzaniem projektami i koncepcjami Employer Branding w czterech modu艂ach, kt贸re 艂膮cznie b臋d膮 trwa膰 dwa semestry. Po ich zako艅czeniu uczestnicy b臋d膮 dysponowali wiedz膮, w jaki spos贸b prowadzi膰 projekty w przedsi臋biorstwie, dzi臋ki dostosowywaniu metod, technik i narz臋dzi do konkretnego przypadku. Dodatkowo, profesjonalne planowanie i realizowanie projekt贸w employer brandingowych stanie si臋 dla nich czym艣 naturalnym. M贸wi膮c zwi臋藕le, ko艅cz膮c studia, uczestnik b臋dzie posiada艂 rozwini臋te kompetencje, kt贸re powinno si臋 posiada膰 na stanowisku Employer Branding Project Manager.

Wyspecjalizowani m贸wcy

Kluczem do sukcesu kierunku s膮 oczywi艣cie specjali艣ci, kt贸rzy podziel膮 si臋 swoj膮 wiedz膮 i do艣wiadczeniem. Bogaty zesp贸艂 praktyk贸w, kadry akademickiej i go艣ci specjalnych opowie mi臋dzy innymi o zwinno艣ci projektowej czy te偶 budowaniu sieci relacji. Jak wspomnia艂am, nie zabraknie tak偶e przedstawicieli InMarketing, kt贸rzy poprowadz膮 bloki zwi膮zane ze wsp贸艂prac膮 z agencjami reklamowymi, social media i komunikacji marketingowej. Nasz zesp贸艂 reprezentowa膰 b臋d膮 dr Bartosz Mazurkiewicz – Creative Director, a tak偶e Krzysztof Gorecki 鈥 CEO InMarketing

Bardzo nam mi艂o, 偶e zaproszono nas do prowadzenia zaj臋膰 oraz wsparcia merytorycznego kierunku – przyznaje Krzysztof Gorecki, CEO InMarketing – Ciesz臋 si臋, 偶e b臋d臋 m贸g艂 wcieli膰 si臋 w rol臋 wyk艂adowcy na uczelni, kt贸rej jestem absolwentem. Do艂o偶ymy najwy偶szych stara艅, by przygotowane przez nas zaj臋cia by艂y maksymalnie praktyczne i spe艂ni艂y oczekiwania uczestnik贸w.

Sprawd藕 ofert臋 Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu tutaj.

Z wykszta艂cenia dziennikarka, kt贸ra zajmuje si臋 wszystkim, co zwi膮zane z contentem. Tworzy tre艣ci tam, gdzie s膮 potrzebne, a dodatkowo wspiera w pisaniu nasz膮 dru偶yn臋 鈥 poprawia, zmienia i doradza. W wolnej chwili podr贸偶uje i gotuje. Fanka herbaty, bez kt贸rej nie zaczyna pracy.

LEAVE A COMMENT