Akademia Marketingu inmarketing


Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!

W jaki sposób budować świadomość marki?

Budowanie świadomości marki to kreowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku konkretnej marki w umysłach konsumentów. Działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności oferowanych produktów lub utożsamiania ich przez grupę docelową z wysoką jakością, czy pozytywnymi emocjami nie należą do łatwych.

Czytaj więcej

Co musisz wiedzieć o CTA?

Umiejętność zastosowania nowych technik marketingowych w internecie może stanowić o być albo nie być biznesu. Przebieramy zatem w gąszczu ofert specjalistów od reklamy, projektantów stron internetowych, oraz całej rzeszy autorów tekstów do pozycjonowania stron. Napotykamy także różnego rodzaju hasła i skróty, które mogą wydawać się trudne do zrozumienia – ATL, B2B, CSS, CMS, CPC, CRM, […]

Czytaj więcej

Wskaźnik trafności reklam na Facebooku znika!

Wskaźnik trafności reklam znika? Ale jak to? – zapytacie. Odpowiedź jest prosta – zostanie zastąpiony trzema bardziej szczegółowymi liczbami, które pomogą w usprawnieniu najsłabiej funkcjonującego elementu w kampanii. Jest to zmiana inspirowana (zapewne) rozwiązaniem znanym z systemu reklamowego Google, gdzie mamy Quality Score. Wskaźnik trafności reklam – co w zamian? 3 zupełnie nowe wskaźniki, które w […]

Czytaj więcej

Jak tworzyć wpisy na bloga?

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, jak duże znaczenie ma content marketing i decyduje się na założenie bloga. Wpisy na blogu umożliwiają dzielenie się wiedzą z użytkownikami Internetu, budują wizerunek ekspercki i przyciągają nowych klientów, tym samym zwiększając zyski przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej

Influencer marketing, a social media. Czym jest influencer marketing?

Kampanie z wykorzystaniem influencer marketingu z miesiąca na miesiąc rosną w siłę. Praktycznie codziennie spotykamy się z tego typu działaniami w social mediach, ale czy jesteśmy w stanie je od razu zauważyć? Czym właściwie jest influencer marketing i jak się to robi? Influencer marketing jest to rodzaj marketingu, w którym główną rolę odgrywają tak zwani […]

Czytaj więcej

Algorytm Facebooka – jak radzić sobie ze zmianami?

Facebook z każdym rokiem coraz bardziej ogranicza zasięgi, na czym najbardziej cierpią właściciele blogów oraz małych firm. Wykorzystują oni Facebooka do regularnego pozyskiwania ruchu na swoje strony. Kilka lat temu nie było z tym żadnego problemu i posty docierały do niemal wszystkich użytkowników, którzy polubili nasz fanpage. Niestety po jakimś czasie algorytm Facebooka zaczął ograniczać […]

Czytaj więcej

Jak przeanalizować grupę docelową, czyli kim są twoi odbiorcy?

Grupa docelowa i targetowanie to podstawowe elementy udanej kampanii reklamowej i gwarancja dotarcia do potencjalnych klientów. Dokładne określenie osób, które będą odbiorcami, pozwoli na efektywniejsze wydawanie budżetu, uzyskanie większej ilości klientów i szybszy rozwój biznesu. Aby tak się jednak stało, przed wdrożeniem kampanii musimy przeanalizować grupę docelową i wybrać odpowiednie osoby, aby target był skuteczny. […]

Czytaj więcej