Strona główna » Blog » Skuteczna reklama Google Ads. Jak tworzyć efektywne reklamy w Google?

Skuteczna reklama Google Ads. Jak tworzyć efektywne reklamy w Google?

System reklam Google Ads to, obok platformy reklamowej Facebook Adsnajpopularniejsze narzędzie używane przez przedsiębiorców oraz marketerów w świecie e-reklamy. W reklamę Google, wg oficjalnych danych Alphabet Inc. (właściciela platformy Google Ads), zainwestowało już ponad milion firm. Jest to imponujący wynik, zważywszy na fakt, że system reklamowy Google jest na rynku niecałe 20 lat, a jego gwałtowny rozwój rozpoczął się dopiero w ostatnich kilku latach. 

Nieważne, czy jesteś właścicielem niewielkiego zakładu produkcyjnego, prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą czy zarządzasz korporacją, w której zatrudnione są setki lub tysiące pracowników. Niezależnie od branży w której działasz, reklama Google Ads to system, który oferuje reklamy dopasowanego do każdego typu biznesu. 

Co oferuje system reklamy Google Ads?

Pewnie zadajesz sobie pytanie, jak to jest możliwe, że każdy przedsiębiorca może skorzystać z reklam w Google? Odpowiedź na to pytanie jest dosyć prosta. System reklamy Google Ads jest złożony – oferuje wiele możliwości oraz zastosowań reklamy, dopasowanych do Twoich potrzeb. W jego ofercie znajdują się:

  • reklamy tekstowe w wyszukiwarce,
  • reklamy banerowe w sieci partnerskiej Google,
  • reklamy wideo wyświetlane m.in. na Youtube,
  • reklamy produktowe, tzw. zakupy Google,
  • reklamy i promocja aplikacji,
  • reklamy w gmail.

W tym artykule chciałbym przedstawić Ci najpopularniejsze typy kampanii i oferowane przez nie możliwości, a także przykłady ich wykorzystania. 

Dlaczego reklama w google ads jest skuteczna i czy warto w nią zainwestować?

Zaznaczyłem już, że reklama Google jest odpowiednia dla każdego biznesu, powołując się na możliwości systemu. Zdaję sobie sprawę, że dla wielu przedsiębiorców (może i dla Ciebie?) to za mało. Dlatego też chciałbym omówić inne zalety reklamy w Google, które pomogą Ci podjąć decyzję o wejściu w reklamy Google Ads

Kierowanie reklamy google jako przykład przewagi nad tradycyjnymi reklamami w prasie lub telewizji.

Pierwszą i niepodważalną zaletą reklamy Google jest precyzyjne kierowanie reklam. Oznacza to, że nie musisz się już martwić czy reklama wyświetlana w przerwie reklamowej dotarła akurat do osób, które zainteresowane są twoimi produktami i usługami. Platforma Google Ads w zależności od typu kampanii, jaką wybierzesz, pozwala ci na przykład na dotarcie do osób, które wpisują określone frazy do wyszukiwarki Google. 

Naszym przykładem niech będzie trener personalny z Warszawy, który myśli o rozwoju swojego biznesu, poszukując nowych klientów w lokalizacji, w której mieszka. Taki trener może skorzystać z reklamy w wyszukiwarce i reklamować się, tylko i wyłącznie, na następujące słowa kluczowe:

  • dobry trener personalny warszawa, 
  • trener personalny warszawa wolne terminy
  • trener personalny warszawa żoliborz,
  • tani trener personalny warszawa.

Jest duże prawdopodobieństwo, że reklama w wyszukiwarce wyświetlana na przytoczone słowa kluczowe, będzie bardzo skuteczna. Dlaczego? Ponieważ wyświetlana jest osobom, które poszukują usług z zakresu treningu personalnego. Takie doprecyzowanie i kierowanie kampanii reklamowej pozwala na znaczące oszczędności – nie płacisz systemowi Google Ads za kliknięcia wykonane przez przypadkowe osoby, ale za takie, które z dużym prawdopodobieństwem będą chciały skorzystać z twoich usług. 

Taki typ sprecyzowanego kierowania nie dotyczy wyłącznie reklam w wyszukiwarce. W przypadku reklam banerowych w sieci partnerskiej Google Ads umożliwia on m.in. kierowanie reklam na obszary zainteresowań odbiorców, tematy witryn oraz  miejsca docelowe i słowa kluczowe w treści witryn. 

Jeżeli więc posiadasz sklep internetowy, który zajmuje się modą i sprzedaje ubrania, możesz skierować swoje reklamy banerowe (reklama banerowa to inaczej reklama wykorzystująca grafikę) tylko i wyłącznie do segmentu odbiorców interesujących się modą albo też sprecyzować kierowanie na określone tematy witryn. Wtedy reklama Google będzie wyświetlana już nie wszystkim odbiorcom zainteresowanym modą, ale tym, którzy odwiedzają witryny internetowe, o tematyce modowej.

Podobne zasady sprecyzowanego kierowania reklamy Google Ads dotyczą wszystkich typów reklam, różnią się one jedynie możliwościami, które udostępnił na system Google Ads. 

Precyzyjny cel kampanii reklamowej Google Ads – sposób na optymalizację reklamy.

Kolejną zaletą reklamy Google jest precyzyjny wybór celów kampanii. Czym jest cel kampanii? To nic innego, jak to, co chcesz osiągnąć. Jeżeli jesteś początkującym blogerem i zależy Ci na tym, aby wygenerować ruch na swoim blogu to naturalnym celem kampanii będzie wybór opcji “ruch w witrynie”; jeżeli zależy ci na promocji aplikacji i zwiększeniu liczby jej instalacji, to Twoim celem będzie “promocja aplikacji”; natomiast jeżeli posiadasz sklep internetowy, to warto zastanowić się nad wybraniem celu “sprzedaż” lub “potencjalni klienci”. Nie każdy typ kampanii oferuje te same możliwości definiowania naszych celów. Ważne jest natomiast odpowiednie dobranie celu w stosunku do naszych założeń. Informujemy wtedy system Google Ads na czym najbardziej nam zależy, a jego algorytmy dostosowują i optymalizują całą kampanię pod nasze potrzeby. 

Wybranie odpowiedniego celu i optymalizacja kampanii to jeden z najczęstszych problemów początkujących reklamodawców oraz przedsiębiorców, dlatego warto się zastanowić nad profesjonalnie prowadzonymi kampaniami Google Ads. W InMarketing możemy się pochwalić dziesiątkami efektywnych kampanii google ads. Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym doradcą – Kubą Wojciechowskim (zadzwoń 518 337 393). 

Pomiar kosztów i efektów kampanii reklamowej miarą sukcesu Twojego biznesu.

Przechodząc do kolejnej zalety Google Ads i reklamy w Google, nie sposób nie wspomnieć o możliwości ścisłej kontroli budżetów oraz dostępnej analityki kampanii reklamowej i jej składników. 

W przypadku ustalania budżetów, Google Ads umożliwia Ci wybranie:  

  • budżetów dziennych, czyli sumy, którą chcesz wydać w ciągu jednego dnia kampanii, 
  • budżetów całkowitych, czyli budżetu ustawianego na cały czas trwania kampanii,
  • budżetów wspólnych. Jest to opcja bardziej zaawansowana, która pozwala na określenie budżetu wspólnego dla kilku kampanii, np. dwóch kampanii reklamowych w wyszukiwarce oraz jednej kampanii banerowej. Kombinacje mogą być oczywiście inne i zależą wyłącznie od tego, ile kampanii prowadzisz i jak wygląda twoje konto reklamowe w systemie Google Ads.

Pamiętaj, że niezależnie od tego, jaki budżet wybierzesz i jakim budżetem dysponujesz, system Google Ads nie wyda więcej niż to, co zdefiniujesz w ustawieniach budżetu. 

Druga zaleta budżetów Google Ads to model rozliczeń. Jest to trochę bardziej skomplikowane zagadnienie reklamy Google. W dużym skrócie, oznacza sposób w jaki chcesz się rozliczać za Twoje reklamy. Możesz wybrać kilka modeli rozliczeń, ale nie wszystkie są dostępne dla każdego typu kampanii. Najważniejsze z nich to:

  • model CPM oznacza, że płacisz za liczbę wyświetleń reklamy, niezależnie od tego ile osób zdecyduje się na jej kliknięcie, 
  • model CPC oznacza, że płacisz za liczbę kliknięć w reklamę, a nie wyświetleń reklamy,
  • model CPV oznacza, że płacisz za każde obejrzenie Twojej reklamy wideo. Najczęściej dotyczy to reklam wideo, które wyświetlane są w serwisie youtube,
  • model CPA oznacza, że płacisz za każdą podjętą akcję przez użytkowników. Akcją może być, np. zakup w twojej witrynie czy wypełnienie formularza,
  • model CPL oznacza, że płacisz za każdy pozostawiony kontakt, np. gdy użytkownik wypełnił formularz i pozostawił kontakt do siebie,
  • model CPS oznacza, że płacisz za każdą sprzedaż usługi lub produktu dokonaną pod wpływem reklamy. 

