Marketing w branży deweloperskiej
Dobór odpowiedniej grupy docelowej, atrakcyjna prezentacja atutów inwestycji oraz skuteczne doprowadzenie do umówienia spotkania konsultacyjnego.
Marketing w branży deweloperskiej to złożone wyzwanie wymagające specjalistycznej wiedzy. Zobacz, jak my podchodzimy do tematu.
Marketing w branży developerskiej
Brak gruntów, długie procedury administracyjne, niepewne otoczenie makroekonomiczne – to tylko część wyzwań, z którymi mierzy się branża deweloperska. Skąd to wiemy? Współpracowaliśmy z wieloma firmami na tym rynku i potrafimy prowadzić na nim działania marketingowe.
Jakub Gilge
Opiekun branży deweloperskiej
Po co marketing w branży deweloperskiej?
Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.
Szykujesz się na rozwój online?
Skuteczna obecność w Internecie nie wymaga ogromnych kosztów ani zastępu ludzi. Potrzebujesz sprawdzonych metod, sprytu i dobrego planu działania.
Jak możemy pomóc jako inmarketing?
Współpracowaliśmy z ponad 5 Klientami z branży deweloperskiej, dlatego wiemy, jak działać.
Audyt
Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.
Strategia
Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.
Realizacja i optymalizacja
Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.
Analiza efektów
Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.
Współpracuj z inmarketing!
Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.