Gościem 10. Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 18 sierpnia 2021 r. był Krzysztof Stola – przedsiębiorca, CEO Blue Owl eCommerce Software House, trener biznesu i wykładowca akademicki na studiach podyplomowych oraz MBA. Na co dzień zarządza spółką IT – Blue Owl. Spotkanie poświęcone jest Customer Experience przedstawionym na przykładzie sklepów e-commerce. Okienko inmarketingowe to cykliczne […]
Marketing internetowy
Gościem 9. Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 5 sierpnia 2021 r. był Krzysztof Sikor – specjalista ds. sponsoringu sportowego, który na co dzień współpracuje z podmiotami sportowymi i odpowiada m.in. za realizację aktywacji sponsoringowych. To prawdziwy ekspert, którego wiedza na pewno zaskoczy nawet najbardziej naszego wymagającego widza! Podczas rozmowy został poruszony temat marketingu sportowego oraz […]
Gościem 8. Okienka InMarketingowego jest Patryk Piłat – diagnosta organizacyjny, specjalista w zakresie badania efektywności firm i modeli biznesowych. Od ponad 5 lat pomaga mikro, małym i średnim firmom odkryć ich największe bariery rozwojowe i opowiada o tym w naszym cyklu! Tłumaczy między innymi: – Z jakimi problemami zazwyczaj mierzą się firmy? – Jak często […]
Wiele młodych osób marzy o karierze w marketingu. Z myślą o nich powstał 7 odcinek Okienka InMarketingowego. Krzysztof Gorecki, CEO Agencji InMarketing, i prowadzący Karol dzielą się swoim doświadczeniem zawodowym i analizują różne formy rozwoju w marketingu. – Jakie studia, a także kursy i szkolenia najlepiej przygotowują do pracy w marketingu? – Czy warto działać […]
Odpowiednie zbudowanie marki to połowa sukcesu. Jak to zrobić i na co trzeba zwrócić uwagę doskonale wie gość 6. odcinka Okienka InMarketingowego – dr Tomasz Zawadzki z Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przedsiębiorca z obszaru handlu i marketingu. Dr Zawadzki jest współtwórcą marki Xawerego i w filmie porusza takie kwestie, jak: – Jakie mamy […]
Gościem odcinka jest Marta machura, ekspert Google Ads w Semcore, która zajmuj się pozycjonowaiem i reklamami w Google. W 5. odcinku Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 28 maja 2021 r. Karol Siódmiak z naszym gościem postarają się odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie dla promocji biznesu w Internecie – Facebook Ads czy Google Ads? Odpowiedzą m.in. […]
W 4.Okienku InMarketingowym odbyło się 13 maja 2021 gościem była Iwa Costa, czyli strateg marketingowy z 20-letnim doświadczeniem, trener oraz coach. Iwa doskonale wie, jak mówić, żeby być słuchanym – i tłumaczy to właśnie w tym odcinku. – Jaką rolę odgrywa feedback w komunikacji? – Jak mowa ciała wpływa na odbiór naszej osoby? – Jak […]
3. Okienko InMarketingowe odbyło się 30 kwietnia 2021 r. i gościem spotkania był Kuba Wojciechowski, Head of Sales inmarketing. Jeżeli zostaniesz klientem agencji to właśnie on będzie osobą, z którą nawiążesz kontakt. Pomoże Ci także zbudować strategię marketingową dla Twojego biznesu. W odcinku opowiedział o tym, dlaczego dotarcie do klientów to największe wyzwanie dla e-commerce […]
W 2. Okienku InMarketingowym gościem był Wojciech Matecki, Project Manager w inmarketing digital agency. Na co dzień zajmuje się prowadzeniem projektów, które dotyczą wielu usług od reklam do pozycjonowania stron internetowych, ale to właśnie strony internetowe to jego główny obszar zainteresowania. Gość Karola Siódmiaka odpowiedział na takie pytania, jak: Jakie są typy stron oraz ich […]
30 marca 2021 r. odbyło się pierwsze spotkanie w ramach cyklu Okienko InMarketingowe, zainicjowanego przez Karola Siódmiaka. Pierwszym gościem jest jego współpracownik z obszaru PPC Wojciech Stola. W tym odcinku opowiadają o kampaniach Facebook Ads dla e-commerce i tłumaczą między innymi: – O czym należy pamiętać stawiając kampanie płatne na Facebooku? – Jak wykorzystać pełen […]
Niezależnie od tego, czy sprzedajesz swoje produkty lub usługi w Internecie, czy w offline, pojęcie leada powinno być Ci znane. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest lead, jakie są sposoby generowania leadów oraz jak wygląda ich kwalifikacja.
Branża modowa zawsze się broni. Zjawisko fast fashion, polegające na ciągłym i szybkim wytwarzaniu ubrań, prowadzi do pogłębiania konsumpcjonizmu i propagowania zjawiska ciągłej wymiany odzieży.