Nie będę ukrywać, że jest to zagadnienie dosyć złożone, a naliczanie kosztów reklam, chociaż mogłoby się wydawać proste w wyznaczaniu, w rzeczywistości jest powodem częstych niepowodzeń kampanii reklamowych w Google. Przykładowo, model rozliczeń CPA (za podjęcie określonej akcji w witrynie, np. zakupu) wydaje się najrozsądniejszy w przypadku sklepów internetowych, jednak nie zawsze tak jest, a dodatkowo dostępny jest on dopiero po konfiguracji śledzenia konwersji w witrynie. Wybranie modeli rozliczeń często wymaga testów, które pozwalają na określenie, czy dla Twojego biznesu i branży, w której działasz, bardziej opłacalne jest rozliczenia się za kliknięcia, wyświetlenia, a może właśnie za podjęcie akcji. 

Jeżeli chodzi o analitykę kampanii reklamowej to Google Ads umożliwia sprawdzenie wielu współczynników, które pomogą Ci w określeniu efektywności Twoich reklam Google. Najważniejsze z nich to:

  • CTR, jest to stosunek kliknięć do ilości wyświetleń reklamy. Informuje Cię przede wszystkim o tym, czy twoja reklama jest skuteczna. Jeżeli CTR jest niski, prawdopodobnie kreacja reklamy wymaga poprawy lub zestaw reklamowy, w którym znajdują się słowa kluczowe lub grupy docelowe odbiorców, jest nieodpowiednio dobrany do oferty, którą reklamujesz,
  • CPC/CPM, informuje Cię o jednostkowym koszcie kliknięcia lub wyświetlenia reklamy 1000 razy. Zależy on przede wszystkim od branży, w której działasz, a także jakości twojej reklamy,
  • ROAS, to współczynnik określający, jaki jest zwrot z nakładów reklamy. Przykładowo, jeżeli wydasz 1000 złotych na reklamę, a przychód będzie wynosił 2000 złotych, wtedy twój ROAS wyniesie 200%,
  • Współczynnik konwersji, to informacja o ilości konwersji dokonanych przez odbiorców w stosunku do liczby kliknięć w reklamę wyrażona w procentach. Niski współczynnik konwersji informuje Cię o tym, że ruch sprowadzany do witryny jest niskiej jakości. Konieczna jest wtedy optymalizacja zestawu reklamowego. Oznacza to, że musisz zmienić słowa kluczowe, na które wyświetlasz reklamę lub wybrać inny segment grupy odbiorców.

Wymienione współczynniki należą do tych najważniejszych wśród dziesiątek innych, które możesz sprawdzić w Google Ads. Jest to opcja niezwykle przydatna, pozwala Ci na stałą optymalizację kampanii, która podobnie jak poprzednie zalety, o których pisałem, przyczynia się do obniżenia kosztów reklam w Google a także do osiągnięcia większych sukcesów Twoich kampanii. 

Reklama w Google i jej zasięg, formaty i najpopularniejsze serwisy internetowe jako wyznacznik dominującej pozycji Google Ads.

Pisząc o reklamach Google, nie mogę pominąć faktu, że docierają one do ponad 90% wszystkich użytkowników internetu. Wyświetlają się w wyszukiwarce google – najpopularniejszej w Polsce, używanej przez ponad 98% polskich internatów. Dodatkowo reklama w Google Ads to także reklama na największym portalu wideo – Youtube. W listopadzie 2018 roku Youtube używany był przez ponad 19 milionów użytkowników w Polsce, którzy wygenerowali ponad miliard odsłon tego serwisu! Jeżeli to nie wystarczy, to warto wspomnieć o 10 milionach indywidualnych kont pocztowych w serwisie gmail – zresztą najpopularniejszym w Polsce. Do tego dochodzi możliwość reklamowania się w Google Play – sklepie z aplikacjami, a także na setkach tysięcy polskich witryn internetowych, które są partnerami w sieci partnerskiej Google. 

