SchiPolska

Schipolska to firma dostarczająca rozwiązania z zakresu utrzymania ruchu w zakładach przemysłowych. Specjalizuje się w sprzedaży części zamiennych do maszyn przemysłowych, takich jak łańcuchy, koła pasowe czy elementy pneumatyki. Firma działa na rynku od wielu lat, zdobywając zaufanie klientów z branży produkcyjnej i przemysłowej W maju 2020 roku Schipolska zwróciła się do nas z potrzebą zdywersyfikowania źródeł pozyskiwania leadów oraz rozwoju marketingu online, w tym w digitalizacji biznesu.

040c4ddee2bd1562c1fe062c579f1a51

Cele projektu.

Digitalizacja marketingu i wprowadzenie marki Schipolska w świat online

sm

Pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych.

star

Budowanie eksperckiego wizerunku firmy w branży przemysłowej.

art

Optymalizacja doświadczenia użytkownika na stronie internetowej.

Wyzwania.

education

Dotychczasowe, tradycyjne kanały takie jak targi branżowe, networking oraz PR w czasopismach przemysłowych, przestały przynosić oczekiwane rezultaty.

hammer

Sytuacja pandemiczna ograniczyła możliwości korzystania z wyżej wymienionych form promocji.

stars

Brak wcześniej obecności w internecie stanowił wyzwanie do opracowania strategii digitalizacji biznesu.

Strategia

w 4 krokach

Krok 1

Analiza sytuacji wyjściowej

Rozpoczęliśmy współpracę od szczegółowej analizy obecności Schipolska w sieci oraz potencjału wyszukiwań związanych z ich ofertą. Sprawdziliśmy, jakie frazy kluczowe są najczęściej wyszukiwane przez klientów z branży przemysłowej oraz jakie są ich intencje zakupowe.

IMG 20230118 124012

Krok 2

Optymalizacja strony internetowej (SEO)

Wdrożyliśmy szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności witryny Schipolska w wyszukiwarce Google:

  • Wprowadzenie technicznych poprawek na stronie.
  • Dodanie nowych podstron ofertowych.
  • Stworzenie sekcji blogowej z artykułami eksperckimi.
  • Pozycjonowanie kategorii produktowych na frazy o charakterze sprzedażowym.
IMG 20230105 125312

Krok 3

Kampanie Google Ads

Zastosowaliśmy kampanie reklamowe oparte na metodologii STAG (Single Theme Ad Group), aby precyzyjnie odpowiadać na zapytania użytkowników. Nasze działania obejmowały:

  • Kampanie tekstowe w wyszukiwarce
  • Kampanie remarketingowe display
  • Kampanie ochrony marki
home image1

Krok 4

Remarketing i optymalizacja konwersji

Aby odzyskać ruch użytkowników, którzy nie dokonali konwersji przy pierwszej wizycie na stronie, wdrożyliśmy kampanie remarketingowe. Zoptymalizowaliśmy również stronę pod kątem doświadczenia użytkownika (SXO), co przełożyło się na wyższy współczynnik konwersji.

IMG 20230223 090644

Efekty

Co zyskał klient?


people

o 2200%

Wzrost widoczności witryny

dla fraz w TOP10.

group

+1200

Leady sprzedażowe

pozyskane w ciągu czterech lat.

click

27

Średnie miesięczne leady

z formularzy kontaktowych.

Kto odpowiadał za projekt?

Kuba Gilge Head of Strategy

Kuba Gilge

Head of Strategy

Bartłomiej Speth SEO Specialist

Bartłomiej Speth

SEO Specialist

Rafał Baraniecki Head of Technology

Rafał Baraniecki

Head of Technology

Antonina Kwiatkowska Content Manager

Antonina Kwiatkowska

Content Manager

Opinia klienta

Zdecydowanie polecam inmarketing digital agency jako wiarygodnego i doświadczonego partnera biznesowego.Na uwagę zasługuje skuteczność podjętych działań w zakresie marketingu B2B. Specjaliści inmarketing zaprojektowali i wdrożyli strategię marketingową, a następnie wykazali się pełnym profesjonalizmem w obszarze prowadzenia stałych działań z zakresu marketingu B2B.Przeprowadzone kampanie były precyzyjnie i przyniosły oczekiwane rezultaty.

Damian Semba
Dyrektor Zarządzający