Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads- poziom podstawowy

PPC

Szkolenie podstawowe z Google Ads to idealna okazja dla początkujących, aby poznać świat reklam w wyszukiwarce Google. Dowiesz się, jakie możliwości daje nam Google Ads i jakie korzyści płyną z kampanii reklamowych w tym środowisku. Będziesz miał/a okazję zapoznać się z najważniejszymi terminami i dodatkowymi narzędziami, aby móc skutecznie zarządzać kampaniami i osiągnąć swoje cele biznesowe. Szkolenie pomoże Ci zrozumieć, jak działa Google Ads oraz jakie są najlepsze praktyki dla marketera, aby skutecznie wykorzystać tę platformę reklamową.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Marketerzy
  • Osoby pragnące rozpocząć pracę w marketingu internetowym

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-6 osób

Czas trwania

8 godzin

Cele szkolenia

Zdobycie podstawowych umiejętności w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w systemie Google Ads, w tym:

  • nauczenie uczestników “jak myśli specjalista od płatnych reklam”,
  • omówienie, w jaki sposób tworzyć kampanie i jak je konfigurować,
  • wyjaśnienie, jak optymalizować reklamy i szukać elementów, które można poprawić,
  • pokazanie, jak usprawnić i przyspieszyć swoją pracę.

Korzyści dla Ciebie

  • Dowiesz się, jak budować konto, jego hierarchię i priorytetyzować istotne elementy.
  • Dowiesz się, na co zwracać uwagę podczas konfiguracji swoich reklam.
  • Dowiesz się, jak ulepszać swoje kampanie i reklamy.
  • Dowiesz się, jak myśli marketingowiec, na co zwraca uwagę i jakie zadaje pytania podczas budowy kampanii reklamowych.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + ściągę do szybkiego konfigurowania kampanii

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Kreowanie kampanii [3h]

  • Co oferuje system Google Ads?
  • Budowanie hierarchii kampanii
  • Budowanie hierarchii grup reklamowych
  • Jak ustalić budżet reklamowy?
  • Szukanie i wybór słów kluczowych
  • Systemy ustalania stawek
  • Odbiorcy Google: standardowi i niestandardowi
  • Jak pisać teksty reklamowe?
  • Jaką kampanię wybrać do konkretnego zadania?
  • Podstawy remarketingu w analityce
  • Google Ads editor

Moduł 2. Optymalizacja kampanii [3h]

  • Optymalizacja lokalizacji
  • Optymalizacja harmonogramu
  • Optymalizacja uwzględniające różnice płciowe
  • Optymalizacja na urządzenia
  • Optymalizacja stawek za słowa kluczowe
  • Wykluczanie standardowe i przez listy wykluczeń
  • Rozdzielanie dużych kampanii na mniejsze i minimalistyczne

Moduł 3. Optymalizacja pracy specjalisty [2h]

  • Jak przyspieszyć swoją pracę?
  • Na co zwracać szczególną uwagę podczas kreacji i konfiguracji reklam w systemie Google Ads?
  • Dodatkowe użyteczne narzędzia i tipy branżowe

Trenerzy

inmarketing digital agency Jakub Gilge 1

Jakub Gilge

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat. Jego głównym obszarem działalności jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.