Połącz Marketing i Sprzedaż B2B w jeden skutecznie działający organizm

Biznes, Sprzedaż

Czy możesz powiedzieć, że Twój marketing oraz sprzedaż b2b wzajemnie się wspierają? Połącz swoje działania i zacznij korzystać z nowoczesnych narzędzi wspierających pozyskiwanie klientów.

Na tym szkoleniu uzyskasz praktyczną wiedzę z zakresu marketingu i sprzedaży B2B oraz dowiesz jak prowadzić swoją sprzedaż B2B mierzalnie i skutecznie.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw B2B
  • Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży B2B
  • Handlowcy oraz Marketerzy B2B

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-10 osób

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników w kwestii nowoczesnego procesu marketingowo-sprzedażowego w B2B.
  • Wskazanie konieczności wprowadzenia zmian w dotychczasowym postrzeganiu klasycznej sprzedaży.
  • Pokazanie uczestnikom nowoczesnych narzędzi stosowanych w sprzedaży i marketingu.
  • Przygotowanie uczestników do zbudowanie własnych procesów marketingowo-sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników

  • Uzyskasz praktyczną wiedzy o marketingu i sprzedaży B2B.
  • Poznasz nowoczesne i sprawdzone narzędzia oraz metody pozyskiwania nowych klientów.
  • Dowiesz się, jak umiejętnie mierzyć działania marketingu i sprzedaży.
  • Rozwiniesz się w zakresie automatyzacji marketingu i sprzedaży.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Marketing i sprzedaż to jedność! [3h]

  • Jaka jest różnica pomiędzy klientem B2C, a B2B?
  • Kim są Buyer Persony i jaka jest ich segmentacja?
  • Jakie wartości komunikować swoim Buyer Personom?
  • Poznaj nowoczesny proces sprzedaży i marketingu.

Moduł 2. Praktyczny marketing B2B [2h]

  • Jakie wyróżniamy źródła ruchu inbound – logika marketingowa.
  • Jak dobrać odpowiednie kanały marketingowe dla swojego biznesu?
  • Lejek marketingowy i jego elementy.
  • Jak mierzyć działania marketingowe w swojej firmie?

Moduł 3. Nowoczesna sprzedaż B2B [2h]

  • Jakie wyróżniamy źródła ruchu outbound?
  • Zasady kwalifikowania leadów SQL i MQL.
  • Nowoczesny proces sprzedaży doradczej B2B.
  • Jak mierzyć działania zespołu sprzedażowego w swojej firmie?

Trenerzy

inmarketing digital agency Kuba Wojciechowski 1

Jakub Wojciechowski

Tworzy, doradza i konsultuje procesy marketingowe oraz sprzedażowe dla firm z sektora B2B. Wierzy, że marketing i sprzedaż B2B to jeden organizm, który składa się z strategii i procesów - a to pozwala na osiągnięcie ponadprzeciętnych wyników. Jest Head of Sales w inmarketing digital agency, ukończył z wyróżnieniem Akademię Sales Angels, pasjonat książek biznesowych i kursów z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu oraz optymalizowania procesów.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.