Marketing w branży HoReCa

Branża HoReCa jest szczególnie wrażliwa na zmieniające się trendy konsumenckie, takie jak rosnące znaczenie zdrowej żywności, digitalizacja zamówień, czy wzrost popularności dostaw do domu.

Marketing w branży HoReCa to nie tylko promocja – to sposób na budowanie relacji i zapewnianie niezapomnianych wrażeń, które sprawią, że klienci będą wracać.

Marketing w branży HoReCa

W 2024 roku wartość rynku HoReCa w Polsce wzrosła o 8,4% w porównaniu z rokiem poprzednim. Jednak rosnące ceny skłoniły wielu Polaków do ograniczenia wydatków na gastronomię, hotele, czy kawiarnie. Dlatego właśnie dobrze dobrane działania marketingowe, szczególnie teraz mają tu ogromne znaczenie.

zespol k siodmiak 1

Karol Siódmiak

Ekspert ds. marketingu w branży HoReCa

Po co marketing w branży HoReCa?

Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.

allegro ads dlaczego inm doswiadczenie
Zwiększenie przychodów
Skuteczna promocja przedsiębiorstw HoReCa prowadzi do wzrostu sprzedaży i przychodów.
warsztat strategiczny dlaczego inm obiektywne spojrzenie
Lepsze targetowanie
Marketing online pozwala dotrzeć do konkretnych grup odbiorców na podstawie ich preferencji.
pozycjonowanie ecommerce dlaczego inm zespol specjalistow
Zyskanie wartościowych pracowników
Promuj swoje przedsiębiorstwo jako atrakcyjnego pracodawcę w branży HoReCa.
linkedin ads dlaczego inm zrozumienie potrzeb
Pozyskanie klientów
Odpowiednio przygotowane kampanie marketingowe przyciągają uwagę potencjalnych klientów, zachęcając do korzystania z oferty.
tiktok dlaczego inm trendy
Zdobycie przewagi konkurencyjnej
Marketing pomaga wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć przewagę na rynku HoReCa.
pozycjonowanie lokalne dlaczego inm wsparcie doradztwo
Nawiązanie relacji z nowymi partnerami
Działania marketingowe wspierają budowanie relacji z nowymi partnerami biznesowymi.

Szukasz partnera w biznesie?

Marketing w branży prawno-finansowej to wyzwanie, które wymaga dobrej strategii, sprawdzonych metod i rzetelnego działania.

Jak możemy pomóc jako inmarketing?

Współpracowaliśmy z 5 klientami z branży hotelarskiej, gastronomicznej i kawiarnianej, dlatego wiemy jak działać.

Audyt

Audyt

Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.

Strategia

Strategia

Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.

Realizacja i optymalizacja

Realizacja i optymalizacja

Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.

Analiza efektów

Analiza efektów

Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.

35cdd7678a9326cdce18f9c3a0429ea6 1

Co mówią o nas klienci z branży HoReCa?

Wykonaliśmy wiele projektów dla naszych klientów prowadzących organizacje gastronomiczne, hotelarskie, czy kawiarnie. Zobacz, jak oceniają naszą współpracę i co udało się nam osiągnąć.

Współpracuj z inmarketing!

Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.

Marketing w branży HoReCa – jak działać skutecznie?

Marketing w branży HoReCa to nie tylko promocja, ale budowanie relacji i wyjątkowych doświadczeń, które przyciągną klientów. W obliczu zmieniających się trendów, jak rosnąca popularność zdrowej żywności czy dostaw do domu, kluczowe staje się dostosowanie oferty do oczekiwań konsumentów. Zamówienia online czy programy lojalnościowe pozwalają na łatwiejsze dotarcie do odbiorców i zbudowanie z nimi trwałej więzi. Stawiając na personalizację, innowacyjne podejście i wygodę, firmy HoReCa mogą wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić do regularnych powrotów.

woman using digital tablet scaled

Dlaczego marketing w branży HoReCa jest tak istotny?

Działania marketingowe wspierają firmy w budowaniu długotrwałych relacji z klientami oraz utrzymaniu konkurencyjnej pozycji na rynku. W branży HoReCa marketing pozwala na:

  • Zdobycie przewagi konkurencyjnej – wyróżnienie się na gęstym rynku usług gastronomicznych i hotelarskich dzięki skutecznemu marketingowi, który łączy spersonalizowaną ofertę z nowoczesnymi technologiami, takimi jak aplikacje mobilne, systemy lojalnościowe czy usługi dostaw.
  • Pozyskanie stałych klientów – precyzyjne targetowanie i personalizowane kampanie marketingowe umożliwiają dotarcie do odpowiednich grup odbiorców, co skutkuje przyciągnięciem nowych gości. Obecność na mediach społecznościowych pozwala na bieżąco angażować potencjalnych klientów, a szybkie akcje promocyjne i oferty specjalne wzmacniają zainteresowanie i zachęcają do skorzystania z oferty.Regularne kampanie, content marketing i pozytywne opinie sprawiają, że firma staje się pierwszym wyborem dla klientów.
  • Pozyskanie partnerów biznesowych – budowanie relacji z dostawcami, influencerami oraz innymi firmami z branży pozwala na uzyskanie szerszego zasięgu i wzmocnienie pozycji na rynku.
food content creator filming variety dishes upload internet scaled

Wyzwania (i rozwiązania) w branży HoReCa

W branży HoReCa skuteczna strategia marketingowa to sposób na pokonanie trudności, które wynikają z intensywnej konkurencji, zmieniających się gustów konsumentów oraz rosnących oczekiwań w zakresie jakości. Ważne jest, aby dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb gości, angażować ich poprzez media społecznościowe i wdrażać nowoczesne technologie, takie jak aplikacje czy systemy rezerwacji online. Przemyślane działania marketingowe pomagają nie tylko przyciągać nowych gości, ale także utrzymać relacje z tymi, którzy wracają.

various food with glass wine scaled
All you need to know

Najczęstsze pytania

Czy piszecie teksty i robicie grafiki do reklam?
 Przeczytaj więcej
Z kim mogę się kontaktować, jeśli podejmiemy współpracę? 
 Przeczytaj więcej
Jakich efektów z kampanii mogę się spodziewać? 
 Przeczytaj więcej
Jakie działania wchodzą w skład usługi? 
 Przeczytaj więcej
Kiedy będą widoczne pierwsze efekty? Przeczytaj więcej