agencja-inmarketing-bartek-mazurkiewicz-casual-1

dr Bartek Mazurkiewicz Creative Director

Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marki oraz projektowaniu działań z zakresu komunikacji marketingowej. Główne obszary jego zainteresowania obejmują komunikowanie się w Internecie, nowoczesne narzędzia promocji, nowe media, światy wirtualne oraz gry wideo.

Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Polskiego Towarzystwa Badania Gier. Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy w agencjach reklamowych oraz jako niezależny konsultant.

Prywatnie zapalony gracz, fan nowinek technologicznych i motoryzacji.

agencja-inmarketing-bartek-mazurkiewicz-casual-1

dr Bartek Mazurkiewicz Creative Director

Specjalizuje się w opracowywaniu strategii marki oraz projektowaniu działań z zakresu komunikacji marketingowej. Główne obszary jego zainteresowania obejmują komunikowanie się w Internecie, nowoczesne narzędzia promocji, nowe media, światy wirtualne oraz gry wideo.

Jest członkiem Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz Polskiego Towarzystwa Badania Gier. Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy w agencjach reklamowych oraz jako niezależny konsultant.

Prywatnie zapalony gracz, fan nowinek technologicznych i motoryzacji.