Content marketing

Real-time marketing — sprawdź, do czego służy i jak go tworzyć!

Real-time marketing to jeden z najbardziej oryginalnych, ale i również często stosowanych sposobów marketingowych przez największe marki na rynku. Marketing czasu rzeczywistego to też świetny sposób, aby zainteresować odbiorców naszymi treściami, ofertą czy marką oraz zrobić to w sposób efektywny. Poniżej prezentujemy, czym jest Real-time marketing, do czego służy oraz jak stworzyć reklamę w takim […]

Czytaj więcej

Jak tworzyć wpisy na bloga?

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, jak duże znaczenie ma content marketing i decyduje się na założenie bloga. Wpisy na blogu umożliwiają dzielenie się wiedzą z użytkownikami Internetu, budują wizerunek ekspercki i przyciągają nowych klientów, tym samym zwiększając zyski przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej

Treść ma znaczenie, czyli na czym polega content marketing

Z roku na rok coraz więcej firm stawia na budowanie swojego wizerunku i przyciąganie nowych klientów, wykorzystując content marketing. Z kolei agencje reklamowe prześcigają się w proponowaniu klientom odpowiednio przeprowadzonych kampanii opartych właśnie na content marketingu, obiecując spektakularne wyniki. Choć warto w tej kwestii zaufać specjalistom, podstawowe działania reklamowe oparte o wartościową treść, “zawartość” (z […]

Czytaj więcej