4Wall
Współpraca marki 4wall z inmarketing digital agency rozpoczęła się w 2022 roku i trwa do dziś, a jej zakres stale się rozwija. 4wall to wiodący producent i dystrybutor artykułów do wykończenia wnętrz. Wspólnie dążymy do osiągnięcia jak najlepszych wyników w systemie reklamowym Meta Ads, ale nie tylko.
Jesteście ciekawi? Czytajcie dalej!
4Wall
Współpraca marki 4wall z inmarketing digital agency rozpoczęła się w 2022 roku i trwa do dziś, a jej zakres stale się rozwija. 4wall to wiodący producent i dystrybutor artykułów do wykończenia wnętrz. Wspólnie dążymy do osiągnięcia jak najlepszych wyników w systemie reklamowym Meta Ads, ale nie tylko.
Jesteście ciekawi? Czytajcie dalej!
Cele.
Osiągnięcie ROAS na poziomie 10
udało się zrealizować cel już w pierwszym miesiącu współpracy, co znacznie zacieśniło relację. Później było już tylko lepiej!
Skalowanie wydatków
najłatwiej jest osiągnąć wynik przy zmniejszonych wydatkach reklamowych, dlatego my skupiliśmy się na procesie budowania solidnych fundamentów strategicznych, by skalować biznes naszego klienta.
Uspójnienie komunikacji wizualnej
zależało nam na jednolitej komunikacji wizualnej, reklamy w Meta Ads miały jednoznacznie kojarzyć się z marką 4wall.
Wyzwania.
Edukacja
research i analiza rynku były elementem niezbędnym i kluczowym do dalszego działania.
Duża konkurencyjność
wysoka konkurencyjność w branży wymagała specjalnego podejścia do tworzenia treści reklamowych.
Szybka realizacja kampanii
czas to pieniądz, dlatego działania w obrębie Meta Ads musiały być szybkie i skuteczne.
Strategia
Nasza propozycja działań
Krok 1
Definiowanie celu i wyzwań marektingowych
Spotkania z klientem, przeprowadzanie burzy mózgów oraz wspólne podejmowanie decyzji dotyczących strategii działań to kluczowe elementy współpracy. Dzięki temu każda ze stron zna swoje zadania, działa według ustalonego schematu i realizuje wspólny cel.
Krok 2
Analiza rynku i konkurencji
Znajomość rynku oraz konkurencji jest dla nas istotnym czynnikiem wpływającym na powodzenie projektu. Jest często momentem zwrotnym we współpracy, pozwala na zauważenie wielu możliwości, ale także zagrożeń, które wynikają z analizy rynku oraz konkurencyjności.
Krok 3
Dobór kanałów i strategia komunikacji
Wybór odpowiednich kanałów marketingowych to kluczowa kwestia. Wspólnie z klientem zdecydowaliśmy się na działania w systemie reklamowym Meta Ads. Wypracowaliśmy również strategię komunikacji, czyli co, gdzie, kiedy i do kogo kierować.
Wyniki
Start działań (sierpień 2022)
Średni ROAS – 8
ROAS z kampanii remarketingowych – 10
Częstotliwość wyświetlania reklam w remarketingu – 18 (zbyt wysoka)
Wskaźnik konwersji dla remarketingu – 2,05%
Obecnie (październik 2024)
Wzrost wydatków reklamowych o 786%
Średni ROAS – 11,3
ROAS z kampanii remarketingowych – 13,5
Częstotliwość wyświetlania reklam w remarketingu – 7
Wskaźnik konwersji dla remarketingu – 3,45%
To idealny przykład jak może wyglądać skalowanie sprzedaży e-commerce w systemie reklamowym Meta Ads. Zwiększyliśmy wydatki o ponad 550%, zmniejszając jednocześnie częstotliwość wyświetlania reklam do akceptowalnej wartości 7. To zasługa generowania dużego, wartościowego ruchu, który został zaspokojony trafnymi kampaniami remarketingowymi. Całość zaowocowała zwiększeniem wskaźnika konwersji, a co za tym idzie zwiększeniem przychodu z reklamy.
Kto odpowiadał za projekt?
Wojciech Stola
Senior Paid Social Specialist
Rafał Baraniecki
Head of Technology
Julia Troszczyńska
Graphic & UI Designer
Podsumowanie
kampanie lead
1210%
Wzrost przychodów z reklam
11,3
Średni ROAS
3,45%
Wskaźnik konwersji dla remarketingu
Opinia klienta
Serdecznie polecamy firmę każdemu, kto pragnie rozwijać swoją firmę w internecie 😊. Wojtek z Inmarketing to prawdziwy ekspert, pełen wiedzy i doświadczenia.…