Czym jest Menedżer reklam na Facebooku? To narzędzie, bez którego nie jesteśmy w stanie stworzyć płatnych kampanii reklamowych w sieci Facebooka. Kiedyś mieliśmy popularnego Power Editora, a dziś reklamy tworzymy właśnie w Menedżerze reklam.
Akademia Marketingu inmarketing
Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak stworzyć skuteczną reklamę? Jakie cechy powinna posiadać kreatywna reklama?
Odpowiednie zbudowanie marki to połowa sukcesu. Jak to zrobić i na co trzeba zwrócić uwagę doskonale wie gość 6. odcinka Okienka InMarketingowego – dr Tomasz Zawadzki z Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przedsiębiorca z obszaru handlu i marketingu. Dr Zawadzki jest współtwórcą marki Xawerego i w filmie porusza takie kwestie, jak: – Jakie mamy […]
Tworząc kampanie mailowe oraz rzetelnie budując listę, ostatnie czego chcemy, to żeby nasze wiadomości nie docierały do odbiorców. Jeśli tak się dzieje, to nie tylko marnujemy swój cenny czas, ale często też przepłacamy za wykorzystywanie systemów do wysyłki. W uniknięciu tego problemu mogą nam pomóc regularne analizy statystyk – to właśnie wskaźnik hard bounce oraz soft bounce daje nam sygnał, że wystąpił problem w dostarczeniu kampanii.
Jesteście gotowi na majowe newsy? W tym wydaniu będzie sporo nowości od Instagrama, ale pozytywnie zaskoczył nas także TikTok. Co postanowiły wprowadzić media społecznościowe oraz jakie testy się rozpoczęły? Tego dowiecie się z poniższego artykułu, więc kawka w dłoń i zapraszamy do lektury!
Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej to w skrócie web usability. W tym artykule opowiem Ci, czym jest to tajemnicze pojęcie i co nam daje dobrze zaprojektowana użyteczność oraz funkcjonalność strony internetowej. Skupię się też na analizie strony i podpowiem, na co warto zwracać uwagę podczas jej projektowania.
Gościem odcinka jest Marta machura, ekspert Google Ads w Semcore, która zajmuj się pozycjonowaiem i reklamami w Google. W 5. odcinku Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 28 maja 2021 r. Karol Siódmiak z naszym gościem postarają się odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie dla promocji biznesu w Internecie – Facebook Ads czy Google Ads? Odpowiedzą m.in. […]
Trudno jest zaprzeczyć, że to Google zdominował rynek wyszukiwarek. W Polsce Google przejął 97% wszystkich wyszukiwań, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Reklamy w najpopularniejszej i według wielu jedynej słusznej wyszukiwarce mają pewien cel, mianowicie “Odpowiadają na wezwanie wtedy, kiedy są potrzebne”. W tym artykule tłumaczymy, jaka powinna być reklama w wyszukiwarce Google oraz jak prowadzić kampanie, aby działania reklamowe były efektywne.
Przydarzyła Ci się przykra sytuacja, w której ktoś obcy zalogował się na Twoje konto? A może doświadczył tego Twój znajomy i szukasz skutecznych sposobów, jak się przed tym zabezpieczyć? Ruszam więc na ratunek i przedstawiam listę rzeczy, które powinieneś zrobić, aby zadbać o bezpieczeństwo swojego konta na Instagramie – zarówno prywatnego, jak i firmowego 🙂 Zapraszam do lektury!
Strona internetowa to podstawa budowania widoczności biznesu w Internecie. Dlatego realizując dla naszych Klientów projekty stron WWW dbamy o to, aby cały proces przeszedł sprawnie, a jego efektem była dobrze działająca witryna internetowa realizująca cele biznesowe firm. Jak powinno przebiegać efektywne zarządzanie projektami?
Zdarza się, że brakuje Ci czasem pomysłów na posty na Facebooka? Cóż, każdy miewa czasem gorsze momenty. Przybywam więc z małą inspiracją i rozwiązaniami, a dokładniej z 10 propozycjami postów, które możesz opublikować na swojej stronie na Facebooku
W 4.Okienku InMarketingowym odbyło się 13 maja 2021 gościem była Iwa Costa, czyli strateg marketingowy z 20-letnim doświadczeniem, trener oraz coach. Iwa doskonale wie, jak mówić, żeby być słuchanym – i tłumaczy to właśnie w tym odcinku. – Jaką rolę odgrywa feedback w komunikacji? – Jak mowa ciała wpływa na odbiór naszej osoby? – Jak […]