Prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads- Poziom podstawowy

PPC

Poznaj podstawowe możliwości systemu Facebook Ads i naucz się samodzielnie stawiać pierwsze kampanie reklamowe. Na tym szkoleniu trener przeprowadzi Cię przez każdy zakamarek menedżera reklam i precyzyjnie wyjaśni, na co powinno się zwracać uwagę. Wszystko to w prostym i ważnym celu – aby osiągać mierzalne, skuteczne wyniki i nie przepalać budżetu reklamowego. Naucz się budować kampanie, tworzyć kreację oraz analizować wyniki i wprowadzać niezbędne optymalizacje w systemie reklamowym Facebooka

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele małych i średnich firm
  • Marketerzy
  • Specjaliści ds. social media
  • Influencerzy i blogerzy
  • Osoby pragnące rozpocząć pracę w marketingu internetowym

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-6 osób

Czas trwania

5-6 godzin

Cele szkolenia

  • Przyswojenie podstawowych umiejętności w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads, w tym:
    • jak wykorzystać Facebook Ads do rozwoju własnego biznesu,
    • jak odpowiednio dobierać i tworzyć grupy docelowe,
    • jak planować budżet kampanii,
    • jak konfigurować ustawienia kampanii,
    • jak tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe,
    • jak optymalizować kampanie reklamowe.

 

  • Przyswojenie podstawowych umiejętności w zakresie analityki i zagadnień technicznych funkcjonowania systemu reklamowego Facebook Ads. Dowiesz się:
    • jak założyć konto firmowe i konto reklamowe,
    • jak utworzyć piksel Facebooka,
    • jak konfigurować zdarzenia i mierzyć konwersje,
    • jak analizować dane i wyciągać z nich wnioski.

Korzyści dla Ciebie

  • Zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu systemu Facebook Ads do wykorzystania we własnym zakresie po ukończeniu szkolenia.
  • Poznasz gotowe i sprawdzone rozwiązania w zakresie kampanii reklamowych na Facebooku.
  • Otrzymasz wszystkie potrzebne Ci informacje w sposób przejrzysty i zrozumiały.
  • Dowiesz się więcej o tipach branżowych, wskazówkach i trendach w Facebook Ads.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Facebook Business Manager [1h]

  • Wprowadzenie do systemu Facebook Ads
  • Zakładanie Facebook Business Managera
  • Użytkownicy, Strony i Konta reklamowe
  • Źródła danych
  • Bezpieczeństwo marki – domeny
  • Informacje o firmie i ustawienia

Moduł 2. Menedżer zdarzeń - źródła danych i integracje [0,5h]

  • Panel główny (przegląd, diagnostyka, ustawienia)
  • Zagregowane zdarzenia
  • Testowanie zdarzeń
  • Konwersje niestandardowe

Moduł 3. Menedżer reklam - ustawianie kampanii [2,5h]

  • Panel główny (przegląd, narzędzia, menu)
  • Nawigacja (zakres dat, kolumny, filtry, poziom reklamy, pomoc)
  • Cel: budowanie świadomości (kampanie zasięgowe, rozpoznawalność marki)
  • Cel: budowanie zainteresowania (ruch, aktywność, instalacja aplikacji, wyświetlenie filmu, pozyskiwanie kontaktów, wiadomości)
  • Cel: konwersja (konwersje, sprzedaż z katalogu, ruch w firmie)
  • Grupy odbiorców
  • Umiejscowienia
  • Raporty dotyczące reklam
  • Część ćwiczeniowa – tworzenie wybranych kampanii reklamowych

Moduł 4. Tworzenie kreacji reklamowych [0,5h]

  • Promocja postów organicznych
  • Elementy kreacji – grafik/wideo oraz ich formaty
  • Tworzenie efektywnych tekstów reklamowych
  • Nagłówki, opisy oraz CTA

Moduł 5. Analiza wyników kampanii [0,5h]

  • Podstawowe statystyki do analizy kampanii
  • Wyciąganie wniosków i formy optymalizacji

Moduł 6. Menedżer sprzedaży - DODATKOWY [1h]

  • Panel główny (przegląd, narzędzia)
  • Przedmioty (filtry, problemy)
  • Zestawy (tworzenie zestawów, filtry, ręczne dodawanie przedmiotów)
  • Możliwe problemy (informacje, weryfikacje)
  • Źródła danych (łączenie katalogu produktowego)
  • Sprzedaż (sklep na Instagramie oraz Facebooku)
  • Ustawienia i integracja

Trenerzy

inmarketing digital agency Wojciech Stola 1

Wojciech Stola

Specjalizuje się w marketingu internetowym - obsługuje popularne systemy reklamowe oraz zarządza projektami. Szczególną sympatią darzy Facebook Ads, ale chętnie wykorzystuje doświadczenie zdobyte w innych systemach takich jak Google Ads czy Twitter Ads. Zwolennik tytanicznej pracy, dla Wojtka nie ma rzeczy niemożliwych. Ma doświadczenie w pracy w agencji marketingowej i software housie.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Aleksandra Habiera 1

Aleksandra Habiera

Jej specjalizacją w marketingu internetowym jest obsługa płatnych systemów reklamowych social ads oraz project management. Oczkiem w głowie są reklamy Facebook Ads, ale z chęcią rozwija się w innych systemach np. TikTok Ads czy Pinterest Ads. Nie boi się wyzwań, zawsze otwarta na nowości. Zwraca uwagę na najmniejsze szczegóły i dba o to, żeby wszystko było zrobione nie tylko dobrze, ale też estetycznie.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Karol Siodmiak 1

Karol Siódmiak

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla sektora MŚP. W e-marketingu obecny od blisko 10 lat - aktualnie skupia się na Performance Marketingu. Doradza, pomaga i szkoli z zakresu marketingu internetowego. Pracował dla firm i klientów z różnorodnych branż – uważa, że im trudniejszy produkt lub usługa do sprzedaży, tym lepiej i ciekawiej.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.