Google Ads to gigantyczny system reklamowy, który pozwala dotrzeć z każdego typu reklamą (wideo, tekstową, graficzną) do praktycznie każdego użytkownika internetu w Polsce. Przykładowo, jeżeli Twój potencjalny klient nie przebywa w serwisie youtube ani nie posiada poczty w gmailu, to prawdopodobnie w końcu natknie się na reklamę graficzną wyświetlaną w witrynach partnerskich google, które odwiedza. Jedynym ograniczeniem dla reklam Google jest Twoja wyobraźnia. Sposobów na dotarcie do Twoich potencjalnych klientów jest wiele, a Google Ads oferuje większość z nich, począwszy od różnych typów reklam, skończywszy na doborze urządzeń, na których chcesz wyświetlać reklamy. Mogą to być, np. jedynie telefony komórkowe lub też komputery osobiste.

A co jeśli prowadzę klub muzyczny/nocny, a większość moich klientów poszukuje moich usług w piątek wieczorem? Google Ads umożliwia Ci wyświetlanie reklam Google w konkretnych godzinach i dniach, także jeżeli Twoimi potencjalnymi klientami są zmęczeni pracą i poszukujący chwili rozrywki odbiorcy, to Google Ads także jest dla Ciebie. Prawie bym zapomniał! Jeśli prowadzisz klub muzyczny, to odradzam Ci reklamować się w sobotę rano. Zapewne wtedy nikt nie poszukuje Twoich usług (to także możesz ustawić na platformie Google Ads). 

Personalizacja treści a reklama Google – pokaż odbiorcom to, co chcą zobaczyć.

Wspomniałem wcześniej o możliwości wyświetlania reklam w najpopularniejszych serwisach internetowych. Warto także zaznaczyć, że reklama Google jest wysoce personalizowana. Co to oznacza?

Przykładowo, jeżeli prowadzisz sklep jubilerski, to Google Ads umożliwia Ci stworzenie reklam tekstowych, za pomocą których nie tylko sprowadzisz nowych odbiorców do Twojego sklepu, ale zachowasz także wizerunek marki wypracowywany przez lata. Reklamy w wyszukiwarce Google pozwalają na tworzenie treści reklam dopasowanych bezpośrednio do Twoich potrzeb. W przypadku reklam banerowych oraz wideo reklama Google także umożliwia tworzenie własnych treści, które następnie spełniają rolę reklamową. 

Profesjonalne kampanie Google Ads – omówienie najważniejszych typów kampanii.

Google Ads, jak już wspominałem, to platforma umożliwiająca tworzenie wielu typów kampanii. W tym artykule zajmiemy się omówieniem czterech, najpopularniejszych i najskuteczniejszych kampanii, które wykorzystywane są na co dzień przez tysiące przedsiębiorstw na całym świecie. 

Reklamy Google Ads w sieci wyszukiwania – reklama tekstowa w wyszukiwarce.

Reklama Google Ads w sieci wyszukiwania to reklama, która wyświetlana jest Twoim potencjalnym klientom w momencie, gdy wpiszą oni odpowiednia frazę do wyszukiwarki Google. Platforma Googole Ads umożliwia także wyświetlanie reklam tekstowych u tysięcy partnerów sieci wyszukiwania, do których należą m.in. Onet czy Interia. Za pomocą platformy Google Ads ustawiasz w kampanii, jakie słowa kluczowe odpowiadają bezpośrednio Twoim produktom lub usługom, a następnie tworzysz kreację reklamową, która zachęca odbiorców do kliknięcia w reklamę. 

Dodatkowo, w reklamach w wyszukiwarce Google umożliwia dodawanie rozszerzeń reklamy. Rozszerzenie reklamy to nic innego, jak dodatkowe informacje zachęcające potencjalnych klientów do wybrania Twojej firmy. Przykładowo, jeżeli prowadzisz stacjonarny sklep z zabawkami dla dzieci, to oprócz podstawowego tekstu reklamy, który obejmuje:

  • dwa lub więcej nagłówków po 30 znaków,
  • opis reklamy mieszący się w granicach 90 znaków,
  • końcowy url, czyli miejsce, do którego dotrze odbiorca po kliknięciu reklamy.

 możesz dodać rozszerzenia:

  • rozszerzenia lokalizacji informujące Twoich potencjalnych klientów o fizycznej lokalizacji sklepu, 
  • rozszerzenia połączeń, aby zachęcić do kontaktu telefonicznego, 
  • rozszerzenia cen, informujące o produktach oraz ich cenach,
  • rozszerzenia linków do podstron, wprowadzane często, gdy zależy nam na przekierowaniu odbiorców na konkretne podstrony serwisu, np. kontakt,
  • rozszerzenia objaśnień, umożliwiające dodanie dodatkowego tekstu, np. informacji o bezpłatnej dostawie przy zamówieniu online. 

