30 marca 2021 r. odby艂o si臋 pierwsze spotkanie w ramach cyklu Okienko InMarketingowe, zainicjowanego przez Karola Si贸dmiaka. Pierwszym go艣ciem jest jego wsp贸艂pracownik z obszaru PPC Wojciech Stola.

W tym odcinku opowiadaj膮 o kampaniach Facebook Ads dla e-commerce i t艂umacz膮 mi臋dzy innymi:

– O czym nale偶y pami臋ta膰 stawiaj膮c kampanie p艂atne na Facebooku?

– Jak wykorzysta膰 pe艂en potencja艂 systemu w reklamach dla sklep贸w internetowych?

– Jak wygl膮da klasyczny lejek zakupowy przy u偶yciu p艂atnych reklam?

– Czym jest ten s艂ynny piksel, jakie mamy dost臋pne konwersje i jak ustawi膰 skuteczny remarketing?

Okienko InMarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, kt贸rym gospodarzem jest Karol Si贸dmiak, PPC Manager. Spotkania odbywaj膮 si臋 艣rednio co 2-3 tygodnie z osobami wewn膮trz firmy, jak i z go艣膰mi z zewn膮trz.

Odcinek obejrze膰 mo偶ecie tutaj: