16. Okienko Inmarketingowe odbyło się 21 marca, gościem odcinka była Renata Marcinowska, jedna z pierwszych w Polsce dnunastu certyfikowanych Chef Happinness Oficerów międzynarodowej organizacji Woohoo Inc. Jest to organizacja, która zrzesza managerów z całego świata i jej celem jest tworzenie szczęśliwych miejsc pracy.

Misją naszego gościa jest połączenie swojej miłości do jedzenia i gastronii z poprawianiem zaangażowania i szczęścia zespołu. Od ponad 7 lat rozwija branżę startupów gastronomicznych. W trakcie spotkania wyjaśni co oznaczają określenia superfood i comfort food, jak zmieniła się rola jedzenia w naszym życiu. Jak namieszał covid w branży restauracyjnej, jak wzrosła świadomość klienta i co to oznacza dla restauratorów. Dowiedz więcej!

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.

Odcinek obejrzeć możecie tutaj: