Go艣ciem odcinka jest Marta machura, ekspert Google Ads w Semcore, kt贸ra zajmuj si臋 pozycjonowaiem i reklamami w Google. 

W 5. odcinku Okienka Inmarketingowego, kt贸re odby艂o si臋 28 maja 2021 r. Karol Si贸dmiak z naszym go艣ciem postaraj膮 si臋 odpowiedzie膰 na bardzo wa偶ne pytanie dla promocji biznesu w Internecie – Facebook Ads czy Google Ads? Odpowiedz膮 m.in. na pytania:

– Na kt贸ry kana艂 powinny postawi膰 wybrane bran偶e?

– Czym jest efekt synergii?

– Jakie s膮 niestandardowe i zaawansowane rozwi膮zania w Google Ads i Facebook Ads?

– Kt贸ry system reklamowy ma wi臋cej zalet?

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.

Odcinek obejrze膰 mo偶ecie tutaj: