Gościem odcinka jest Marta machura, ekspert Google Ads w Semcore, która zajmuj się pozycjonowaiem i reklamami w Google. 

W 5. odcinku Okienka Inmarketingowego, które odbyło się 28 maja 2021 r. Karol Siódmiak z naszym gościem postarają się odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie dla promocji biznesu w Internecie – Facebook Ads czy Google Ads? Odpowiedzą m.in. na pytania:

– Na który kanał powinny postawić wybrane branże?

– Czym jest efekt synergii?

– Jakie są niestandardowe i zaawansowane rozwiązania w Google Ads i Facebook Ads?

– Który system reklamowy ma więcej zalet?

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.

Odcinek obejrzeć możecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=Z2WWl2X3EZo&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=5