Obozowa przygoda

Obozowa Przygoda to marka należąca do grupy Słoneczna Przygoda. Zajmuje się organizacją autorskich obozów i kolonii dla dzieci i młodzieży w wieku 7-17 lat, zarówno w Polsce, jak i za granicą (Hiszpania, Grecja, Włochy). Specjalizują się w dwóch głównych obszarach: zimowych wyjazdach narciarsko-snowboardowych oraz letnich obozach tematycznych (artystycznych, językowych, survivalowych i ogólnorozwojowych). Oferta jest regularnie aktualizowana zgodnie z aktualnymi trendami w branży edukacyjno-rozrywkowej.

Rectangle 23
Rectangle 25

Obozowa przygoda

Obozowa Przygoda to marka należąca do grupy Słoneczna Przygoda. Zajmuje się organizacją autorskich obozów i kolonii dla dzieci i młodzieży w wieku 7-17 lat, zarówno w Polsce, jak i za granicą (Hiszpania, Grecja, Włochy). Specjalizują się w dwóch głównych obszarach: zimowych wyjazdach narciarsko-snowboardowych oraz letnich obozach tematycznych (artystycznych, językowych, survivalowych i ogólnorozwojowych). Oferta jest regularnie aktualizowana zgodnie z aktualnymi trendami w branży edukacyjno-rozrywkowej.

Rectangle 23
Rectangle 25

Cele.

medal

Utrzymanie pozycji lidera na rynku

usług turystyczno – rozrywkowych
dla dzieci i młodzieży.

stars

Utworzenie kompleksowego planu marketingowego,

który zakłada spójność we wszystkich wykorzystywanych kanałach.

pair

Poszerzanie bazy odbiorców

i zwiększanie sprzedaży wśród nowych i obecnych klientów. Lojalizacja klientów.

Wyzwania.

line

Rosnąca konkurencja w branży,

która podnosi jakość oferowanych usług i wymaga jeszcze lepszego wyróżnienia się.

clock

Sezonowość

dwa najważniejsze momenty w roku obejmują promocję zimowych i letnich wyjazdów. Wyzwaniem dla nas było możliwie największe rozciągnięcie sezonu zapisów na obozy.

sm

Potrzeba bardzo kompleksowego podejścia

obsługa klienta obejmuje wiele obszarów marketingu, nie tylko działań performance, ale również social media, wsparcie w tworzeniu materiałów do druku, wsparcie w tworzeniu strony www.

Strategia

Nasza propozycja działań

Krok 1

Dokładna analiza 
potrzeb grupy docelowej

Wyjątkowa grupa docelowa, jaką są rodzice, wymagała od nas równie wyjątkowego podejścia reklamowego. Wiedzieliśmy jak ważne dla rodziców są np. poczucie bezpieczeństwa dzieci. 
W kreacjach skupiamy się na potrzebach i wartościach, które budują zaufanie i wiarygodność w oczach rodziców. Nasza komunikacja nie kończy się na wysłaniu dzieci na obozy.

4wall strategia 1

Krok 2

Utworzenie planu 
i harmonogramu działań

Charakter usług klienta naturalnie podzielił nasze działania na dwie części – obozy zimowe i letnie. Projekt wymagał jednak odpowiedniego doboru kanałów reklamowych i dokładnego zaplanowania każdego kroku od rozpoczęcia zapisów, wysłania dzieci na obozy i aż po ponowne zachęcenie do wyjazdu w przyszłym roku. Przeanalizowaliśmy, które kanały będą najlepiej sprawdzały się na poszczególnych etapach lejka. W efekcie powstał customowy, wieloelementowy interaktywny plik służący do monitorowania i planowania działań. Zawiera on m.in mediaplan, podsumowania sprzedażowe, budżety i koszty podzielone w zależności od systemu reklamowego.

4wall strategia 2

Krok 3

Dostosowywanie komunikatów reklamowych i zachowanie synergii kanałów reklamowych

Zależało nam na tym by stale utrzymywać lojalną bazę powracających klientów, ale jeszcze ważniejsze było dla nas docieranie i budowanie zainteresowania wśród nowych rodziców, chętnych by wysłać swoje dzieci na obozy, na które sami chętnie by się wybrali. Dlatego uruchomiliśmy kampanie reklamowe w różnych systemach – Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, SEO – i zsynchronizowaliśmy całą komunikację, by wzajemnie się wspierała oraz harmonijnie współgrała z naszymi działaniami w social mediach. Dodatkowo kreacje reklamowe zostały odpowiednio dopasowane do etapu lejka w którym znajduje się rodzic.

iqcard strategia 3

Wyniki


Wzrost sprzedaży

Obozowa Przygoda odnotowała wzrost przychodów o 64% w 2024 roku w porównaniu do 2023 roku. Liczba sprzedanych miejsc na letnie wyjazdy zwiększyła się o 125% w 2024 roku wobec 2023, a 70% wszystkich sprzedanych miejsc pochodziło z działań reklamowych, co pozwoliło Obozowej Przygodzie systematycznie poszerzać bazę klientów i budować silną pozycję w branży turystycznej.

458400678 1681616979329511 8109686867484374341 n 1536x1025 2

Optymalizacja kosztów

Precyzyjne targetowanie i dopasowana komunikacja marketingowa pozwoliły obniżyć koszt pozyskania klienta o 37% w porównaniu z rokiem poprzednim. Synergia kanałów reklamowych i strategiczne planowanie intensywności kampanii przełożyły się na wyższy współczynnik konwersji przy jednoczesnej optymalizacji budżetu. Dzięki temu Obozowa Przygoda mogła zainwestować zaoszczędzone środki w dalszy rozwój oferty turystycznej.

image 1

Kto odpowiadał za projekt?

Karol Siódmiak Head of Delivery

Karol Siódmiak

Head of Delivery

Aleksandra Habiera Paid Social Specialist

Aleksandra Habiera

Paid Social Specialist

Bartosz Wasicki PPC Specialist

Bartosz Wasicki

PPC Specialist

Julia Troszczyńska Graphic & UI Designer

Julia Troszczyńska

Graphic & UI Designer

Kacper Mikołajczyk Web Developer & Analyst

Kacper Mikołajczyk

Web Developer & Analyst

Zuzanna Graczyk Strategist

Zuzanna Graczyk

Strategist

Krystian Banaszak SEO Specialist

Krystian Banaszak

SEO Specialist

Antonina Kwiatkowska Content Manager

Antonina Kwiatkowska

Content Manager

Podsumowanie

od 1 maja do 15 września 2024.


cash

70%

wszystkich sprzedanych miejsc pochodziło z reklam

target

64%

wzrostu przychodów w 2024 r. wobec roku poprzedniego

click

125%

więcej sprzedanych miejsc 
na letnie wyjazdy w rok

Opinia klienta

“Fajnie być z Wami, fajnie być in, a najlepszym dowodem tego jest fakt, że ruszamy z kolejnymi projektami Słonecznej Przygody. Jest fajnie, trzymajcie tak dalej”

Krzysztof Kassner
Właściciel Grupy Słoneczna Przygoda