Od pomysłu po realizację, czyli jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki

Biznes, Komunikacja

Czy możesz powiedzieć, że wiesz, jak powinna komunikować się Twoja marka? Czy wiesz do kogo docierasz, i co chcesz przekazać swoim potencjalnym klientom?

Uporządkowanie komunikacji pozwoli Twojej firmie na osiągniecie sukcesu w zakresie wizerunku, jak i wyników sprzedażowych.

Na tym szkoleniu przejdziesz z nami krok po kroku przez każdy element komunikacji Twojej marki. Efektem finalnym będzie pełna, wypracowana przez Ciebie strategia komunikacji, którą następnie wdrożysz w życie – zaczniesz od koncepcji, a skończysz na działaniu!

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele i osoby odpowiedzialne za działania marketingowe małych i średnich firm, którzy posiadają już zdefiniowany i uporządkowany koncept marki i chcą ułożyć jej komunikację z rynkiem.

Forma

Zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-12

Czas trwania

6 godzin

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, że uporządkowana komunikacja marki ma wpływ na jej sukces wizerunkowy i sprzedażowy.
  • Zapoznanie z elementami strategii komunikacji oraz z procesem jej tworzenia.
  • Samodzielne przećwiczenie poszczególnych kroków budowania strategii komunikacji na przykładzie własnej marki (firmy, którą reprezentuję).

Korzyści dla Ciebie

  • Poznasz, jak krok po kroku przygotować strategię komunikacji marki.
  • Zrozumiesz, że właściwie opracowana strategia komunikacji pomoże marce dotrzeć ze spójnym przekazem i właściwymi kanałami do odpowiedniej grupy klientów, co docelowo przełoży się na wynik sprzedażowy.
  • Przygotujesz zarys strategii komunikacji dla marki, którą zarządzasz.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Przygotuj strategię swojej marki [6h]

  • Przyjrzenie się odbiorcom marki – kim są, co chcą zobaczyć, usłyszeć, poczuć i zrozumieć, kiedy wejdą w kontakt z marką.
  • Audyt aktualnej komunikacji marki – ocena spójności komunikatu zawartego w strategii marki vs. informacje na stronie www, w social media, wykorzystywanych materiałach.
  • Analiza nazwy i logo marki – jaki przekaz niosą i jak wpływają na komunikację marki z rynkiem.
  • Zbudowanie “perception shift” czyli określenie jakie zmiany w postrzeganiu marka musi dokonać poprzez komunikację.
  • Wybór kluczowych elementów komunikacji, które zbudują docelowy wizerunek marki.
  • Dobór odpowiedniego języka, tonu i stylu komunikacji marki, aby była zrozumiana i właściwie odbierana przez klientów.
  • Znalezienie kontekstów komunikacyjnych – o czym może mówić marka, aby zainteresować sobą odbiorców, jednocześnie budując założony wizerunek.
  • Dopasowanie kanałów i narzędzi komunikacji – znalezienie punktów styku klientów z marką, zdefiniowanie ich zawartości oraz roli w porozumiewaniu marki się z rynkiem.

Trenerzy

inmarketing digital agency Iwa Costa 1

Iwa Costa

Ekspert w obszarze marketingu strategicznego, komunikacji i personal brandingu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie w dużych organizacjach międzynarodowych m.in. w zarządzaniu zespołami, realizacji celów biznesowych na rynku B2C i B2B, projektowaniu nowych produktów, zarządzaniu projektami, wdrażaniu zmian organizacyjnych i budowaniu zespołów.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Jakub Gilge 1

Jakub Gilge

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat. Jego głównym obszarem działalności jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Krzysztof Gorecki 1

Krzysztof Gorecki

Przedsiębiorca, CEO w inmarketing digital agency, lider niemal 30-osobowej agencji marketingowej, konsultant biznesowy i szkoleniowiec. Zapewnia firmom przewidywalne rezultaty marketingowe przy współpracy budowanej na partnerskich relacjach. Zarządzanie agencją pozwala mu z sukcesem realizować obsługę dla znanych marek i klientów.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.