Marka w umysłach i sercach odbiorców Jak zdefiniować spójny koncept marki, który odpowiednio umiejscowi ją na rynku?

inm szkolenia 4 1

Uporządkowanie konceptu marki pozwoli Twojej firmie podejmować właściwe działania marketingowe i umacniać jej pozycję na rynku.

Na tym szkoleniu przejdziesz z nami krok po kroku przez każdy element strategii marki na przykładach, a efektem finalnym będzie kompletny koncept marki, którą zarządzasz.

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, że spójna, przemyślana strategia marki przekłada się na jej efektywne działania marketingowe i w efekcie na jej sukces wizerunkowy i sprzedażowy.
  • Zapoznanie z elementami strategii marki oraz z procesem jej tworzenia.
  • Samodzielne przećwiczenie poszczególnych kroków budowania strategii marki na przykładzie własnej marki (firmy, którą reprezentuję).
cele szkolenia01 6

Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?

Korzyści dla Ciebie

Dzięki naszemu kursowi zyskasz nową wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci w sprawnym i skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku.

korzysci szkolenia Zdobedziesz praktyczna wiedze
Dowiedz się,
jak krok po kroku przygotować strategię marki.
korzysci szkolenia Poznasz gotowe rozwiazania
Zrozumiesz,
że spójny koncept marki pomaga w pracach kreacyjnych, doborze narzędzi promocyjnych, komunikacji oraz aktywnościach offline i online.
korzysci szkolenia Otrzymasz wszystkie informacje
Przygotujesz
zarys założeń strategicznych dla marki, którą zarządzasz.

Co otrzymasz po szkoleniu?

szkolenia co otrzymasz po szkoleniu
szkolenia co otrzymasz dodatkowa godzina e1720769692110

Dodatkowa godzina

konsultacji z trenerem

szkolenia co otrzymasz prezentacje

Prezentacja ze szkolenia

+ pigułka wiedzy i checklista zadań

szkolenia co otrzymasz certyfikat e1720769684723

Certyfikat

i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1

Przygotuj strategię swojej marki Czas trwania: 6h

  • Wybór i szczegółowa charakterystyka klientów (kim są, co jest dla nich ważne, ich potrzeby i problemy, na które może odpowiedzieć marka); stworzenie person pomocnych w budowaniu pozycji marki na rynku.
  • Określenie misji, wizji i wartości marki – nazwanie po co została stworzona marka, co może wnieść na rynek oraz jakimi wartościami będzie się kierować.
  • Przyjrzenie się konkurentom (kim są, co obiecują klientom), aby stworzyć koncept wyróżniający markę na rynku.
  • Zdefiniowanie głównych założeń marki – jaką obietnicę może złożyć klientom, co ją wyróżnia/w czym jest lepsza od konkurencji, jakie korzyści oferuje klientom (racjonalne i emocjonalne), RTB (jakie fakty uwiarygodniają obietnicę marki), esencja, USP (unikalna cecha sprzedażowa marki).
  • Zdefiniowanie docelowego wizerunku marki – określenie jak marka chce być postrzegana przez rynek.
  • Stworzenie świata marki – wyszukanie obrazów, symboli, kolorów, opowieści itp. podkreślających o czym i jaka jest marka, aby ułatwić klientom jej zrozumienie i właściwy „odbiór” i docelowo zachęcić do zakupów.

Prowadzący inmarketing

Przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe materiały i usługi, z których możesz korzystać po zakończeniu szkolenia.

Jakub Gilge

  • Strategia marketingowa
  • Budowanie marki osobistej
  • Narzędzia marketingu online
  • Pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • Google Ads

Krzysztof Gorecki

  • Budowanie marki osobistej
  • Skuteczny e-commerce
  • Budowa działu marketingu
  • Internetowe kampanie reklamowe
  • Narzędzia marketingu online

Zarezerwuj to szkolenie!

Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.

Zadzwoń: +48 536 806 304

Napisz: hello@inmarketing.pl

Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań

Rezerwacja szkolenia