Media społecznościowe mają ogromny potencjał marketingowy. Dlatego warto wiedzieć, jak skutecznie je prowadzić, aby móc w pełni wykorzystać ich możliwości. Według najnowszego raportu Digital 2021, korzysta z nich 25,9 mln osób, czyli zdecydowanie więcej (68.5%) niż połowa populacji naszego kraju. W stosunku do poprzedniego roku nastąpił wzrost o 11%! Dlatego zapraszam Cię do przeczytania tego artykułu, w którym odpowiem na tytułowe pytanie.
Akademia Marketingu inmarketing
Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!
W tym artykule, chciałbym wyjaśnić Ci czym jest i jak założyć wizytówkę Google Moja Firma (ang. Google My Business), aby poprawić widoczność Twojej firmy. Skupię się tutaj głównie na aspekcie zakładania, konfiguracji i optymalizacji wizytówki Twojej firmy.
Gościem 8. Okienka InMarketingowego jest Patryk Piłat – diagnosta organizacyjny, specjalista w zakresie badania efektywności firm i modeli biznesowych. Od ponad 5 lat pomaga mikro, małym i średnim firmom odkryć ich największe bariery rozwojowe i opowiada o tym w naszym cyklu! Tłumaczy między innymi: – Z jakimi problemami zazwyczaj mierzą się firmy? – Jak często […]
Content marketing opiera się na tworzeniu treści. To właśnie copywriter ma na nie największy wpływ i decyduje, jaki będą miały wydźwięk. Trzeba jednak pamiętać, że nie tworzy on dla siebie, a dla klienta. Co więcej, za pomocą treści musi osiągnąć określony cel. Aby więc ułatwić copywriterowi pracę i mieć pewność, że tekst sprosta określonym założeniom, warto sporządzić brief kreatywny.
Tworzenie wartościowego contentu to często nie lada wyzwanie. Wymaga to od copywritera zaangażowania, a proces twórczy (w tym research) może zająć bardzo dużo czasu. Jak więc nie zaniedbać content marketingu, a jednocześnie oszczędzić czas? Z pomocą przychodzi recykling treści!
Media społecznościowe w czerwcu weszły już w tryb nieco wakacyjny. A to oznacza znacznie mniej wprowadzanych aktualizacji i nowości. Mimo to znaleźliśmy dla Was kilka ciekawych zmian na Facebooku, Instagramie i kilku innych platformach. Jesteście ciekawi, na co postawiły platformy w tym miesiącu?
Organizacja pracy biurowej jest kluczowym elementem produktywności. Kiedy gromadzi się bałagan, nasza uwaga maleje, a w rezultacie może ucierpieć na tym również wydajność. Kiedy czas, miejsce pracy i projekty są zorganizowane, łatwiej jest usprawnić zarówno działania, jak i myśli. Przyjrzeliśmy się więc kilku najskuteczniejszym zasadom organizacji pracy.
Jeszcze kilkanaście lat temu społeczeństwo informacyjne było postrzegane jako wizja na przyszłość. W pierwszym dziesięcioleciu po 2000 roku nastąpiło wiele zmian, które wpłynęły na to, że obecnie dostęp do informacji postrzegany jest zupełnie inaczej niż wcześniej.
Ścieżka kariery w marketingu jest inna dla każdego. Każdy swoją drogę musi obrać sam, jednak wskazówki od doświadczonych marketerów są bardzo cenne. Opowiadamy o tym w naszym Okienku InMarketingowym!
Wiele młodych osób marzy o karierze w marketingu. Z myślą o nich powstał 7 odcinek Okienka InMarketingowego. Krzysztof Gorecki, CEO Agencji InMarketing, i prowadzący Karol dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym i analizują różne formy rozwoju w marketingu. – Jakie studia, a także kursy i szkolenia najlepiej przygotowują do pracy w marketingu? – Czy warto działać […]
Jeśli masz do czynienia z e-mail marketingiem, na pewno obiło Ci się o uszy, że warto wykorzystywać Double Opt-in. Co to takiego i czy faktycznie jest to coś niezbędnego? Wyjaśniamy!
Bezpieczeństwo to nieodzowny element poruszania się po sieci, w tym bezpieczeństwo na Facebooku. Lepiej dmuchać na zimne i zapobiegać, niż później walczyć z odzyskaniem konta. Oto kilka kroków, jakie możecie podjąć, aby być pewnym, że Wasze konto jest możliwie jak najbardziej bezpieczne.