Zbuduj swoją markę osobistą krok po kroku - szkolenie dla przedsiębiorców

Biznes, Komunikacja

Czy możesz o sobie powiedzieć, że masz dobry wizerunek w Internecie? Pamiętaj, że Twoja marka osobista przedsiębiorcy znacząco wpływa także na wizerunek Twojej firmy.

Na tym szkoleniu pokażemy Tobie, jak zbudować swoją profesjonalną markę osobistą oraz w jaki sposób może przełożyć się to na osiągnięcie celów biznesowych Twojej firmy. Poznaj z nami portal LinkedIn od A do Z i dowiedz się, jak skutecznie działać w tym kanale, i nie tylko.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

Właściciele małych i średnich firm

Forma

Stacjonarnie lub zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-4 osób

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, jak ważne jest budowanie swojej marki osobistej i jak może wpłynąć na prowadzoną firmę.
  • Pokazanie uczestnikom, czym cechuje się portal LinkedIn i jak jest istotny, w kontekście budowania marki osobistej.
  • Pokazanie (na przykładach) jak prowadzić skuteczne działania w tym portalu.
  • Przedstawienie innych alternatyw (kanałów) i pokazanie plusów i minusów.

Korzyści dla Ciebie

  • Zrozumiesz, jak ważne jest budowanie marki osobistej, w kontekście prywatnym, jak i przedsiębiorstwa.
  • Poznasz portale społecznościowe do prowadzenia marki osobistej, z naciskiem na LinkedIn. Przećwiczysz przykładowe zachowania w portalu. Poznasz benchmarki z branży – dobre przykłady.
  • Będziesz miał/a szansę spojrzeć na temat budowy marki osobistej od strony strategiczno-teoretycznej (cele, sposoby komunikacji), jak i praktycznej (poznanie systemu, tworzenie treści, narzędzia pomagające w prowadzeniu profilu, przekształcenie profilu osobistego w bardziej biznesowy).

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Jak zbudować markę osobistą. Część teoretyczna [2h]

  • Strategia marki osobistej, czyli jak zaplanować świadome i spójne działania wspierające nasze zawodowe cele.
  • Marka osobista vs. marka firmy. Jak na siebie wpływają i jak zachować spójność komunikatów.
  • Komunikacja marki oparta o analizę archetypów marki, czyli jak komunikować w oparciu o swoje mocne strony.
  • Budowanie biznesowych relacji w social media, czyli netykieta mediów społecznościowych i sposób na zdobycie uwagi odbiorców.
  • Cechy poszczególnych portali społecznościowych. Omówienie platformy LinkedIn.

Moduł 2. Marka osobista na Linkedinie - jak prowadzić działania. Narzędzia i przykłady [2h]

  • Jak zacząć – założyć profil lub zmienić istniejący w bardziej biznesowy.
  • Codzienna aktywność w social media.
  • Tworzenie treści do social media – teksty, grafiki, video
  • Budowanie sieci kontaktów. Networking biznesowy.
  • Przykłady dobrych praktyk.
  • Wstęp do pozyskiwania leadów sprzedażowych poprzez LinkedIn.
  • Zasady pisania wiadomości na LinkedIn.
  • ĆWICZENIA.
  • Wzajemne audyty profili osobistych. Ćwiczenia w grupach lub 1 vs. 1 z trenerem.
  • Q&A.

Moduł 3. Rekrutowanie pracowników poprzez LinkedIn - DODATKOWY [2h]

  • Bezpłatne i płatne sposoby rekrutacji na LinkedIn.
  • Tworzenie profesjonalnego ogłoszenia o pracę.
  • Jak filtrować na LinkedIn – wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy.
  • Jak redagować wiadomości do kandydatów – skuteczne zaproszenie do kontaktu.

Trenerzy

inmarketing digital agency Karol Siodmiak 1

Karol Siódmiak

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla sektora MŚP. W e-marketingu obecny od blisko 10 lat - aktualnie skupia się na Performance Marketingu. Doradza, pomaga i szkoli z zakresu marketingu internetowego. Pracował dla firm i klientów z różnorodnych branż – uważa, że im trudniejszy produkt lub usługa do sprzedaży, tym lepiej i ciekawiej.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Jakub Gilge 1

Jakub Gilge

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat. Jego głównym obszarem działalności jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Iwa Costa 1

Iwa Costa

Ekspert w obszarze marketingu strategicznego, komunikacji i personal brandingu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie w dużych organizacjach międzynarodowych m.in. w zarządzaniu zespołami, realizacji celów biznesowych na rynku B2C i B2B, projektowaniu nowych produktów, zarządzaniu projektami, wdrażaniu zmian organizacyjnych i budowaniu zespołów.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.