Kwiecień to miesiąc kolejnych działań, które podjęły czołowe social media w związku z aktualną sytuacją, czyli walką z koronawirusem i dezinformacją.
Social media
Temat koronawirusa przeniknął już do każdej sfery naszego życia. Co chwilę napotykamy posty, artykuły, poradniki, wypowiedzi ekspertów, najnowsze statystyki i badania
Marzec w social media był zdecydowanie ukierunkowany tematem COVID-19, nie tylko komunikacyjnie – wprowadzono także kilka zmian w funkcjonowaniu czołowych portali.
Ostatnie wydarzenia związane z COVID-19 pokazały, że ma on zasięg globalny i może mieć wpływ na każdego.
Tak jak obiecywaliśmy, wracamy z kolejnymi nowinkami ze świata Internetu.
Na Facebooku znajduje się ponad 300 tysięcy chatbotów, a według prognoz, do 2025 roku rynek ten przekroczy wartość 1,25 miliardów dolarów.
Zdarza się, że nasze działanie, lub cały ich zbiór, uzyskają inny efekt od zamierzonego. Jak w takiej sytuacji poradzić sobie sobie z kryzysem w naszych social media?
Prowadzenie profili w mediach społecznościowych, w taki sposób, aby przynosiło nam to korzyści wymaga od nas świadomości i pewnej podstawowej wiedzy o sposobie ich działania.
Pierwszy miesiąc nowego roku zdążył już zaowocować pewnymi zmianami, które zostały wprowadzone w świecie Internetu.
Okres przedświąteczny, jak co roku, obfituje we wszelkiego rodzaju kampanie.
Co nowego w funkcjonowaniu głównych mediów społecznościowych? Jakie zmiany nas czekają, jakie tematy ostatnio były na topie,
Content is king – hasło to słyszał każdy marketingowiec, a jego prawdziwość potwierdzają liczby. Do sieci co minutę trafia ok. 900 000 postów na Facebooku, 50 000 zdjęć na Instagrama, 72 godziny materiałów video na YouTube. Wśród treści znajdują się zarówno te tworzone przez firmy, jak i ich klientów. Nowy trend w e-marketingu zachęca do […]