Strona główna » Blog » „Marketing i Technologia 2019″- relacja z konferencji

„Marketing i Technologia 2019″- relacja z konferencji

W listopadzie Kasia i Karol zdecydowali się pozyskać dodatkową wiedzę uczestnicząc w konferencji „Marketing i technologia”, która odbywała się całkiem niedaleko, bo na Collegium Da Vinci w Poznaniu. Jak wskazuje nazwa konferencji, prelekcje łączyły w sobie właśnie tematykę technologii oraz marketingu, co jest perfekcyjnym połączeniem dla słuchaczy i nie tylko.

Obecnie marketing nie odstaje od innych dziedzin i rozwija się właśnie dzięki rozkwitowi technologii, wykorzystując najnowsze narzędzia między innymi do automatyzacji procesów. Na scenie wspaniali goście, między innymi Roman Łoziński (CEO Think ECO), który po raz drugi z rzędu zaprezentował klasę i swoje nietuzinkowe podejście do biznesu, marketingu i sprzedaży, ponadto także Maciej Radziemski (CEO LUCKYYOU) zgrabnie łączący marketing, technologię, ale osadzenie ich w etyce i ramach społecznych, czy kałużna&misiukiewicz (CEO Przestrzeń), których przykłady na wyjście poza granicę… przekroczyły granice naszych wyobraźni. Z niecierpliwością czekamy na edycję 2020r. ?

Karol zajmuje się strategiami e-marketingowymi, a także odpowiedzialny jest za tworzenie i optymalizację kampanii reklamowych klientów w Social Media. Z systemem Facebook Ads nie rozstaje się nawet na krok. Absolwent Komunikacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Najbardziej lubi mierzyć się z trudnymi branżami. Prywatnie Karol to miłośnik koszykówki, zwłaszcza ligi NBA, a po pracy spotkać go można na intensywnym treningu przy stole bilardowym.

ZOSTAW KOMENTARZ