Akademia Marketingu inmarketing


Witaj w miejscu, kt贸re powsta艂o dla Ciebie. To tutaj przekazujemy to, co wiemy o marketingu - praktyczne porady dla przedsi臋biorc贸w i specjalist贸w, case studies oraz nasze wypowiedzi na tematy oko艂omarketingowe. Rozgo艣膰 si臋!

Korzy艣ci z prowadzenia bloga firmowego

Prowadzenie bloga jeszcze par臋 lat temu kojarzy艂o si臋 wy艂膮cznie ze sposobem na dzielenie si臋 swoj膮 pasj膮. Opis podr贸偶y na szczyt g贸ry, przepis na ulubion膮 tart臋 cytrynow膮 z bez膮 czy przegl膮d najpi臋kniejszych obraz贸w i rze藕b w danym mie艣cie 鈥 to nag艂贸wki, kt贸re spotyka si臋 niezmienne od parunastu lat w przestrzeniach Wordpressa, Blogspota i innych portali do zamieszczania blog贸w. Co wi臋c si臋 zmieni艂o? Podej艣cie do bloga, tre艣ci umieszczane na blogu, a przede wszystkim korzy艣ci, jakie mo偶na uzyska膰 z prowadzenia go!

Czytaj wi臋cej

Czym jest marketing mix?

Marketing mix to mieszanka sk艂adnik贸w – narz臋dzi, kt贸re pos艂u偶膮 Twojemu przedsi臋biorstwu w dostarczeniu w艂a艣ciwym ludziom w艂a艣ciwych produkt贸w po w艂a艣ciwej cenie z w艂a艣ciw膮 promocj膮. Jednym s艂owem m贸wi膮c jest to zbi贸r narz臋dzi, dzi臋ki kt贸rym zrealizujesz swoje cele marketingowe i zadowolisz swoich klient贸w.

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #10 – Na czym polega holistic customer experience w e-commerce?

Go艣ciem 10. Okienka Inmarketingowego, kt贸re odby艂o si臋 18 sierpnia 2021 r. by艂 Krzysztof Stola – przedsi臋biorca, CEO Blue Owl eCommerce Software House, trener biznesu i wyk艂adowca akademicki na studiach podyplomowych oraz MBA. Na co dzie艅 zarz膮dza sp贸艂k膮 IT – Blue Owl. Spotkanie po艣wi臋cone jest Customer Experience przedstawionym na przyk艂adzie sklep贸w e-commerce. Okienko inmarketingowe to cykliczne […]

Czytaj wi臋cej

Agencja marketingowa – jakie us艂ugi oferuje?

Agencje s膮 wiod膮cym segmentem bran偶y marketingowej i mog膮 oferowa膰 szeroki wachlarz us艂ug. Obecnie powstaje coraz wi臋cej firm marketingowych, nie tylko w rozumieniu tradycyjnym, ale r贸wnie偶 w uj臋ciu marketingu internetowego. Ale bez zrozumienia, czym jest agencja marketingowa, mo偶na zagubi膰 si臋 w tym cyfrowym labiryncie.

Czytaj wi臋cej

Odrzucona reklama Google ADS – co zrobi膰?

Reklama w Googlach jest jedn膮 z najpopularniejszych form marketingu internetowego. Skuteczna kampania w Google ADS (kiedy艣 adwords) potrafi jednak zabra膰 d艂u偶sz膮 chwil臋 na przygotowanie, bo musimy napisa膰 tekst naszych reklam, skonfigurowa膰 lokalizacj臋 wy艣wietlania i wiele wi臋cej. Przekl臋ty status 鈥淩eklama Odrzucona鈥 potrafi rozczarowa膰. Wyja艣ni臋 Ci, jak naprawia膰 Twoje reklamy i, co wa偶niejsze, jak zapobiega膰 blokowaniu naszych materia艂贸w i oszcz臋dza膰 na tym czas.

Czytaj wi臋cej

Okienko Inmarketingowe #9 – Marketing sportowy – dlaczego warto my艣le膰 o nim powa偶nie?

Go艣ciem 9. Okienka Inmarketingowego, kt贸re odby艂o si臋 5 sierpnia 2021 r. by艂 Krzysztof Sikor – specjalista ds. sponsoringu sportowego, kt贸ry na co dzie艅 wsp贸艂pracuje z podmiotami sportowymi i odpowiada m.in. za realizacj臋 aktywacji sponsoringowych. To prawdziwy ekspert, kt贸rego wiedza na pewno zaskoczy nawet najbardziej naszego wymagaj膮cego widza! Podczas rozmowy zosta艂 poruszony temat marketingu sportowego oraz […]

Czytaj wi臋cej

Niestandardowe grupy odbiorc贸w, kt贸re sprzedaj膮 w e-commerce

Kim s膮 odbiorcy na Facebooku? Temat ten od zawsze widnieje na tapecie i jest poruszany do艣膰 cz臋sto. Ci臋偶ko nie my艣le膰 o tym w wielu kategoriach, tak偶e z perspektywy firm, kt贸re pr贸buj膮 sprzeda膰 swoje produkty przy pomocy systemu reklamowego Facebook Ads. Czy Facebook w og贸le sprzedaje? Czy jestem w stanie sprzeda膰 swoje produkty u偶ytkownikom, kt贸rzy pierwszy raz maj膮 styczno艣膰 z moj膮 firm膮? Jak dotrze膰 do tych u偶ytkownik贸w, kt贸rzy dokonaj膮 zakupu? Pyta艅 jest wiele. Mam nadziej臋, 偶e ten artyku艂 rozwieje cho膰 cz臋艣膰 w膮tpliwo艣ci. Dowiesz si臋 z niego wi臋cej o konkretnych grupach odbiorc贸w, kt贸re pozwalaj膮 generowa膰 sprzeda偶. Przygotuj si臋 na konkretne informacje, zapinaj pasy i ruszamy鈥

Czytaj wi臋cej

Prowadzenie social media – jak to robi膰 skutecznie?

Media spo艂eczno艣ciowe maj膮 ogromny potencja艂 marketingowy. Dlatego warto wiedzie膰, jak skutecznie je prowadzi膰, aby m贸c w pe艂ni wykorzysta膰 ich mo偶liwo艣ci. Wed艂ug najnowszego raportu Digital 2021, korzysta z nich 25,9 mln os贸b, czyli zdecydowanie wi臋cej (68.5%) ni偶 po艂owa populacji naszego kraju. W stosunku do poprzedniego roku nast膮pi艂 wzrost o 11%! Dlatego zapraszam Ci臋 do przeczytania tego artyku艂u, w kt贸rym odpowiem na tytu艂owe pytanie.

Czytaj wi臋cej