30 marca 2021 r. odbyło się pierwsze spotkanie w ramach cyklu Okienko InMarketingowe, zainicjowanego przez Karola Siódmiaka. Pierwszym gościem jest jego współpracownik z obszaru PPC Wojciech Stola.

W tym odcinku opowiadają o kampaniach Facebook Ads dla e-commerce i tłumaczą między innymi:

– O czym należy pamiętać stawiając kampanie płatne na Facebooku?

– Jak wykorzystać pełen potencjał systemu w reklamach dla sklepów internetowych?

– Jak wygląda klasyczny lejek zakupowy przy użyciu płatnych reklam?

– Czym jest ten słynny piksel, jakie mamy dostępne konwersje i jak ustawić skuteczny remarketing?

Okienko InMarketingowe to cykliczne livy na Facebooku, którym gospodarzem jest Karol Siódmiak, PPC Manager. Spotkania odbywają się średnio co 2-3 tygodnie z osobami wewnątrz firmy, jak i z gośćmi z zewnątrz.

Odcinek obejrzeć możecie tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=Augyy72w1lI&list=PLNVuWQ09hUWHOZdTVGJbUhUOKlvlLD7LK&index=1