Spis treści

Wybierz do której części artykułu chcesz przejść

Wiele firm decyduje się na prezentowanie swojego produktu za pomocą landing page, czy inaczej zwanych one page’y. Ich struktura pozwala użytkownikowi zagłębiać się w treść landingpage’a za pomocą scrolla – bez konieczności przechodzenia na inne podstrony.

Idea one page’y

Założenia te tworzą idealną okazję do prezentacji oferty w oparciu o sprawdzony model potrzeba-cecha-korzyść.

  1. Widok startowy – przestrzeń Hero. Ten widok ma za zadanie zweryfikować prawidłowość strony, na którą trafia nasz potencjalny klient oraz zachęcić go do zagłębienia się w stronę. Powinna zawierać zachęcającą grafikę z hasłem przewodnim, nazwą produktu czy inną ważną frazą, której tyczy się cały landing page.Landing page - 1 etap - widok startowy
  2. Potrzeba, czyli dogłębna analiza i wzbudzenie potrzeb u grupy odbiorców, do których jest skierowany produkt. Np. jeżeli landing page ma oferować usługę szkoleń, to wzbudza tę potrzebę, wizualizując sytuację, gdzie ograniczenie proponowanej wiedzy stwarza problem.Landing page - 2 etap - potrzeba
  3. Cecha. Wymienione cechy produktu wraz z odpowiednią wizualizacją za pomocą zdjęć czy ikon z pewnością łatwiej trafią do odbiorcy, stwarzając chęć posiadania tejże usługi/produktu.Landing page - 3 etap - cecha
  4. Korzyść jest to moment kulminacyjny, gdzie przedstawiamy odwiedzającemu stronę korzyści płynące z posiadania naszego produktu/usługi. Można to przedstawić podobnie jak w poprzedniej sekcji za pomocą krótkich treści okraszonych ikonami, czy zdjęciami. Ta sekcja nawiązuje do wcześniej wymienionych potrzeb. Pozwala wyobrazić sobie spełnienie, wynikające z posiadania oferowanej rzeczy.Landing page - 4 etap - korzyść
  5. Kontakt. Umieszczone na końcu informacje kontaktowe powinny pozwolić użytkownikowi bezbłędnie trafić do nas. Mogą temu służyć takie narzędzia jak:5 etap - kontakt
    • Dane teleadresowe, które zawierają podstawowe informacje takie jak nazwa firmy, adres, kontakt telefoniczny, adres skrzynki e-mailowej oraz (w razie konieczności) godziny otwarcia placówki. Warto dać użytkownikowi możliwość kliknięcia w nr telefonu, aby odbiorca korzystający ze smartphone’a, mógł bezpośrednio połączyć się z oferującym produkt. To samo tyczy się adresu mailowego, po którego kliknięciu otworzy nam się pusta wiadomość z uzupełnionym adresatem.
    • Formularz kontaktowy – tutaj warto zostawić kilka pól do wypełnienia przez użytkownika takich jak: imię, adres e-mailowy, temat wiadomości, treść wiadomości. Należy pamiętać o zawarciu checkboxa z klauzulą informującą o zgodzie udostępnienia poufnych informacji.

    • Mapa z zaznaczonym miejscem placówki za pomocą Google to kolejna możliwość łatwego dotarcia potencjalnego klienta do nas. Teraz wystarczy, aby użytkownik wyznaczył trasę i poznał drogę do naszych drzwi. 🙂

Podsumowanie

Landing page

Te 5 podstawowych sekcji, wskazujących jak budować landing page, czyli Hero, Potrzeba, Cecha, Korzyść, Kontakt, powinno sprostać wymaganiom potencjalnych klientów.

Oczywiście każdy landing powinno się budować indywidualnie, zależnie od oferowanego produktu, profilu potencjalnego odbiorcy czy konkurencji na rynku. Składają się na to również analiza rynku, odpowiednio dobrane treści pod pozycjonowanie oraz te trafiające do targetu, design właściwy dla danej branży oraz prawidłowe zakodowanie tych składowych przez programistę. Kompleksowością tych usług nie może się poszczycić każda agencja.

Na szczęście inmarketing posiada odpowiednie narzędzia oraz zespół wykwalifikowanych ludzi, którzy mogą Tobie pomóc zdobyć świat! 😀 Jesteśmy do Twoich usług 😉

Jeśli masz do nas jakiekolwiek pytania – skontaktuj się z nami, a my rozwiejemy wszelkie wątpliwości i znajdziemy najlepsze rozwiązania.

Sprawdź naszą ofertę

Podobne artykuły / Strony WWW


Masz pytania?

Zastanawiasz się, jak temat przedstawiony w artykule wpłynie na Twój biznes? Nasz zespół jest tu, aby Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie wątpliwości. Razem osiągniemy sukces!