Jakub Gilge

Aby osiągnąć cele biznesowe, odkrywam nowe ścieżki, dzieląc procesy na części składowe i analizując każdy z osobna, co pomaga mi w opracowywaniu oryginalnych i kreatywnych rozwiązań dla złożonych problemów

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat z naciskiem na marketing internetowy. Głównym obszarem działalności Kuby jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu.

Swoje doświadczenie opiera na dwóch filarach – specjalistycznej edukacji z zakresu marketingu i antropologii kulturowej oraz współpracy z przedsiębiorstwami i podmiotami publicznymi na polu marketingowym.
Indywidualne podejście do biznesów oraz głęboka analiza marketingowa to główne założenia, wokół których Kuba skupia swoje działania.

Na co dzień Kuba pełni rolę Head of Strategy oraz Head Of SEM w agencji inmarketing, realizuje także działania marketingowe dla klientów.

Zakres szkoleń:

Strategia marketingowa

Budowanie marki osobistej

Narzędzia marketingu internetowego

Pozyskiwanie Leadów sprzedażowych

Google Ads

Jakub współpracował między innymi z:

Szkolenia, które prowadzi:

Szkolenie

Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads- poziom podstawowy

Sprawdź szkolenie
PPC

Szkolenie

Zbuduj swoją markę osobistą krok po kroku - szkolenie dla przedsiębiorców

Sprawdź szkolenie
Biznes/Komunikacja

Szkolenie

Marka w umysłach i sercach odbiorców - jak zdefiniować spójny koncept marki, który odpowiednio umiejscowi ją na rynku

Sprawdź szkolenie
Biznes/Komunikacja

Szkolenie

Od pomysłu po realizację, czyli jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki

Sprawdź szkolenie
Biznes/Komunikacja

Wybierz szkolenie, które Cię interesuje

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.