agencja-inmarketing-krzysztof-gorecki-casual-1

Krzysztof Gorecki CEO

Przedsiębiorca, założyciel i CEO kilkunastoosobowej agencji marketingowej InMarketing koncentrującej się na wspieraniu małych i średnich firm w docieraniu do właściwych odbiorców w Internecie. Z perspektywy strategicznej zaangażowany w obsługę kilkudziesięciu klientów. Szerokie doświadczenie zawodowe zbierał podczas pracy w firmie szkoleniowo-edukacyjnej Life Architect, gdzie stworzył dział e-marketingu, odpowiadał całościowo za sprzedaż Internetową, partnerstwa zewnętrzne, negocjacje. Współtworzył multitrenerską platformę kursów online Life Arcadia, odpowiadając, m.in. za strategię promocji, lejki marketingowe, e-mail marketing, kampanie PPC, pozycjonowanie i analitykę.

Był przez rok konsultantem w zespole agencji gastronomicznej MADE Solutions, w ramach którego odpowiadał za e-marketing i całościową strategię sprzedaży (reklamy, strategia cenowa, e-mail marketing, social media) konferencji gastronomicznych w Polsce. Ponadto koordynował rozwój platformy blogowej MADE Talks i przez pół roku realizował obsługę mediów społecznościowych dla jednej z najlepszych restauracji z gwiazdką Michelin w Polsce – Senses. Od 2018 roku konsultant marketingowy spółki Localscreens, w ramach której realizowane były działania nakierowane na pozyskiwanie klientów na instalację ekranów reklamowych oraz wykorzystanie i wdrożenie oprogramowania SaaS do obsługi ekranów. Pracował w agencji interaktywnej BrandPRO, gdzie pełnił rolę Interactive Project Managera, realizując rozmaite projekty z zakresu przygotowania stron www, kampanii reklamowych i szkoleń, m.in. dla Grant Thornton. Wcześniej związany z branżą edukacyjną podczas pracy w dziale analiz i strategii marketingowych TEB Akademia oraz branżą sportową w Sportwin i Akademii Piłkarskiej Reissa, gdzie zajmował się koordynacją działań marketingowych konferencji Dni Marketingu Sportowego, kontaktem z mediami, pozyskiwaniem sponsorów oraz stworzeniem i koordynacją projektu Poznańskie Ligi Piłkarskie.

Od lat zaangażowany w realizację kampanii w branżach budowlanej, nieruchomości, gastronomicznej, edukacyjnej, szkoleniowej, eventowej, beauty, fashion, prawnej, rozrywkowej, e-commerce, finansowej i innych. W trakcie swojej kariery w różnych projektach współpracował, m.in. z GPW, TVP Sport, TU Warta S.A., Grant Thornton, Sport.pl, Senses Restaurant, Restauracją Bez Gwiazdek, Life Architect, Collegium Da Vinci, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Wyższą Szkołą Bankową, Wyższą Szkołą Handlową we Wrocławiu, Fabryką Opowieści, Magar, Świat AGD, iZapachy, Enactus, Bigram S.A., Akademią Piłkarską Reissa i wieloma innymi. Absolwent Komunikacji w Biznesie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Od początku studiów zaangażowany w Parlament Studencki na Uniwersytecie Ekonomicznym, gdzie odpowiadał m.in. za kwestie marketingu, pozyskiwania partnerów zewnętrznych, organizację obozu adaptacyjnego dla ponad 200 studentów oraz pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego organizacji. Zaangażowany także w rozwój Studenckiego Koła Komunikacji Rynkowej, gdzie m.in. koordynował Klub Mówców. Pasjonat marketingu, nowych technologii, piłkarskiej ligi angielskiej oraz podróży.

agencja-inmarketing-krzysztof-gorecki-casual-1

Krzysztof Gorecki CEO

Przedsiębiorca, założyciel i CEO kilkunastoosobowej agencji marketingowej InMarketing koncentrującej się na wspieraniu małych i średnich firm w docieraniu do właściwych odbiorców w Internecie. Z perspektywy strategicznej zaangażowany w obsługę kilkudziesięciu klientów. Szerokie doświadczenie zawodowe zbierał podczas pracy w firmie szkoleniowo-edukacyjnej Life Architect, gdzie stworzył dział e-marketingu, odpowiadał całościowo za sprzedaż Internetową, partnerstwa zewnętrzne, negocjacje. Współtworzył multitrenerską platformę kursów online Life Arcadia, odpowiadając, m.in. za strategię promocji, lejki marketingowe, e-mail marketing, kampanie PPC, pozycjonowanie i analitykę.

Był przez rok konsultantem w zespole agencji gastronomicznej MADE Solutions, w ramach którego odpowiadał za e-marketing i całościową strategię sprzedaży (reklamy, strategia cenowa, e-mail marketing, social media) konferencji gastronomicznych w Polsce. Ponadto koordynował rozwój platformy blogowej MADE Talks i przez pół roku realizował obsługę mediów społecznościowych dla jednej z najlepszych restauracji z gwiazdką Michelin w Polsce – Senses. Od 2018 roku konsultant marketingowy spółki Localscreens, w ramach której realizowane były działania nakierowane na pozyskiwanie klientów na instalację ekranów reklamowych oraz wykorzystanie i wdrożenie oprogramowania SaaS do obsługi ekranów. Pracował w agencji interaktywnej BrandPRO, gdzie pełnił rolę Interactive Project Managera, realizując rozmaite projekty z zakresu przygotowania stron www, kampanii reklamowych i szkoleń, m.in. dla Grant Thornton. Wcześniej związany z branżą edukacyjną podczas pracy w dziale analiz i strategii marketingowych TEB Akademia oraz branżą sportową w Sportwin i Akademii Piłkarskiej Reissa, gdzie zajmował się koordynacją działań marketingowych konferencji Dni Marketingu Sportowego, kontaktem z mediami, pozyskiwaniem sponsorów oraz stworzeniem i koordynacją projektu Poznańskie Ligi Piłkarskie.

Od lat zaangażowany w realizację kampanii w branżach budowlanej, nieruchomości, gastronomicznej, edukacyjnej, szkoleniowej, eventowej, beauty, fashion, prawnej, rozrywkowej, e-commerce, finansowej i innych. W trakcie swojej kariery w różnych projektach współpracował, m.in. z GPW, TVP Sport, TU Warta S.A., Grant Thornton, Sport.pl, Senses Restaurant, Restauracją Bez Gwiazdek, Life Architect, Collegium Da Vinci, Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu, Wyższą Szkołą Bankową, Wyższą Szkołą Handlową we Wrocławiu, Fabryką Opowieści, Magar, Świat AGD, iZapachy, Enactus, Bigram S.A., Akademią Piłkarską Reissa i wieloma innymi. Absolwent Komunikacji w Biznesie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Od początku studiów zaangażowany w Parlament Studencki na Uniwersytecie Ekonomicznym, gdzie odpowiadał m.in. za kwestie marketingu, pozyskiwania partnerów zewnętrznych, organizację obozu adaptacyjnego dla ponad 200 studentów oraz pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego organizacji. Zaangażowany także w rozwój Studenckiego Koła Komunikacji Rynkowej, gdzie m.in. koordynował Klub Mówców. Pasjonat marketingu, nowych technologii, piłkarskiej ligi angielskiej oraz podróży.