Strona główna » Blog » Zobacz, co myślimy o trendach marketingowych w 2018 roku

Zobacz, co myślimy o trendach marketingowych w 2018 roku

Każdy rok przynosi pewne zmiany w branży wpisujące się w szersze trendy. Postępujący wzrost znaczenia urządzeń mobilnych w marketingu, stopniowy przyrost użytkowników innych mediów społecznościowych niż Facebook (szczególnie Instagram i Linkedin), to zjawiska, które można przewidzieć. Ale co jeszcze warto zaobserwować? Jak dostosować własne działania marketingowe do tych trendów?

Aby znaleźć odpowiedź na to pytanie Żaneta Głuchowska z Viral Seed zapytała kilkunastu ekspertów, w tym m.in. naszego CEO – Krzysztofa Goreckiego o zdanie w tym temacie.

Poznaj jego wypowiedź w raporcie „Marketing 2018 | Trendy i oczekiwania”, który bezpłatnie pobierzesz lub przeczytasz tutaj.

Kasia promieniuje uśmiechem i optymizmem. Całą swoją energię wkłada w media społecznościowe, wspierając w tym zakresie również naszych klientów. Kasia lubi być na bieżąco ze wszystkimi marketingowymi nowinkami. Prywatnie jest fanką pełnej elfów Islandii, kryminalnych książek oraz dobrego kina. W wolnych chwilach gra na pianinie lub biega po lasach

ZOSTAW KOMENTARZ