Marka w umysłach i sercach odbiorców Jak zdefiniować spójny koncept marki, który odpowiednio umiejscowi ją na rynku?
Uporządkowanie konceptu marki pozwoli Twojej firmie podejmować właściwe działania marketingowe i umacniać jej pozycję na rynku.
Na tym szkoleniu przejdziesz z nami krok po kroku przez każdy element strategii marki na przykładach, a efektem finalnym będzie kompletny koncept marki, którą zarządzasz.
Cele szkolenia
- Uświadomienie uczestników, że spójna, przemyślana strategia marki przekłada się na jej efektywne działania marketingowe i w efekcie na jej sukces wizerunkowy i sprzedażowy.
- Zapoznanie z elementami strategii marki oraz z procesem jej tworzenia.
- Samodzielne przećwiczenie poszczególnych kroków budowania strategii marki na przykładzie własnej marki (firmy, którą reprezentuję).
Nie widzisz szkolenia dla Ciebie?
Korzyści dla Ciebie
Dzięki naszemu kursowi zyskasz nową wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci w sprawnym i skutecznym prowadzeniu kampanii reklamowych na Facebooku.
Dowiedz się,
jak krok po kroku przygotować strategię marki.
Zrozumiesz,
że spójny koncept marki pomaga w pracach kreacyjnych, doborze narzędzi promocyjnych, komunikacji oraz aktywnościach offline i online.
Przygotujesz
zarys założeń strategicznych dla marki, którą zarządzasz.
Co otrzymasz po szkoleniu?
Dodatkowa godzina
konsultacji z trenerem
Prezentacja ze szkolenia
+ pigułka wiedzy i checklista zadań
Certyfikat
i potwierdzenie odbycia szkolenia
Ramowy program szkolenia
- Wybór i szczegółowa charakterystyka klientów (kim są, co jest dla nich ważne, ich potrzeby i problemy, na które może odpowiedzieć marka); stworzenie person pomocnych w budowaniu pozycji marki na rynku.
- Określenie misji, wizji i wartości marki – nazwanie po co została stworzona marka, co może wnieść na rynek oraz jakimi wartościami będzie się kierować.
- Przyjrzenie się konkurentom (kim są, co obiecują klientom), aby stworzyć koncept wyróżniający markę na rynku.
- Zdefiniowanie głównych założeń marki – jaką obietnicę może złożyć klientom, co ją wyróżnia/w czym jest lepsza od konkurencji, jakie korzyści oferuje klientom (racjonalne i emocjonalne), RTB (jakie fakty uwiarygodniają obietnicę marki), esencja, USP (unikalna cecha sprzedażowa marki).
- Zdefiniowanie docelowego wizerunku marki – określenie jak marka chce być postrzegana przez rynek.
- Stworzenie świata marki – wyszukanie obrazów, symboli, kolorów, opowieści itp. podkreślających o czym i jaka jest marka, aby ułatwić klientom jej zrozumienie i właściwy „odbiór” i docelowo zachęcić do zakupów.
Zarezerwuj to szkolenie!
Porozmawiajmy o szkoleniu dla Ciebie lub Twojego zespołu. Szkolimy także 1:1 oraz realizujemy szkolenia dedykowane w formie stacjonarnej lub online.
Zadzwoń: +48 536 806 304
Napisz: hello@inmarketing.pl
Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań