Social Media Specialist /
Social Media Manager
5 500 – 10 000 PLN brutto miesięcznie
Forma zatrudnienia: Zlecenie / UOP / B2B
O inmarketing
Jesteśmy grupą specjalistów od marketingu, którzy współpracują, by rozwijać biznesy naszych Klientów. Znamy trendy w marketingu – wiemy co się klika i lubimy, gdy nasze projekty nabierają skrzydeł. Czujesz, że pasujesz do naszej ekipy?
Koniecznie zostaw nam swoje CV – może to właśnie Ciebie brakuje w naszym teamie?
Czym będziesz się u nas zajmować?
- Udziałem w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
- Samodzielną obsługą projektów social media.
- Dbaniem o spójny przekaz na wszystkich kanałach społecznościowych.
- Przygotowywaniem harmonogramów publikacji i koordynacją publikacji.
- Tworzeniem contentu wideo dla klientów – zbieraniem pomysłów, nagrywaniem materiałów, montażem, publikacją.
- Tworzeniem treści publikacji na potrzeby komunikacji w Social Media.
- Zarządzaniem pracą zespołu social media.
- Raportowaniem efektywności prowadzonych działań.
- Współpracą z pozostałymi działami Agencji.
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli masz
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest).
- Umiejętność tworzenia i wdrażania planów komunikacji w social media.
- “Lekkie pióro” i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści.
- Znajomość trendów, formatów, specyfiki i wskaźników w mediach społecznościowych.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Umiejętność analizowania efektywności prowadzonych działań, wyciągania na tej podstawie wniosków, raportowania bieżących działań czy przedstawienia rekomendacji.
- Sumienność i dyscyplina oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Kreatywność, zaangażowanie, zmysł estetyczny, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość i otwarta głowa.
- Wiedza z zakresu marketingu, znajomość narzędzi wspierających działania marketingowe.
- Umiejętność tworzenia i montażu krótkich materiałów wideo na potrzeby social media.
- Łatwość komunikowania się z zespołem i klientem.
- Umiejętność pracy w grupie.
- Szczerość, transparentność i otwartość na feedback.
- Wiedza z zakresu funkcjonowania systemów reklamowych w social media, umiejętność promowania treści.
- Doświadczenie w tworzeniu treści graficznych, znajomość narzędzi takich jak: Canva czy Adobe Photoshop.
- Gotowość do pracy stacjonarnie na początkowym etapie współpracy, w biurze w Poznaniu; w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej.
Benefity inmarketing
Praca w inmarketing jest przyjemna nie tylko ze względu na atmosferę, ale też na szereg benefitów, które umilają nam czas po wyjściu z biura.
Proces / Jak wygląda proces rekrutacyjny w inmarketing?
Krok 1
Prześlij nam swoje CV
Jeśli zainteresowało Cię któreś z naszych ogłoszeń, wyśłij nam CV. Chętnie dowiemy się, gdzie pracowałaś/eś wcześniej i czym zajmowałeś się na poszczególnych etapach dotychczasowej kariery.
Krok 2
Czekaj na kontakt
Po zapoznaniu się ze zgłoszeniami, wybierzemy kandydatów, których zaprosimy do dalszego etapu. Czekaj więc na telefon i koniecznie odbierz od nieznajomego numeru!
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna
Po telefonicznym zaproszeniu nadchodzi czas na spotkanie w naszym biurze. Porozmawiamy o zadaniach, które czekają przyszłego pracownika i o Twoich oczekiwaniach.
Krok 4
Witamy na pokładzie!
Jeśli obie strony będą zadowolone z rozmowy rekrutacyjnej, zaprosimy Cię do pracy w inmarketing digital agency. Czuj się tu jak u siebie!
Ważne!
- Uwzględnij informacje o swojej lokalizacji w CV lub wiadomości.
- Koniecznie zawrzyj informacje o klauzuli RODO w CV.
- Aplikacje do ogłoszenia możesz zgłaszać (wymienione różne sposoby)
Dołącz do inmarketing!
Nie znalazłaś/eś stanowiska dla siebie, ale mimo to uważasz, że byłabyś/byłbyś wsparciem dla zespołu inmarketing?
Zadzwoń: +48 536 806 304
Napisz: hello@inmarketing.pl
Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań
Nie zapomnij o umieszczeniu odpowiedniej klauzuli (wzór dostępny poniżej) w treści swojego CV. Bez tego nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”