Marketing w branży szkoleniowej
Edukacja to bardzo złożony temat. Branża szkoleniowa obejmuje placówki szkolne, uniwersytety, czy firmy szkoleniowe. Marketing dotyczący promocji szkoleń często łączy się z prowadzeniem marki osobistej wykładowcy, jego doświadczeniem i opiniami klientów.
Jednym z kluczowych trendów w szkoleniach w 2024 roku jest przeniesienie części procesu edukacyjnego do świata online. Organizacje, które zrozumieją i zaadaptują się do nowych trendów, będą miały przewagę konkurencyjną na rynku. A my chętnie Wam w tym pomożemy!
Marketing w branży szkoleniowej
Szacuje się, że około 55% firm działających w Polsce korzystało z usług szkoleniowych. To pokazuje jak wielki potencjał ma branża edukacyjna. Dlatego właśnie warto postawić na sprawdzone rozwiązania i rozwijać się w tym zakresie. Mamy za sobą wiele projektów, dlatego wiemy jak osiągnąć zamierzone efekty.
Karol Siódmiak
Opiekun branży szkoleniowej
Po co marketing w branży szkoleniowej?
Przed rozpoczęciem działań warto najpierw zastanowić się nad celami i efektami, które chcemy osiągnąć.
Szukasz partnera w biznesie?
Marketing w branży szkoleniowej to wyzwanie, które wymaga dobrej strategii, sprawdzonych metod i rzetelnego działania.
Jak możemy pomóc jako inmarketing?
Współpracowaliśmy z wieloma klientami z branży szkoleniowej, dlatego wiemy, jak działać.
Audyt
Zrobimy dogłębny reserach Twojej marki i przeprowadzimy wstępny wywiad.
Strategia
Na bazie zdobytej wiedzy stworzymy spersonalizowaną strategię marketingową.
Realizacja i optymalizacja
Przeprowadzimy zaplanowane działania od A do Z, wciąż sprawdzając rezultaty i optymalizując kampanie.
Analiza efektów
Prześlemy Ci dogłębny raport i przedstawimy wyniki. Zarekomendujemy również jak jeszcze możemy pomóc.
Co mówią o nas klienci z branży szkoleniowej?
Współpracuj z inmarketing!
Uporządkujmy wspólnie Twoje działania marketingowe lub stwórzmy cały proces na nowo.
Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach i wyzwaniach.