Prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads- Poziom podstawowy

PPC

Poznaj podstawowe mo偶liwo艣ci systemu Facebook Ads i naucz si臋 samodzielnie stawia膰 pierwsze kampanie reklamowe. Na tym szkoleniu trener przeprowadzi Ci臋 przez ka偶dy zakamarek mened偶era reklam i precyzyjnie wyja艣ni, na co powinno si臋 zwraca膰 uwag臋. Wszystko to w prostym i wa偶nym celu – aby osi膮ga膰 mierzalne, skuteczne wyniki i nie przepala膰 bud偶etu reklamowego. Naucz si臋 budowa膰 kampanie, tworzy膰 kreacj臋 oraz analizowa膰 wyniki i wprowadza膰 niezb臋dne optymalizacje w systemie reklamowym Facebooka

Um贸w si臋 na szkolenie Dowiedz si臋 wi臋cej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • W艂a艣ciciele ma艂ych i 艣rednich firm
  • Marketerzy
  • Specjali艣ci ds. social media
  • Influencerzy i blogerzy
  • Osoby pragn膮ce rozpocz膮膰 prac臋 w marketingu internetowym

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestnik贸w

1-6 os贸b

Czas trwania

5-6 godzin

Cele szkolenia

  • Przyswojenie podstawowych umiej臋tno艣ci w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads, w tym:
    • jak wykorzysta膰 Facebook Ads do rozwoju w艂asnego biznesu,
    • jak odpowiednio dobiera膰 i tworzy膰 grupy docelowe,
    • jak planowa膰 bud偶et kampanii,
    • jak konfigurowa膰 ustawienia kampanii,
    • jak tworzy膰 atrakcyjne kreacje reklamowe,
    • jak optymalizowa膰 kampanie reklamowe.

 

  • Przyswojenie podstawowych umiej臋tno艣ci w zakresie analityki i zagadnie艅 technicznych funkcjonowania systemu reklamowego Facebook Ads. Dowiesz si臋:
    • jak za艂o偶y膰 konto firmowe i konto reklamowe,
    • jak utworzy膰 piksel Facebooka,
    • jak konfigurowa膰 zdarzenia i mierzy膰 konwersje,
    • jak analizowa膰 dane i wyci膮ga膰 z nich wnioski.

Korzy艣ci dla Ciebie

  • Zdob臋dziesz praktyczn膮 wiedz臋 z zakresu systemu Facebook Ads do wykorzystania we w艂asnym zakresie po uko艅czeniu szkolenia.
  • Poznasz gotowe i sprawdzone rozwi膮zania w zakresie kampanii reklamowych na Facebooku.
  • Otrzymasz wszystkie potrzebne Ci informacje w spos贸b przejrzysty i zrozumia艂y.
  • Dowiesz si臋 wi臋cej o tipach bran偶owych, wskaz贸wkach i trendach w Facebook Ads.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkow膮 godzin臋 konsultacji z trenerem

Prezentacj臋 ze szkolenia

Pigu艂k臋 wiedzy + checklist臋 zada艅

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Modu艂 1. Facebook Business Manager [1h]

  • Wprowadzenie do systemu Facebook Ads
  • Zak艂adanie Facebook Business Managera
  • U偶ytkownicy, Strony i Konta reklamowe
  • 殴r贸d艂a danych
  • Bezpiecze艅stwo marki – domeny
  • Informacje o firmie i ustawienia

Modu艂 2. Mened偶er zdarze艅 - 藕r贸d艂a danych i integracje [0,5h]

  • Panel g艂贸wny (przegl膮d, diagnostyka, ustawienia)
  • Zagregowane zdarzenia
  • Testowanie zdarze艅
  • Konwersje niestandardowe

Modu艂 3. Mened偶er reklam - ustawianie kampanii [2,5h]

  • Panel g艂贸wny (przegl膮d, narz臋dzia, menu)
  • Nawigacja (zakres dat, kolumny, filtry, poziom reklamy, pomoc)
  • Cel: budowanie 艣wiadomo艣ci (kampanie zasi臋gowe, rozpoznawalno艣膰 marki)
  • Cel: budowanie zainteresowania (ruch, aktywno艣膰, instalacja aplikacji, wy艣wietlenie filmu, pozyskiwanie kontakt贸w, wiadomo艣ci)
  • Cel: konwersja (konwersje, sprzeda偶 z katalogu, ruch w firmie)
  • Grupy odbiorc贸w
  • Umiejscowienia
  • Raporty dotycz膮ce reklam
  • Cz臋艣膰 膰wiczeniowa – tworzenie wybranych kampanii reklamowych

Modu艂 4. Tworzenie kreacji reklamowych [0,5h]

  • Promocja post贸w organicznych
  • Elementy kreacji – grafik/wideo oraz ich formaty
  • Tworzenie efektywnych tekst贸w reklamowych
  • Nag艂贸wki, opisy oraz CTA

Modu艂 5. Analiza wynik贸w kampanii [0,5h]

  • Podstawowe statystyki do analizy kampanii
  • Wyci膮ganie wniosk贸w i formy optymalizacji

Modu艂 6. Mened偶er sprzeda偶y - DODATKOWY [1h]

  • Panel g艂贸wny (przegl膮d, narz臋dzia)
  • Przedmioty (filtry, problemy)
  • Zestawy (tworzenie zestaw贸w, filtry, r臋czne dodawanie przedmiot贸w)
  • Mo偶liwe problemy (informacje, weryfikacje)
  • 殴r贸d艂a danych (艂膮czenie katalogu produktowego)
  • Sprzeda偶 (sklep na Instagramie oraz Facebooku)
  • Ustawienia i integracja

Trenerzy

inmarketing digital agency Wojciech Stola 1

Wojciech Stola

Specjalizuje si臋 w marketingu internetowym - obs艂uguje popularne systemy reklamowe oraz zarz膮dza projektami. Szczeg贸ln膮 sympati膮 darzy Facebook Ads, ale ch臋tnie wykorzystuje do艣wiadczenie zdobyte w innych systemach takich jak Google Ads czy Twitter Ads. Zwolennik tytanicznej pracy, dla Wojtka nie ma rzeczy niemo偶liwych. Ma do艣wiadczenie w pracy w agencji marketingowej i software housie.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Aleksandra Habiera 1

Aleksandra Habiera

Jej specjalizacj膮 w marketingu internetowym jest obs艂uga p艂atnych system贸w reklamowych social ads oraz project management. Oczkiem w g艂owie s膮 reklamy Facebook Ads, ale z ch臋ci膮 rozwija si臋 w innych systemach np. TikTok Ads czy Pinterest Ads. Nie boi si臋 wyzwa艅, zawsze otwarta na nowo艣ci. Zwraca uwag臋 na najmniejsze szczeg贸艂y i dba o to, 偶eby wszystko by艂o zrobione nie tylko dobrze, ale te偶 estetycznie.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Karol Siodmiak 1

Karol Si贸dmiak

Specjalizuje si臋 w prowadzeniu dzia艂a艅 marketingowych dla sektora M艢P. W e-marketingu obecny od blisko 10 lat - aktualnie skupia si臋 na Performance Marketingu. Doradza, pomaga i szkoli z zakresu marketingu internetowego. Pracowa艂 dla firm i klient贸w z r贸偶norodnych bran偶 鈥 uwa偶a, 偶e im trudniejszy produkt lub us艂uga do sprzeda偶y, tym lepiej i ciekawiej.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e鈭抦ailowo na hello@inmarketing.pl.