Każdy rok przynosi pewne zmiany w branży wpisujące się w szersze trendy. Postępujący wzrost znaczenia urządzeń mobilnych w marketingu, stopniowy przyrost użytkowników innych mediów społecznościowych niż Facebook (szczególnie Instagram i Linkedin), to zjawiska, które można przewidzieć. Ale co jeszcze warto zaobserwować? Jak dostosować własne działania marketingowe do tych trendów?

Aby znaleźć odpowiedź na to pytanie Żaneta Głuchowska z Viral Seed zapytała kilkunastu ekspertów, w tym m.in. naszego CEO – Krzysztofa Goreckiego o zdanie w tym temacie.

Poznaj jego wypowiedź w raporcie „Marketing 2018 | Trendy i oczekiwania”, który bezpłatnie pobierzesz lub przeczytasz tutaj.

Interesują Cię nasze reakcje na nowości w świecie marketingu? Zapoznaj też z naszym zestawieniem Najlepszych świątecznych kampanii 2019. W artykule piszemy o tym, co chcą nam przekazać marki.