W 13. Okienku Inmarketingowym skupimy si臋 na Black Friday, kt贸ry jest kochany przez klient贸w i marketer贸w na ca艂ym 艣wiecie. 呕eby jednak osi膮gn膮膰 zamierzone efekty, niezb臋dne s膮 odpowiednio wcze艣nie podj臋te dzia艂ania i starannie opracowana strategia marketingowa.

Go艣ciem spotkania jest Jakub Gilge – strateg z wieloletnim do艣wiadczeniem, kt贸ry przygotowywa艂 kampanie dla wielu sklep贸w internetowych. Opowiada mi臋dzy innymi o:

  • planowaniu bud偶et贸w,
  • przygotowywaniu kampani p艂atnych,
  • sposobach na udoskonalenie storny WWW,
  • planowaniu dzia艂a艅.

Okienko inmarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, PPC Specialist. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.

Odcinek obejrze膰 mo偶ecie tutaj: