Jak przygotować się do stworzenia własnego sklepu internetowego?

WWW

Wiele stron i sklepów internetowych tak naprawdę nie powinno ujrzeć światła dziennego. Nie są one odpowiednio przygotowane zarówno pod kątem wizualnym, jak i przede wszystkim technicznym. Stworzenie sklepu wymaga często dużych nakładów finansowych – żeby te pieniądze nie były wydane na marne, a sklep spełniał swoją funkcję, musisz się do tego odpowiednio przygotować.

Na tym szkoleniu dowiesz się, jakie musisz podjąć kroki przed stworzeniem własnego sklepu internetowego.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właścicieli firmy chcących przenieść swój biznes do internetu
  • Młodych przedsiębiorców szukający wiedzy, jak rozpocząć swój biznes w internecie
  • E-commerce managerów
  • Marketing managerów

Forma

Zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-6 osób

Czas trwania

6 godzin

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, jak ważne jest zaplanowanie struktury i zasad działania swojego e-commerce.
  • Przedstawienie elementów koniecznych do stworzenia sklepu WWW oraz wyjaśnienie ich integracji.
  • Możliwości stworzenia sklepu internetowego samodzielnie oraz we współpracy z agencją.
  • Przygotowanie uczestnika do prowadzenia własnego sklepu WWW.

Korzyści dla Ciebie

  • Zrozumiesz, że stworzenie sklepu WWW to nie kilka kliknięć.
  • Poznasz podstawowe elementy, które musisz przygotować przed rozpoczęciem tworzenia własnego sklepu WWW.
  • Dowiesz się, jak nie przepalić pieniędzy na stworzenie sklepu i jak nie dać się oszukać.
  • Otrzymasz szansę spojrzeć na temat budowy e-commerce od strony strategicznej i marketingowej.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Czym jest e-commerce i jakie elementy musi posiadać? Dobór optymalnego rozwiązania dla swojego biznesu [2h]

  • Czym jest e-commerce i co go charakteryzuje?
  • Silnik strony www, jakie opcje posiada przedsiębiorca?
  • Własna strona vs Saas. Plusy i minusy obu rozwiązań.
  • Jaki system płatności wybrać? Na co zwracać uwagę przy wyborze oferty.
  • Jak mogę realizować dostawy do klientów?

Moduł 2. Struktura sklepu internetowego oraz ustalenie kategorii produktowych [2h]

  • Struktura strony WWW, co musi zawierać mój nowy sklep?
  • Rozpisanie mapy linków, co musi się zawierać na każdej z podstron?
  • Struktura kategorii i filtrów w sklepie.
  • Warianty i atrybuty produktów – czym się one różnią? Tworzenie bazy produktowej.
  • Statusy zamówień? Jak przygotować odpowiednio statusy zamówień.

Moduł 3. Jak stworzyć swój sklep? Późniejsza obsługa oraz możliwości marketingowe [2h]

  • Jak zacząć, gdy zdecyduję się na realizację sklepu samodzielnie? Przybliżone koszty i wyzwania.
  • Jak zlecić stworzenie strony sklepu agencji? Na co zwracać uwagę i jak wygląda proces?
  • Jak dotrzeć do odbiorców ze swoimi produktami?

Trenerzy

inmarketing digital agency Wojciech Matecki 1

Wojciech Matecki

W branży e-marketingu i koordynacji projektów porusza się od ponad 5 lat. Specjalizuje się w realizacji projektów z zakresu przygotowania stron oraz sklepów internetowych. Pełni również rolę Project Managera w projektach digitalowych, będąc odpowiedzialnym za dostarczenie jak najwyższych wyników i koordynację prac zespołów projektowych. Usprawnia i wzmacnia wydajność zespołu poprzez kwalifikację procesów oraz edukację zespołu z zakresu optymalizacji i planowania pracy.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.