Facebook to największe medium społecznościowe na ten moment. Platforma społecznościowa Marka Zuckerberga posiada już ponad 2 miliardy użytkowników (to ponad ¼ całej populacji!).
Akademia Marketingu inmarketing
Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!
Każdy posiadacz strony internetowej marzy o posiadaniu wysokiej pozycji w wyszukiwarce na kluczowe frazy. Najczęściej oznacza to dopływ ruchu organicznego, za który nie trzeba płacić, jak choćby za ruch z reklam Google Adwords czy Facebook Ads. W jaki więc sposób algorytm ocenia siłę strony internetowej?
Przypomnij sobie, gdy byłeś mały i próbowałeś wynegocjować coś od mamy lub taty, np. prezent lub kieszonkowe. Prawdopodobnie używałeś innych argumentów względem każdego z nich. Albo przypomnij sobie, kiedy chodziłeś do szkoły podstawowej. Twoja rozmowa wyglądała zupełnie inaczej pomiędzy rówieśnikami a z nauczycielem. Nawet dialog z nauczycielem od matematyki mógł wyglądać inaczej, niż z tym […]
Każdy rok przynosi pewne zmiany w branży wpisujące się w szersze trendy. Postępujący wzrost znaczenia urządzeń mobilnych w marketingu, stopniowy przyrost użytkowników innych mediów społecznościowych niż Facebook (szczególnie Instagram i Linkedin), to zjawiska, które można przewidzieć. Ale co jeszcze warto zaobserwować? Jak dostosować własne działania marketingowe do tych trendów?