Strategia marketingowa

Kolory w marketingu. Jakie maj膮 znaczenie dla firm?

Kolory odgrywaj膮 w naszym 偶yciu ogromn膮 rol臋. Wp艂ywaj膮 na nasze samopoczucie, energi臋 oraz decyzje, kt贸re podejmujemy. Kolory w marketingu r贸wnie偶 maj膮 du偶e znaczenie a ich wyb贸r to jedna z pierwszych decyzji przy tworzeniu nowej marki. Dlaczego s膮 tak wa偶ne? Przeczytajcie ni偶ej. Psychologia kolor贸w i wzmocnienie przekazu Wi臋kszo艣膰 naszych decyzji podejmujemy nie艣wiadomie. Nasz umys艂 przechwytuje mn贸stwo […]

Czytaj wi臋cej

Jak przeanalizowa膰 grup臋 docelow膮, czyli kim s膮 twoi odbiorcy?

Grupa docelowa i targetowanie to podstawowe elementy udanej kampanii reklamowej i gwarancja dotarcia do potencjalnych klient贸w. Dok艂adne okre艣lenie os贸b, kt贸re b臋d膮 odbiorcami, pozwoli na efektywniejsze wydawanie bud偶etu, uzyskanie wi臋kszej ilo艣ci klient贸w i szybszy rozw贸j biznesu. Aby tak si臋 jednak sta艂o, przed wdro偶eniem kampanii musimy przeanalizowa膰 grup臋 docelow膮 i wybra膰 odpowiednie osoby, aby target by艂 skuteczny. […]

Czytaj wi臋cej

Lejek sprzeda偶owy, czyli skuteczna strategia marketingowa

E-commerce to jedna z najszybciej rozwijaj膮cych si臋 ga艂臋zi handlu. Nic w tym dziwnego – w tej chwili wi臋kszo艣膰 naszych dzia艂a艅 zosta艂a sprowadzona do Internetu. Kupujemy i zamawiamy online, nie wychylaj膮c nosa z domu. Jednak statystyki podaj膮, 偶e dopiero co sz贸sty u偶ytkownik danej strony internetowej dokonuje na niej zakupu. Co z pozosta艂ymi? Oni nie trafiaj膮 do […]

Czytaj wi臋cej

Jak stworzy膰 persony marketingowe?

Przypomnij sobie, gdy by艂e艣 ma艂y i pr贸bowa艂e艣 wynegocjowa膰 co艣 od mamy lub taty, np. prezent lub kieszonkowe. Prawdopodobnie u偶ywa艂e艣 innych argument贸w wzgl臋dem ka偶dego z nich. Albo przypomnij sobie, kiedy chodzi艂e艣 do szko艂y podstawowej. Twoja rozmowa wygl膮da艂a zupe艂nie inaczej pomi臋dzy r贸wie艣nikami a z nauczycielem. Nawet dialog z nauczycielem od matematyki m贸g艂 wygl膮da膰 inaczej, ni偶 z tym […]

Czytaj wi臋cej

Zobacz, co my艣limy o trendach marketingowych w 2018 roku

Ka偶dy rok przynosi pewne zmiany w bran偶y wpisuj膮ce si臋 w szersze trendy. Post臋puj膮cy wzrost znaczenia urz膮dze艅 mobilnych w marketingu, stopniowy przyrost u偶ytkownik贸w innych medi贸w spo艂eczno艣ciowych ni偶 Facebook (szczeg贸lnie Instagram i Linkedin), to zjawiska, kt贸re mo偶na przewidzie膰. Ale co jeszcze warto zaobserwowa膰? Jak dostosowa膰 w艂asne dzia艂ania marketingowe do tych trend贸w?

Czytaj wi臋cej