Akademia Marketingu inmarketing


Witaj w miejscu, które powstało dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsiębiorców i specjalistów, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy okołomarketingowe. Rozgość się!

Okienko Inmarketingowe #6 – Budowanie wizerunku marki na przykładzie xawery miodowy

Odpowiednie zbudowanie marki to połowa sukcesu. Jak to zrobić i na co trzeba zwrócić uwagę doskonale wie gość 6. odcinka Okienka InMarketingowego – dr Tomasz Zawadzki z Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przedsiębiorca z obszaru handlu i marketingu.  Dr Zawadzki jest współtwórcą marki Xawerego i w filmie porusza takie kwestie, jak: – Jakie mamy […]

Czytaj więcej

Hard bounce i soft bounce w e-mail marketingu

Tworząc kampanie mailowe oraz rzetelnie budując listę, ostatnie czego chcemy, to żeby nasze wiadomości nie docierały do odbiorców. Jeśli tak się dzieje, to nie tylko marnujemy swój cenny czas, ale często też przepłacamy za wykorzystywanie systemów do wysyłki. W uniknięciu tego problemu mogą nam pomóc regularne analizy statystyk – to właśnie wskaźnik hard bounce oraz soft bounce daje nam sygnał, że wystąpił problem w dostarczeniu kampanii.

Czytaj więcej

Co nowego w mediach społecznościowych? Maj 2021

Jesteście gotowi na majowe newsy? W tym wydaniu będzie sporo nowości od Instagrama, ale pozytywnie zaskoczył nas także TikTok. Co postanowiły wprowadzić media społecznościowe oraz jakie testy się rozpoczęły? Tego dowiecie się z poniższego artykułu, więc kawka w dłoń i zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej

Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej

Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej to w skrócie web usability. W tym artykule opowiem Ci, czym jest to tajemnicze pojęcie i co nam daje dobrze zaprojektowana użyteczność oraz funkcjonalność strony internetowej. Skupię się też na analizie strony i podpowiem, na co warto zwracać uwagę podczas jej projektowania.

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #5 – Google Ads vs Facebook Ads. W co lepiej zainwestować?

Gościem odcinka jest Marta machura, ekspert Google Ads w Semcore, która zajmuj się pozycjonowaiem i reklamami w Google.  W 5. odcinku Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 28 maja 2021 r. Karol Siódmiak z naszym gościem postarają się odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie dla promocji biznesu w Internecie – Facebook Ads czy Google Ads? Odpowiedzą m.in. […]

Czytaj więcej

Jak efektywnie prowadzić kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google?

Trudno jest zaprzeczyć, że to Google zdominował rynek wyszukiwarek. W Polsce Google przejął 97% wszystkich wyszukiwań, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Reklamy w najpopularniejszej i według wielu jedynej słusznej wyszukiwarce mają pewien cel, mianowicie “Odpowiadają na wezwanie wtedy, kiedy są potrzebne”. W tym artykule tłumaczymy, jaka powinna być reklama w wyszukiwarce Google oraz jak prowadzić kampanie, aby działania reklamowe były efektywne.

Czytaj więcej

Jak zabezpieczyć konto na Instagramie?

Przydarzyła Ci się przykra sytuacja, w której ktoś obcy zalogował się na Twoje konto? A może doświadczył tego Twój znajomy i szukasz skutecznych sposobów, jak się przed tym zabezpieczyć? Ruszam więc na ratunek i przedstawiam listę rzeczy, które powinieneś zrobić, aby zadbać o bezpieczeństwo swojego konta na Instagramie – zarówno prywatnego, jak i firmowego 🙂 Zapraszam do lektury!

Czytaj więcej

Jak efektywnie zarządzać projektami WWW?

Strona internetowa to podstawa budowania widoczności biznesu w Internecie. Dlatego realizując dla naszych Klientów projekty stron WWW dbamy o to, aby cały proces przeszedł sprawnie, a jego efektem była dobrze działająca witryna internetowa realizująca cele biznesowe firm. Jak powinno przebiegać efektywne zarządzanie projektami?

Czytaj więcej

Okienko Inmarketingowe #4 – Sztuka porozumiewania czyli o komunikacji werbalnej i niewerbalnej

W 4.Okienku InMarketingowym odbyło się 13 maja 2021 gościem była Iwa Costa, czyli strateg marketingowy z 20-letnim doświadczeniem, trener oraz coach. Iwa doskonale wie, jak mówić, żeby być słuchanym – i tłumaczy to właśnie w tym odcinku. – Jaką rolę odgrywa feedback w komunikacji? – Jak mowa ciała wpływa na odbiór naszej osoby? – Jak […]

Czytaj więcej