Marketing & Sales Consultant
8 000 – 15 000 PLN brutto miesięcznie
Forma zatrudnienia: B2B

O inmarketing
Jesteśmy grupą specjalistów od marketingu, którzy współpracują, by rozwijać biznesy naszych Klientów. Znamy trendy w marketingu – wiemy co się klika i lubimy, gdy nasze projekty nabierają skrzydeł. Czujesz, że pasujesz do naszej ekipy?
Koniecznie zostaw nam swoje CV – może to właśnie Ciebie brakuje w naszym teamie?
Czym będziesz się zajmować?
- Prowadzeniem pełnego procesu sprzedaży – zaczynając od pozyskania kontaktów / badania potrzeb, przez prezentację i spotkania biznesowe, do przygotowania oferty i negocjacji. W procesie będzie wspierać Cię zespół inmarketing.
- Tworzeniem nowego biznesu (mądry prospecting).
- Prowadzeniem konsultacji marketingowych dla nowych klientów.
- Współtworzeniem ofert w oparciu o potrzeby klienta (sprzedajemy doradczo).
- Realizowaniem planów sprzedażowych.
- Aktywnym wsparciem w rozwijaniu i optymalizacji procesu sprzedaży oraz kwalifikacji leadów.
- Udziałem w wewnętrznych burzach mózgów.
- Uczestnictwem w networkingach i spotkaniach nastawionych na poszukiwanie nowego biznesu.

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli
- Posiadasz doświadczenie w marketingu lub/i sprzedaży B2B min. 5 lat.
- Lubisz pracę w oparciu o cele.
- Umiejętnie identyfikujesz potrzeby Klientów, posiadasz zdolności analityczne.
- Dobrze czujesz się prowadząc prezentacje sprzedażowe oraz storytellingowe dla klientów.
- Myślisz w perspektywie szans sprzedażowych, a słowo “nie” od klienta motywuje Cię do dalszego poszukiwania (myślisz rozwiązaniami).
- Umiesz łączyć kropki, słyszysz pomiędzy słowami, to co klient przekazuje, a następnie tworzysz z tego spójną całość.
- Jesteś osobą, która lubi działać, a współpracę z ludźmi masz w swoim DNA.
- Wiesz, że teraz i tutaj realizuje się sprzedaż.
- Umiesz zaciekawić rozmową i masz nieposkromione pokłady pozytywnej energii.
- Prowadzisz sprzedaż w modelu storytellingu i doradztwa.

Benefity inmarketing
Praca w inmarketing jest przyjemna nie tylko ze względu na atmosferę, ale też na szereg benefitów, które umilają nam czas po wyjściu z biura.






Proces / Jak wygląda proces rekrutacyjny w inmarketing?
Krok 1
Prześlij nam swoje CV
Jeśli zainteresowało Cię któreś z naszych ogłoszeń, wyśłij nam CV. Chętnie dowiemy się, gdzie pracowałaś/eś wcześniej i czym zajmowałeś się na poszczególnych etapach dotychczasowej kariery.
Krok 2
Czekaj na kontakt
Po zapoznaniu się ze zgłoszeniami, wybierzemy kandydatów, których zaprosimy do dalszego etapu. Czekaj więc na telefon i koniecznie odbierz od nieznajomego numeru!
Krok 3
Rozmowa rekrutacyjna
Po telefonicznym zaproszeniu nadchodzi czas na spotkanie w naszym biurze. Porozmawiamy o zadaniach, które czekają przyszłego pracownika i o Twoich oczekiwaniach.
Krok 4
Witamy na pokładzie!
Jeśli obie strony będą zadowolone z rozmowy rekrutacyjnej, zaprosimy Cię do pracy w inmarketing digital agency. Czuj się tu jak u siebie!
Ważne!
- Uwzględnij informacje o swojej lokalizacji w CV lub wiadomości.
- Koniecznie zawrzyj informacje o klauzuli RODO w CV.
- Aplikacje do ogłoszenia możesz zgłaszać (wymienione różne sposoby)
Dołącz do inmarketing!
Nie znalazłaś/eś stanowiska dla siebie, ale mimo to uważasz, że byłabyś/byłbyś wsparciem dla zespołu inmarketing?
Zadzwoń: +48 536 806 304
Napisz: kontakt@inmarketing.pl
Odwiedź nas:
ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6
Poznań
Nie zapomnij o umieszczeniu odpowiedniej klauzuli (wzór dostępny poniżej) w treści swojego CV. Bez tego nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez inmarketing Krzysztof Gorecki, ul. Feliksa Nowowiejskiego 3/6, 61-731 Poznań, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”