Marketing w branży HoReCa
Branża HoReCa jest szczególnie wrażliwa na zmieniające się trendy konsumenckie, takie jak rosnące znaczenie zdrowej żywności, digitalizacja zamówień, czy wzrost popularności dostaw do domu.
Marketing w branży HoReCa to nie tylko promocja – to sposób na budowanie relacji i zapewnianie niezapomnianych wrażeń, które sprawią, że klienci będą wracać.
Marketing w branży HoReCa
W 2024 roku wartość rynku HoReCa w Polsce wzrosła o 8,4% w porównaniu z rokiem poprzednim. Jednak rosnące ceny skłoniły wielu Polaków do ograniczenia wydatków na gastronomię, hotele, czy kawiarnie. Dlatego właśnie dobrze dobrane działania marketingowe, szczególnie teraz mają tu ogromne znaczenie.

Karol Siódmiak
Ekspert ds. marketingu w branży HoReCa
Po co marketing w branży HoReCa?
Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.






Szukasz partnera w biznesie?
Marketing w branży prawno-finansowej to wyzwanie, które wymaga dobrej strategii, sprawdzonych metod i rzetelnego działania.
Jak możemy pomóc jako inmarketing?
Współpracowaliśmy z 5 klientami z branży hotelarskiej, gastronomicznej i kawiarnianej, dlatego wiemy jak działać.
Audyt
Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.
Strategia
Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.
Realizacja i optymalizacja
Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.
Analiza efektów
Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.

Co mówią o nas klienci z branży HoReCa?




Współpracuj z inmarketing!
Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.
Marketing w branży HoReCa – jak działać skutecznie?
Marketing w branży HoReCa to nie tylko promocja, ale budowanie relacji i wyjątkowych doświadczeń, które przyciągną klientów. W obliczu zmieniających się trendów, jak rosnąca popularność zdrowej żywności czy dostaw do domu, kluczowe staje się dostosowanie oferty do oczekiwań konsumentów. Zamówienia online czy programy lojalnościowe pozwalają na łatwiejsze dotarcie do odbiorców i zbudowanie z nimi trwałej więzi. Stawiając na personalizację, innowacyjne podejście i wygodę, firmy HoReCa mogą wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić do regularnych powrotów.

Dlaczego marketing w branży HoReCa jest tak istotny?
Działania marketingowe wspierają firmy w budowaniu długotrwałych relacji z klientami oraz utrzymaniu konkurencyjnej pozycji na rynku. W branży HoReCa marketing pozwala na:
- Zdobycie przewagi konkurencyjnej – wyróżnienie się na gęstym rynku usług gastronomicznych i hotelarskich dzięki skutecznemu marketingowi, który łączy spersonalizowaną ofertę z nowoczesnymi technologiami, takimi jak aplikacje mobilne, systemy lojalnościowe czy usługi dostaw.
- Pozyskanie stałych klientów – precyzyjne targetowanie i personalizowane kampanie marketingowe umożliwiają dotarcie do odpowiednich grup odbiorców, co skutkuje przyciągnięciem nowych gości. Obecność na mediach społecznościowych pozwala na bieżąco angażować potencjalnych klientów, a szybkie akcje promocyjne i oferty specjalne wzmacniają zainteresowanie i zachęcają do skorzystania z oferty.Regularne kampanie, content marketing i pozytywne opinie sprawiają, że firma staje się pierwszym wyborem dla klientów.
- Pozyskanie partnerów biznesowych – budowanie relacji z dostawcami, influencerami oraz innymi firmami z branży pozwala na uzyskanie szerszego zasięgu i wzmocnienie pozycji na rynku.

Wyzwania (i rozwiązania) w branży HoReCa
W branży HoReCa skuteczna strategia marketingowa to sposób na pokonanie trudności, które wynikają z intensywnej konkurencji, zmieniających się gustów konsumentów oraz rosnących oczekiwań w zakresie jakości. Ważne jest, aby dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb gości, angażować ich poprzez media społecznościowe i wdrażać nowoczesne technologie, takie jak aplikacje czy systemy rezerwacji online. Przemyślane działania marketingowe pomagają nie tylko przyciągać nowych gości, ale także utrzymać relacje z tymi, którzy wracają.
