Spis treści
Wybierz do której części artykułu chcesz przejść
Każdy rok przynosi pewne zmiany w branży wpisujące się w szersze trendy. Postępujący wzrost znaczenia urządzeń mobilnych w marketingu, stopniowy przyrost użytkowników innych mediów społecznościowych niż Facebook (szczególnie Instagram i Linkedin), to zjawiska, które można przewidzieć. Ale co jeszcze warto zaobserwować? Jak dostosować własne działania marketingowe do tych trendów?
Aby znaleźć odpowiedź na to pytanie Żaneta Głuchowska z Viral Seed zapytała kilkunastu ekspertów, w tym m.in. naszego CEO – Krzysztofa Goreckiego o zdanie w tym temacie.
Poznaj jego wypowiedź w raporcie „Marketing 2018 | Trendy i oczekiwania”, który bezpłatnie pobierzesz lub przeczytasz tutaj.
Interesują Cię nasze reakcje na nowości w świecie marketingu? Zapoznaj też z naszym zestawieniem Najlepszych świątecznych kampanii 2019. W artykule piszemy o tym, co chcą nam przekazać marki.

Jak zrobić własne podsumowanie roku na Instagramie? Best Nine 2024

Social media marketing – co to jest i jakie daje możliwości?

Algorytmy w social mediach – jak trafić do docelowego odbiorcy?

Jak działa Twitter? Cz. 2. Reklama na Twitterze krok po kroku

Jak radzić sobie z kryzysem w social media? Poznaj zasadę 5P

5 sposobów na zwiększenie zaangażowania obserwatorów w Social Media

Najlepsze świąteczne kampanie 2019. Co chcą nam przekazać marki?

Real-time marketing — sprawdź, do czego służy i jak go tworzyć!

Gdzie zniknęła sekcja „informacje i reklamy” na fanpage’ach?

Zainteresowania na Facebooku z perspektywy użytkownika i marketera

Influencer marketing, a social media. Czym jest influencer marketing?

Facebook, Instagram? Z jakich kanałów social media korzystać?
Masz pytania?
Zastanawiasz się, jak temat przedstawiony w artykule wpłynie na Twój biznes? Nasz zespół jest tu, aby Ci pomóc! Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszelkie wątpliwości. Razem osiągniemy sukces!