Marka w umysłach i sercach odbiorców - jak zdefiniować spójny koncept marki, który odpowiednio umiejscowi ją na rynku

Biznes, Komunikacja

Czy wiesz strategia marki to obowiązkowy element każdego brandu bez względu na rynek, na którym działa? Zebranie w jednym miejscu odpowiedzi na wszystkie najbardziej istotne kwestie dotyczące marki zapobiega działaniu “po omacku” i umożliwia prezentowanie marki światu w spójny sposób.

Uporządkowanie konceptu marki pozwoli Twojej firmie podejmować właściwe działania marketingowe i umacniać jej pozycję na rynku.

Na tym szkoleniu przejdziesz z nami krok po kroku przez każdy element strategii marki na przykładach, a efektem finalnym będzie pełen, wypracowana przez Ciebie koncept marki, którą zarządzasz.

Umów się na szkolenie Dowiedz się więcej

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Właściciele i osoby odpowiedzialne za działania marketingowe małych i średnich firm, które posiadają już markę, ale chcą ją uporządkować i zacząć działać zgodnie ze strategią marki
  • Właściciele i osoby odpowiedzialne za działania marketingowe małych i średnich firm, którzy chcą wykreować nową markę – mają pomysł i potrzebują go „poukładać” marketingowo.

Forma

Zdalnie

Kiedy?

W dogodnym dla Ciebie terminie

Liczba uczestników

1-12 osób

Czas trwania

6 godzin

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestników, że spójna, przemyślana strategia marki przekłada się na jej efektywne działania marketingowe i w efekcie na jej sukces wizerunkowy i sprzedażowy.
  • Zapoznanie z elementami strategii marki oraz z procesem jej tworzenia.
  • Samodzielne przećwiczenie poszczególnych kroków budowania strategii marki na przykładzie własnej marki (firmy, którą reprezentuję).

Korzyści dla Ciebie

  • Poznasz, jak krok po kroku przygotować strategię marki.
  • Zrozumiesz, że spójny koncept marki jest pomocny w pracach kreacyjnych, doborze narzędzi promocyjnych, komunikacji oraz aktywnościach offline i online, co docelowo przekłada się na efektywniejsze działania.
  • Przygotujesz zarys założeń strategicznych dla marki, którą zarządzasz.

Po szkoleniu otrzymasz od nas

Dodatkową godzinę konsultacji z trenerem

Prezentację ze szkolenia

Pigułkę wiedzy + checklistę zadań

Certyfikat i potwierdzenie odbycia szkolenia

Ramowy program szkolenia

Moduł 1. Przygotuj strategię swojej marki [6h]

  • Wybór i szczegółowa charakterystyka klientów (kim są, co jest dla nich ważne, ich potrzeby i problemy, na które może odpowiedzieć marka); stworzenie person pomocnych w budowaniu pozycji marki na rynku.
  • Określenie misji, wizji i wartości marki – nazwanie po co została stworzona marka, co może wnieść na rynek oraz jakimi wartościami będzie się kierować.
  • Przyjrzenie się konkurentom (kim są, co obiecują klientom), aby stworzyć koncept wyróżniający markę na rynku.
  • Zdefiniowanie głównych założeń marki – jaką obietnicę może złożyć klientom, co ją wyróżnia/w czym jest lepsza od konkurencji, jakie korzyści oferuje klientom (racjonalne i emocjonalne), RTB (jakie fakty uwiarygodniają obietnicę marki), esencja, USP (unikalna cecha sprzedażowa marki).
  • Zdefiniowanie docelowego wizerunku marki – określenie jak marka chce być postrzegana przez rynek.
  • Stworzenie świata marki – wyszukanie obrazów, symboli, kolorów, opowieści itp. podkreślających o czym i jaka jest marka, aby ułatwić klientom jej zrozumienie i właściwy „odbiór” i docelowo zachęcić do zakupów.

Trenerzy

inmarketing digital agency Iwa Costa 1

Iwa Costa

Ekspert w obszarze marketingu strategicznego, komunikacji i personal brandingu. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie w dużych organizacjach międzynarodowych m.in. w zarządzaniu zespołami, realizacji celów biznesowych na rynku B2C i B2B, projektowaniu nowych produktów, zarządzaniu projektami, wdrażaniu zmian organizacyjnych i budowaniu zespołów.

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Jakub Gilge 1

Jakub Gilge

Specjalizuje się w prowadzeniu działań marketingowych dla branży przemysłowej oraz edukacyjnej. W marketingu działa od blisko 10 lat. Jego głównym obszarem działalności jest tworzenie strategii marketingowych, realizacja działań marketingowych w internecie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu e-marketingu

Poznaj mnie
inmarketing digital agency Krzysztof Gorecki 1

Krzysztof Gorecki

Przedsiębiorca, CEO w inmarketing digital agency, lider niemal 30-osobowej agencji marketingowej, konsultant biznesowy i szkoleniowiec. Zapewnia firmom przewidywalne rezultaty marketingowe przy współpracy budowanej na partnerskich relacjach. Zarządzanie agencją pozwala mu z sukcesem realizować obsługę dla znanych marek i klientów.

Poznaj mnie

Zarezerwuj to szkolenie

Zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem marketingu Filipem Majchrzakiem+48536806304 lub e−mailowo na hello@inmarketing.pl.