Wykorzystanie wszystkich możliwości oferowanych przez google ads jest kluczowe. Dzięki zastosowaniu rozszerzeń Twoja reklama zajmuje więcej miejsca w wyszukiwarce, a więc jest lepiej widoczna dla potencjalnych klientów. Dodatkowo, stosowanie poprawnych tekstów reklamowych oraz rozszerzeń reklamy tekstowej pozwala odbiorcom lepiej zrozumieć charakter Twojego biznesu, przez co unikniesz opłat za kliknięcia, które z dużym prawdopodobieństwem nie przełożyłyby się na zakupy w Twojej witrynie. 

Reklamy Google Ads w sieci partnerskiej.

Reklamy w sieci partnerskiej to reklamy tekstowe, graficzne/banerowe oraz wideo wyświetlane na stronach partnerów Google. Do sieci partnerskiej Google należą zarówno największe w Polsce serwisy, tj. Onet czy Interia, ale także mniejsze portale, które współdziałają z platformą Google na zasadach programu AdSense. Sieć reklamowa google dociera do ponad 90% użytkowników internetu. Platforma Google Ads umożliwia precyzyjne kierowanie reklam w sieci reklamowej do określonych grup odbiorców. Mogą to być osoby zainteresowane lub wykazujące się aktywnością związaną z daną tematyką, np. sportowymi samochodami. Z drugiej strony, możemy wybrać tematykę lub słowa kluczowe pojawiające się w witrynach i na podstawie tych danych emitować reklamę. 

Najczęstszym formatem reklam wybieranym dla reklam w sieci partnerskiej jest reklama graficzna/reklama banerowa Google. Reklama banerowa to reklama zawierająca grafikę oraz tekst, który powinien zachęcać odbiorców do kliknięcia w banner i przejścia do Twojego witryny. W przypadku graficznych reklam banerowych typowymi rozmiarami, najczęściej stosowanymi w kampaniach reklamowych są: 

  • 300x250px                                           
  • 728x90px
  • 320x50px
  • 300x600px
  • 320x100px
  • 970x90px
  • 250x250px
  • 468x60px
  • 200x200px
  • 336x280px
  • 300x250px

Poniżej prezentujemy przykład reklamy banerowej w sieci partnerskiej Google

Najważniejsze wskazówki tworzenia skutecznych reklam banerowych w sieci reklamowej Google.

  • Zadbaj o odpowiednią kompozycję elementów graficznych. Postaraj się, aby najważniejsze elementy baneru reklamowego Google były wypośrodkowane oraz symetryczne względem reszty;
  • Nie przesadzaj z kolorami. Kolorystyka wpływa na emocje odbiorców, a zatem na sposób, w jaki postrzegają oni Twoje produkty. Weź pod uwagę identyfikację wizualną Twojego biznesu, tzn. kolorystykę Twojej witryny lub loga. Postaraj się, aby Twój baner reklamowy wpasował się w kolory Twojej witryny, tak aby zminimalizować ryzyko alienacji u odbiorców, czyli poczucia obcości wywołanego drastycznie innym stylem wizualnym pomiędzy reklamą a produktem lub witryną;
  • Wybierz jeden font dla tekstów znajdujących się w reklamie banerowej. Najlepiej, gdy jest on taki sam jak ten, którego używasz we własnej witrynie internetowej;
  • Stosuj krótkie opisy produktów lub usług  – wskaż bezpośrednio, czym jest produkt i jakie korzyści może przynieść Twojemu potencjalnemu klientowi. W zależności od rozmiaru banera, dostosuj tekst reklamowy tak aby był on czytelny. W przypadku mniejszych banerów zastanów się nad krótszą formą przekazu, np. w postaci hasła;
  • Umieść przycisk call to action, inaczej jest to wezwanie do działania. W przypadku reklam banerowych / reklam graficznych Google jest to najczęściej krótki tekst, np. “obejrzyj więcej” wyróżniony graficznie – kontrastujący graficznie z tłem na banerze reklamowym. Poprawne Call to action pozwala na zwiększenie skuteczności Twojej reklamy, szczególnie przyczynia się do zwiększenia liczby kliknięć w baner reklamowy Google. 

Reklama Google Ads w serwisie Youtube – reklama Youtube.

