Prowadzenie kampanii reklamowych TikTok Ads - poziom podstawowy

PPC

B臋d膮c w tym miejscu, zapewne wiesz, jaki potencja艂 drzemie w TikToku. To wci膮偶 w du偶ej mierze nieodkryta przestrze艅, kt贸rej zagospodarowanie mo偶e przynie艣膰 konkretne efekty wizerunkowe i sprzeda偶owe dla Twojej firmy. P艂atne reklamy to du偶y kawa艂ek tego tortu – poznaj system TikTok Ads i samodzielnie tw贸rz ciekawe, a tak偶e skuteczne kampanie reklamowe.

Um贸w si臋 na szkolenie Dowiedz si臋 wi臋cej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • W艂a艣cicieli ma艂ych i 艣rednich firm
  • Instytucji publicznych i jednostek samorz膮dowych
  • Influencer贸w
  • Bloger贸w
  • Marketer贸w
  • Os贸b chc膮cych rozpocz膮膰 prac臋 w marketingu internetowym

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestnik贸w

1-6 os贸b

Czas trwania

5 godzin

Cele szkolenia

  • Zdobycie podstawowych umiej臋tno艣ci w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w systemie TikTok Ads, w tym:
    • jak wykorzysta膰 TikTok Ads do rozwoju w艂asnego biznesu,
    • jak odpowiednio dobiera膰 i tworzy膰 grupy docelowe,
    • jak planowa膰 bud偶et kampanii,
    • jak konfigurowa膰 ustawienia kampanii,
    • jak tworzy膰 atrakcyjne kreacje reklamowe,
    • jak optymalizowa膰 kampanie reklamowe.
  • Poznanie podstawowych informacji z zakresu analityki i kwestii technicznych funkcjonowania systemu reklamowego TikTok Ads:
    • jak za艂o偶y膰 Business Center i Ads Manager,
    • jak utworzy膰 piksel TikToka,
    • jak konfigurowa膰 zdarzenia,
    • jak analizowa膰 dane.

Korzy艣ci dla Ciebie

  • Pozyskasz praktyczn膮 wiedz臋 z zakresu systemu reklamowego TikTok do wykorzystania we w艂asnym zakresie po uko艅czeniu szkolenia.
  • Poznasz gotowe i sprawdzone rozwi膮zania w zakresie kampanii reklamowych TikTok Ads.
  • Otrzymasz wszystkie potrzebne Ci informacje w spos贸b przejrzysty i zrozumia艂y.
  • Dowiesz si臋 wi臋cej o tipach bran偶owych, wskaz贸wkach i trendach w TikTok Ads.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkow膮 godzin臋 konsultacji z trenerem

Prezentacj臋 ze szkolenia

Pigu艂k臋 wiedzy + checklist臋 zada艅

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Modu艂 1. TikTok Business Center [2h]

  • Zak艂adanie i widok g艂贸wny Business Center.
  • Zak艂adanie Ads Manager i podpi臋cie konta organicznego.
  • Ustawienia i p艂atno艣ci.
  • Widok g艂贸wny Ads Manager.
  • Za艂o偶enie piksela i grupy niestandardowe.
  • Multimedia.
  • Tworzenie katalogu produkt贸w.
  • Komentarze.
  • Instant Pages.

Modu艂 2. Jak ustawi膰 pierwsze kampanie reklamowe na TikToku? [2h]

  • Cele reklamowe.
  • Zestawy reklam:
    • Umiejscowienia,
    • Mo偶liwo艣ci targetowania,
    • Bud偶ety reklamowe,
  • Kreacje reklamowe.
  • Analityka konta.
  • Spark ads.

Modu艂 3. Analiza wynik贸w reklamowych [1h]

  • Najwa偶niejsze wska藕niki kampanii reklamowych.
  • Przygotowanie widoku do analizy wynik贸w.
  • Wprowadzanie zmian i optymalizowanie kampanii reklamowych.
  • Wskaz贸wki i dobre praktyki reklamowe.
  • Statystyki.
  • Przyk艂adowe case studies.

Trenerzy

inmarketing digital agency Aleksandra Habiera 1

Aleksandra Habiera

Jej specjalizacj膮 w marketingu internetowym jest obs艂uga p艂atnych system贸w reklamowych social ads oraz project management. Oczkiem w g艂owie s膮 reklamy Facebook Ads, ale z ch臋ci膮 rozwija si臋 w innych systemach np. TikTok Ads czy Pinterest Ads. Nie boi si臋 wyzwa艅, zawsze otwarta na nowo艣ci. Zwraca uwag臋 na najmniejsze szczeg贸艂y i dba o to, 偶eby wszystko by艂o zrobione nie tylko dobrze, ale te偶 estetycznie.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e鈭抦ailowo na hello@inmarketing.pl.