Kariera w marketingu. Różne ścieżki do osiągnięcia sukcesu Agencja InMarketing
Strona główna » Blog » Kariera w marketingu. Różne ścieżki do osiągnięcia sukcesu zawodowego w marketingu

Kariera w marketingu. Różne ścieżki do osiągnięcia sukcesu zawodowego w marketingu

Jak zacząć pracę w marketingu? Ścieżka kariery w marketingu jest różna dla każdego z nas. Każdy sam musi obrać swoją drogę, jednak wskazówki od doświadczonych marketerów są bardzo cenne. Znajdziesz je w naszym Okienku InMarketingowym!

Praca w marketingu – o tym warto pamiętać!

Nad tym, jak zacząć pracę w marketingu internetowym zastanawia się bardzo dużo studentów i absolwentów. Przed odnalezieniem swojej własnej ścieżki, warto poznać historię innych i zainspirować się do działania.

  • Czy trzeba skończyć studia, żeby osiągnąć sukces?
  • Co pomaga znaleźć pracę w marketingu?
  • Czy praca w marketingu bez doświadczenia jest możliwa?
  • Skąd czerpać wiedzę o marketingu?
  • Czy warto podejmować bezpłatne staże?
  • Czy kończąc studia niezwiązane z marketingiem można zostać dobrym specjalistą?

Na te inne pytania odpowiada Krzysztof Gorecki, CEO InMarketing, który zdecydowanie może pochwalić się bogatym doświadczeniem i ogromną wiedzą z zakresu marketingu. Zapraszamy do obejrzenia transmisji z jego udziałem, która jest dostępna TUTAJ! Przekonasz się, czy praca w marketingu jest dla Ciebie i na co warto zwrócić uwagę.

A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj też artykuł Jak wygląda praca w agencji marketingowej?

Karol zajmuje się strategiami e-marketingowymi, a także odpowiedzialny jest za tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych klientów w Social Media. Z systemem Facebook Ads nie rozstaje się nawet na krok. Absolwent Komunikacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Najbardziej lubi mierzyć się z trudnymi branżami. Prywatnie Karol to miłośnik koszykówki, zwłaszcza ligi NBA, a po pracy spotkać go można na intensywnym treningu przy stole bilardowym.

LEAVE A COMMENT