Reklama wideo w serwisie Youtube to reklama wyświetlana użytkownikom podczas eksplorowania witryny Youtube. Reklama ta może być wyświetlana przed, w trakcie lub po właściwym materiale, który chcą obejrzeć użytkownicy tego portalu. Wspomniałem już, że w Polsce jest ponad 19 milionów użytkowników Youtube, którzy posiadają bardzo zróżnicowane zainteresowania. Na platformie Youtube istnieją setki tysięcy kanałów, które wraz z rozwojem platformy wyspecjalizowały się w tworzeniu treści, które interesują daną grupę odbiorców. Reklama Youtube jest więc sporą szansą dla wielu przedsiębiorstw, których celem jest pokazywanie reklamy bardzo sprecyzowanej grupie odbiorców zainteresowanych wybranymi tematami. 

Reklama sklepu Piotr i Paweł w serwisie Youtube.

Reklama Youtube najczęściej rozliczana jest w modelu opartym o koszt za wyświetlenie. Według mojego doświadczenia, reklama Youtube jest obecnie jedną z najtańszych form promowania biznesu w internecie. Wynika to głównie z faktu mniejszej konkurencji, która dopiero odkrywa możliwości reklamowe platformy Youtube. 

Dodatkowo, jeżeli jesteś twórcą youtubowym i zależy ci na promocji własnego kanału, system reklamowy Google Ads umożliwia Ci także promocję twojego kanału m.in. za pomocą reklamy TrueView Discovery, która wyświetlana jest powyżej wyników wyszukiwania w YouTube lub na górze kolumny zawierającej sugerowane inne filmy do obejrzenia. 

Podobnie jak w przypadku reklam w sieci partnerskiej, reklama Youtube pozwala na precyzyjne targetowanie. Wśród ciekawszych możliwości wyświetlania reklamy Youtube jest dobranie poszczególnych kanałów lub nawet pojedynczych filmów w  kampanii reklamowej, przed którymi chcemy wyświetlić reklamę wideo. 

Reklama remarketingowa – co to jest i dlaczego warto w nią zainwestować.

Reklama remarketingowa w Google to w dużym skrócie reklama skierowana do osób, które odwiedziły Twoją witrynę lub aplikację. Dzięki reklamom remarketingowym możesz docierać do odbiorców, którzy już Cię poznali, ale przykładowo nie zdecydowali się na zakupy lub kontakt telefoniczny.  Skuteczność reklam remarketingowych jest bardzo wysoka. Znacznie chętniej wydajemy pieniądze w sklepach marek, które znamy, bo wiemy wtedy czego się po nich spodziewać – wysokiej jakości lub może niskiej ceny. 

Platforma Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam remarketingowych w sieci wyszukiwania jak i w sieci partnerskiej. Oznacza to, że Twoje reklamy remarketingowe Google będą pojawiały się zarówno w wyszukiwarce Google, jaki i na stronach lub aplikacjach partnerów. Dodatkowo wszystkie wspomniane wcześniej typy i formaty reklamy – graficzne, tekstowe oraz wideo dostępne są także dla reklam remarketingowych. 

Reklama remarketingowa Google wymaga jednak instalacji odpowiednio przygotowanego kodu, który pozwala na tworzenie list remarketingowych. Lista remarketingowa to inaczej grupa osób, które odwiedziły Twoją witrynę w określonym czasie. Jest to zagadnienie bardziej skomplikowane, któremu poświęcę kolejny wpis na naszym blogu firmowym InMarketing. 

Tymczasem, jeżeli jesteś zainteresowany bądź zainteresowana profesjonalnymi kampanii Google Ads i nie wiesz od czego zacząć lub potrzebujesz pomocy przy obecnych kampaniach, skontaktuj się z naszym doradcą –  z pewnością opowie Ci, co możemy dla Ciebie przygotować. 

Przedsiębiorca, założyciel i CEO kilkunastoosobowej agencji marketingowej InMarketing koncentrującej się na wspieraniu małych i średnich firm w docieraniu do właściwych odbiorców w Internecie. Z perspektywy strategicznej zaangażowany w obsługę kilkudziesięciu klientów. Szerokie doświadczenie zawodowe zbierał podczas pracy w firmie szkoleniowo-edukacyjnej Life Architect, gdzie stworzył dział e-marketingu, odpowiadał całościowo za sprzedaż Internetową, partnerstwa zewnętrzne, negocjacje.

ZOSTAW KOMENTARZ