Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads- poziom podstawowy

PPC

Szkolenie podstawowe z Google Ads to idealna okazja dla pocz膮tkuj膮cych, aby pozna膰 艣wiat reklam w wyszukiwarce Google. Dowiesz si臋, jakie mo偶liwo艣ci daje nam Google Ads i jakie korzy艣ci p艂yn膮 z kampanii reklamowych w tym 艣rodowisku. B臋dziesz mia艂/a okazj臋 zapozna膰 si臋 z najwa偶niejszymi terminami i dodatkowymi narz臋dziami, aby m贸c skutecznie zarz膮dza膰 kampaniami i osi膮gn膮膰 swoje cele biznesowe. Szkolenie pomo偶e Ci zrozumie膰, jak dzia艂a Google Ads oraz jakie s膮 najlepsze praktyki dla marketera, aby skutecznie wykorzysta膰 t臋 platform臋 reklamow膮.

Um贸w si臋 na szkolenie Dowiedz si臋 wi臋cej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • W艂a艣ciciele ma艂ych i 艣rednich firm
  • Marketerzy
  • Osoby pragn膮ce rozpocz膮膰 prac臋 w marketingu internetowym

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestnik贸w

1-6 os贸b

Czas trwania

8 godzin

Cele szkolenia

Zdobycie podstawowych umiej臋tno艣ci w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w systemie Google Ads, w tym:

  • nauczenie uczestnik贸w 鈥渏ak my艣li specjalista od p艂atnych reklam鈥,
  • om贸wienie, w jaki spos贸b tworzy膰 kampanie i jak je konfigurowa膰,
  • wyja艣nienie, jak optymalizowa膰 reklamy i szuka膰 element贸w, kt贸re mo偶na poprawi膰,
  • pokazanie, jak usprawni膰 i przyspieszy膰 swoj膮 prac臋.

Korzy艣ci dla Ciebie

  • Dowiesz si臋, jak budowa膰 konto, jego hierarchi臋 i priorytetyzowa膰 istotne elementy.
  • Dowiesz si臋, na co zwraca膰 uwag臋 podczas konfiguracji swoich reklam.
  • Dowiesz si臋, jak ulepsza膰 swoje kampanie i reklamy.
  • Dowiesz si臋, jak my艣li marketingowiec, na co zwraca uwag臋 i jakie zadaje pytania podczas budowy kampanii reklamowych.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkow膮 godzin臋 konsultacji z trenerem

Prezentacj臋 ze szkolenia

Pigu艂k臋 wiedzy + 艣ci膮g臋 do szybkiego konfigurowania kampanii

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Modu艂 1. Kreowanie kampanii [3h]

  • Co oferuje system Google Ads?
  • Budowanie hierarchii kampanii
  • Budowanie hierarchii grup reklamowych
  • Jak ustali膰 bud偶et reklamowy?
  • Szukanie i wyb贸r s艂贸w kluczowych
  • Systemy ustalania stawek
  • Odbiorcy Google: standardowi i niestandardowi
  • Jak pisa膰 teksty reklamowe?
  • Jak膮 kampani臋 wybra膰 do konkretnego zadania?
  • Podstawy remarketingu w analityce
  • Google Ads editor

Modu艂 2. Optymalizacja kampanii [3h]

  • Optymalizacja lokalizacji
  • Optymalizacja harmonogramu
  • Optymalizacja uwzgl臋dniaj膮ce r贸偶nice p艂ciowe
  • Optymalizacja na urz膮dzenia
  • Optymalizacja stawek za s艂owa kluczowe
  • Wykluczanie standardowe i przez listy wyklucze艅
  • Rozdzielanie du偶ych kampanii na mniejsze i minimalistyczne

Modu艂 3. Optymalizacja pracy specjalisty [2h]

  • Jak przyspieszy膰 swoj膮 prac臋?
  • Na co zwraca膰 szczeg贸ln膮 uwag臋 podczas kreacji i konfiguracji reklam w systemie Google Ads?
  • Dodatkowe u偶yteczne narz臋dzia i tipy bran偶owe

Trenerzy

inmarketing digital agency Patryk Chwialkowski 1

Patryk Chwia艂kowski

Zajmuje si臋 strategiami marketingowymi, konfiguracj膮 p艂atnych reklam w systemach reklamowych i uczestniczy w procesach kreatywnych. Pasjonuj臋 si臋 marketingiem internetowym i czerpie ogromn膮 przyjemno艣膰 ze szkole艅 os贸b zaczynaj膮cych swoj膮 przygod臋 w marketingu internetowym i p艂atnych systemach reklamowych. Profesjonalny i cierpliwy, dostosowuje odpowiednie podej艣cie do ka偶dego kursanta.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e鈭抦ailowo na hello@inmarketing.pl.