Social Media Specialist /
Social Media Manager

5 500 – 10 000 PLN brutto miesięcznie

Forma zatrudnienia: Zlecenie / UOP / B2B

kariera ogloszenie hero social media specialist

O inmarketing

Jesteśmy grupą specjalistów od marketingu, którzy współpracują, by rozwijać biznesy naszych Klientów. Znamy trendy w marketingu – wiemy co się klika i lubimy, gdy nasze projekty nabierają skrzydeł. Czujesz, że pasujesz do naszej ekipy?

Koniecznie zostaw nam swoje CV – może to właśnie Ciebie brakuje
w naszym teamie?

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Udziałem w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych.
  • Samodzielną obsługą projektów social media.
  • Dbaniem o spójny przekaz na wszystkich kanałach społecznościowych.
  • Przygotowywaniem harmonogramów publikacji i koordynacją publikacji.
  • Tworzeniem contentu wideo dla klientów – zbieraniem pomysłów, nagrywaniem materiałów, montażem, publikacją.
  • Tworzeniem treści publikacji na potrzeby komunikacji w Social Media.
  • Zarządzaniem pracą zespołu social media.
  • Raportowaniem efektywności prowadzonych działań.
  • Współpracą z pozostałymi działami Agencji.
kariera ogloszenie opis stanowiska

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli masz

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest).
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania planów komunikacji w social media.
  • “Lekkie pióro” i umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści.
  • Znajomość trendów, formatów, specyfiki i wskaźników w mediach społecznościowych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
  • Umiejętność analizowania efektywności prowadzonych działań, wyciągania na tej podstawie wniosków, raportowania bieżących działań czy przedstawienia rekomendacji.
  • Sumienność i dyscyplina oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Kreatywność, zaangażowanie, zmysł estetyczny, dbałość o szczegóły, samodzielność, terminowość i otwarta głowa.
  • Wiedza z zakresu marketingu, znajomość narzędzi wspierających działania marketingowe.
  • Umiejętność tworzenia i montażu krótkich materiałów wideo na potrzeby social media.
  • Łatwość komunikowania się z zespołem i klientem.
  • Umiejętność pracy w grupie.
  • Szczerość, transparentność i otwartość na feedback.
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania systemów reklamowych w social media, umiejętność promowania treści.
  • Doświadczenie w tworzeniu treści graficznych, znajomość narzędzi takich jak: Canva czy Adobe Photoshop.
  • Gotowość do pracy stacjonarnie na początkowym etapie współpracy, w biurze w Poznaniu; w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej.
kariera ogloszenie idealny kandydat

Benefity inmarketing

Praca w inmarketing jest przyjemna nie tylko ze względu na atmosferę, ale też na szereg benefitów, które umilają nam czas po wyjściu z biura.

kariera hub benefity multisport
Karta Multisport
Klucz do aktywnego odpoczynku po burzy mózgów
kariera hub benefity ubezpieczenie medyczne
Prywatne ubezpieczenie medyczne
Dbamy o komfort i zdrowie każdego członka zespołu
kariera hub benefity ubezpieczenie grupowe
Prywatne ubezpieczenie grupowe
Wspieramy rozwój osobisty i zawodowy
kariera hub benefity lekcje angielskiego
Konwersacje z lektorem j. angielskiego
Podnosimy kompetencje językowe z zakresu marketingu i nie tylko
tworzenie www dlaczego inm nowoczesne rozwiania
Bilety na mecze Warty Poznań i PSŻ Poznań
Zapewniamy czas nie tylko w pracy, ale dla zainteresowanych również po pracy 🙂
kariera hub benefity elastyczne godziny
Elastyczne godziny pracy
Dostosowujemy nasze harmonogramy indywidualnie

Proces / Jak wygląda proces rekrutacyjny w inmarketing?

Krok 1
Prześlij nam swoje CV

Jeśli zainteresowało Cię któreś z naszych ogłoszeń, wyśłij nam CV. Chętnie dowiemy się, gdzie pracowałaś/eś wcześniej i czym zajmowałeś się na poszczególnych etapach dotychczasowej kariery.

Krok 2
Czekaj na kontakt

Po zapoznaniu się ze zgłoszeniami, wybierzemy kandydatów, których zaprosimy do dalszego etapu. Czekaj więc na telefon i koniecznie odbierz od nieznajomego numeru!

Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna

Po telefonicznym zaproszeniu nadchodzi czas na spotkanie w naszym biurze. Porozmawiamy o zadaniach, które czekają przyszłego pracownika i o Twoich oczekiwaniach.

Krok 4
Witamy na pokładzie!

Jeśli obie strony będą zadowolone z rozmowy rekrutacyjnej, zaprosimy Cię do pracy w inmarketing digital agency. Czuj się tu jak u siebie!

Ważne!

  • Uwzględnij informacje o swojej lokalizacji w CV lub wiadomości.
  • Koniecznie zawrzyj informacje o klauzuli RODO w CV.
  • Aplikacje do ogłoszenia możesz zgłaszać (wymienione różne sposoby)

Dołącz do inmarketing!

Nie znalazłaś/eś stanowiska dla siebie, ale mimo to uważasz, że byłabyś/byłbyś wsparciem dla zespołu inmarketing?

Zadzwoń: +48 536 806 304

Napisz: hello@inmarketing.pl

Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań

Nie zapomnij o umieszczeniu odpowiedniej klauzuli (wzór dostępny poniżej) w treści swojego CV. Bez tego nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Dołącz do zespołu inm